četvrtak, 12. prosinca 2013.

TRANS

Pozdrav svima,evo da vam ispricam moju pricu,istinita,ali cu koristiti druga imena.sada imam 34g,kada se to desilo bio sam na kraju 8.razreda.ziveo sam sa sestrom koja je starija od mene 9godina,ovde cu je zvati Ana. Nasi roditelji su otisli u Francusku da rade,nama su slali novac za zivot,dolazili su jednom godisnje na par dana.posto sam ziveo sa sestrom bilo je opusteno,ona je o svemu brinula,pa sam potajno poceo da gledam njeno ponasanje i oblacenje,to me pocelo privlaciti,tako da sam tajno poceo da oblacim njene suknjice,gacice,kad ona nije tu,a kad je tu samo gacice ispod odece,privlacio me taj osecaj na telu.povremeno je kod nas dolazila sestrina drugarica Jelena,druzile su se,izlazile,tako sam jednom dosao kuci ranije iz skole i krisom ih uhvatio u njenoj sobi kako se maze i ljube,lizu jedna drugoj grudi i picice.nisam mogao da verujem da je moja seka i lezbejka,a znao sam da se tucala sa nekim momcima.bilo kako bilo prolazili su dani,ja sam nastavio da se oblacim kao cura,sve do jednog popodneva kada smo se ja i seka nesto posvadjali,e tada u ljutnji sam joj ispalio da je lez.i da se krese sa muskima i zenskima,na sta mi ona odbrusi>>a ti,sta si ti? Míslis da neznam da nosis moje gacice i suknje<<,uh kad tada nisam propao u zemlju od stida.pocrveneh i ucutah,na sta se ona nasmeja i pomilova po obrazu,»od kad to traje«,seo sam i skoro kroz plac joj otkrio sve.na moje iznenadjenje ona odgovori da je to ok i da moze da mi pomogne.narednog dana me polako upucivala u tajne oblacenja,sminkanja,depilacije,bilo je carobno.priblizio se i moj rodjendan,kao i svaki dan obukao sam se kao curica,usao u dnevnu sobu a tamo moja sestra sa jednim deckom,pretrnuo sam,Ana ustae i nasmeja se»ok je,ovo je Nikola,moj drug iz skole,voli curice kao sto si ti«.laknulo mi je,ustao je,uzeo za ruku i poveo prema sobi»srecan rodjendan curice «.usli smo,ja zbunjen,poceo da me mazi,ljubi,miluje guzu ispod suknjice,prepustih se.haos u glavi.ljubio me i svlacio,lizao,bio sam u transu,osetih kako mi siri noge i nesto toplo medju guzovima,jak bol,vrisnuh,suze liju,jebao me cini mi se vecnost,pocelo je da prija,bol,slast,jecao sam,okrenuo me u dogy i nastavio da ubada,svrsio mi u guzu,izvadio i nabio u usta,posisao sam sve i pao iznuren na krevet,ubrzo i zaspah,mislim da sam spavao dugo,kad se probudih ugledao sam kutiju u sarenom papiru umotanu,otvorio sam je,unutra dva manja paketica i cestitka,na kojoj je pisalo"srecan rodjendan mladja sestrice",nasmejah se.otvaram paketice,unutra roza kratka majcica,crna uska mini suknjica,beli brus sa korpicama i extra bele cipkaste tangice,odusevio sam se i iako sav iznuren ubrzo to sve obukao,bilo je prelepo.uzeo sam sekine cipele sa stiklom od 10cm i izasao iz sobe,udjem u dnevnu sobu a tamo Jelena i moja seka skoro uglas mi cestitale rodj.,iako mi bilo neugodno zboj Jelene.ona me zezala»dobro dosla u zenski svet curice,extra izgledas,drago mi je zbog tebe«,a moja seka kad donese tortu rece»imam najlepsu seku«,posle su me obe zezale i otkrile da su me tajno gledale dok me Nikola tucao i da sam bio jako sladak dok me tucao.tako dodje i vece a onda su me obe jos malo doterale i nasminkale,povele u setnju gradom kao svoju mladju sestru i drugaricu.moj najlepsi rodjendan,a moj zivot u zenskoj ulozi je potrajao dugo godina uz redovan sex sa Nikolom. Nedugo posle sam imao-la sex sa mojom sekom Anom i sa Jelenom,ali o tome u sledecoj prici

1 komentar:

  1. Meni se dogodilo da me komsija 28 god. provalio a ja sam tada bio sedmi razred.Da nije bio onako lep razvijen i nezan mozda vise nikada nebih ni pokusao sex sa muskarcem

    OdgovoriIzbriši