petak, 13. prosinca 2013.

MOJA SESTRA

cao ja sam mirza imam 20 god.i zivim u tuzli zivim sa roditeljima i sestrom koja ima 14 godina pricacu vam dogadaj koji se desio nedavno.moja sestra je lijepa djevojka sa lijepom oblikovanom guzom i lijepum srednjim sisama.ja sam kuci cesto kuci ostajo sam i drkao na neke prijateljice rodice pa cak nekad i na mamu posto je bila jako zgodna.nisam se palio na incest sve dok nisam poceo citati ovdje price .jednog dana u posjetu su nam dosli rodaci i moja rodica imala je 17 godina bila je prava sex bomba bili smo u mojoj sobi oduvijek sam znao da se ona pali na mene i taj dan sam odlucio da je jebem rekao sam rodice ti svaki put kada dodes sve si ljepsa i ljepsa . ona se samo nasmijala i rekla i ti rodak odlucio sam da je poljubim i uzvratila je poljubac skinuli smo se i poceli da se sevimo bilo je prelijepo jebao sam je sguza sve jace i jace ali onda se na vratima pojavila moja sestra pokrio sam nas i i pitao sta radis ti ovdje ona je izasla iz sobe nije nista rekla obukli smo se i otisli u kuhinju da vidimo da li ce nas moja sestra ocinkariti nije nista rekla. bilo nam je drago jer bi nastao veliki problem.otisli su rodaci kuci sestra se pojavila u mojoj sobi i rekla sta ono radis braco nista sta ti je nismo nista radili.nasmijala se i rekla jeste jeste.i izasla je ponovo iz sobe ujutro kada smo ustali roditelji su vec bili na poslu ja sam krenuo da se istusiram i vidio sam seku u sobi kako lezi a spavacica je vise otkrivala nego pokrivala vidio sam da nosi crvene tangice otisao sam i poceo da ga lagano drkam dostigao je maximalnu duzinu 20 cm i onda ponovo me prekida sestra usla je u wc i vidjela moj dignuti kurac sta je to braco toliko vauuuuu rekao sam izadi napolje sta ti je nije izlazila izasao sam da je izbacim napolje ali onda je rekla braco nista nesmijes ni pokusati jer cu sve reci roditeljima za rodicu jel to me seko ucjenjujes da i nasmijala se i rekla sada ces raditi sve za seku jel ok. morao sam to prihvatiti jer inace ko zna sta bi se desilo .rekla mi je da nikad nije vidjela kurac znao sam da je imala nekog momka od 15 god ali je rekla da on nista i ne pokusava da uradi sa njom .pa dobro sta hoces od mene sad seko nek to momak pokaze kurac i cao ne hocu da tvoj kurac gledam i prisla je i pocela da trlja moj kurac neiskusno je to radila ali uskoro me dovela do ludila i svsio sam joj na spavacicu.braco od sad cu da ti ja drkam jel ok a ti ces meni da radis neke druge stvari.otisla je u skolu kad se vratila roditelji su vec dosli sa posla ja sam bio u svojoj sobi ona je usla i rekla raskinula sam sa deckom hocu da me ti naucis svemu i hocu da mi ti uzmes nevinost braco.malo sam se protivio ali kasnije vise i nisam samo sam je zzelio kasnije jako pojebati da vidi mala kuja koga ucjenjuje.svi su otisli spavati ona je dosla kod mene u sobu a zatim i krevet skinula se i rekla hajde sta cekas rekao sam ne sada sutra cu te jebati kada odu oni na posao.a sada cu da ti pokazem kako se pusi i skinuo sam se i pocela je da pusi moj kurac jedva sam cekao jutro da je jebem i napokon ustao sam cim sam cuo roditelje da odlaze skinuo sam se i krenuo u njenu sobu spavala je gola poceo sam da joj lizem picku bila je prelijepa roza pickica poceo sam da joj trljam prstima kilotris i probudila se sta to radis braco suti mala kujo sad cu da te jebem pamtices ovo citav zivot i poceo sam da joj guram kurac ali nije islo stvarno je uska bila napokon je glavic usao ahhhhhhhhhhhh stani bracooooooooo izvadio sam ga i onda naglo zabio mislio sam da sam joj rascijepio picku kolko je zaplakala i jecala je kao prava kurva pocela je da krvari eto seko skino nisi vise nevina hvala ti braco i dalje je plakala bolilo je puno okreno sam je u dogy stili rekao sad cu da te jebem u supak pocela se buniti stani bolan rekao sam ti da ces ovo pamtiti citav zivot sta reci za supak bio je toliko uzak da je jedva prs usao ali sam odlucio da je razvalim kao najvecu kurvu i to sam i radio ugurao sam joj glavic pocela je da place moli stani molim te nemoj vise boli me staniiiiiiiiii ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jojjjjjjjjjjjjjj boliiiiiiiiiiiiiiii ahhhhhhhhhhhhhh vadi molim teeeeeeeeeeeeeeeeeee nisam slusao naravno samo sam ga zabijao sve jace i dublje svrsio sam joj u dupe i otisao sam da se istusiram seka nije ustajala a kako i bi upravo sam joj probijo obje rupe i lezala je sa krvavom i izjebanom picom i dupetom vratio sam se sa tusiranja ona je i dalje lezala joj braco jesi me unistio svaka ti cast odnio sam je do wc i stusirala se ja sam joj puno pomogao nije nista sama mogla vrato sam je u sobu i legla je sva razvaljena nakon 2 h bilo joj je vrijeme da i de u skolu samo je rekla da je danas bolesna i nasmijala se taj dan sam je jos jednom jebao i od tog dana se redovno jebemo jos uvijek nema decka ))

Nema komentara:

Objavi komentar