četvrtak, 26. prosinca 2013.

Devojka prvi put sa drugim 3

Nakon te male prestave,nas troje smo lezali goli na krevetu.Ja i devojka jedno pored drugog,a on nasuprot nas.Ona je jos uvek lezala onako zadovoljna sa rasirenim nogama i stopalima umazanim sto od njegove sperme sto od mog jezika.Mali je gutao pogledom i kurac je opet poceo da mu pulsira i da mu se dize.I ja i ona smo to primetili i moram priznati da me to malo uzbudilo,pogled na njegov uzdognuti kurcic.Gledala ga je i lagano trljala klitoris dok je on drkao svoj kurac.Lagano sam se izmakao i seo na fotelju da ih posmatram dok sam polako navlacio svoju batinu.Mazila mu je stomak stopalima a onda mu je stavila prstice u usta.Lizao ih je tako halapljivo dok je ona ubrzavala ritam drkanja i ispustala krike zadovoljstva.Rasirila je svoje guzove i pozvala malog da joj lize guzu.Nevesto je to radio ali je ona ipak uzivala i stenjala.Uspravila se i legla na ledja,on je klecao i njegov kurcic je bio na samo par centimetara od lica moje devojke.Mmmmm,kako me je to napalilo,kameno mi je bio tvrd.Pocela je da mu pusi i drka naizmenicno,vec se uvezbala…Lizala je mudamglavic,navlacila kozicu preko glavica,sisala ga je tako dobro,stavljala celog u usta i oblizivala usnama…moja devojka pusi tvrdu kitu dok ja gledam,bio sam uzasno napaljen.Dok ga je dudlala,grcila je prstice na nogama.Prisao sam i poceo da trljam kurac o ta lepa mala stopala.Osetim sam da cu da svrsim pa sam prestao i vratio se na fotelju.Prestala je sa pusenjem.Sad mu je tako znalacki drkala u nameri da joj okupa lice spermom.Nakon tridesetak sekundi izleteo je prvi mlaz po njenoj kosi,drugi po usnama i nosu,stenjala je dok je sperma bila po njoj.I ja sam prisao sa istom namerom,ali je rekla „ti,ne,znas kuda mozes“.To mi je bio znak da joj okupam stopala.Par kratkih trzaja i oba stopala su joj bila opet umazana spermom…

Nema komentara:

Objavi komentar