nedjelja, 5. siječnja 2014.

Bludnica 2

Ne mogu tačno tvrditi ali na samom početku veze sa Ivanom premda sam ѕnala da od njega mogu očekivati sve osim vernosti,dobila sam i nju i to me je konacno oborilo sa nogu.Pooslee tog ubeđenja dobijjenog n očigledan način,naime Mojanajbolja prijateljica je probala da ga isprovocira nije uspela ,To je meni mnogo značilo Posle toga sam ga pitala zašto je tako odreagovao,kadd je mogao da je uradi i da to niko ne sazna odgovorio mi je da dokle god bude kod mene imao sve nema sta da trazi kod druge.Ko bi odoleo takvom stavu.Ivan je to koristio maksimalno.to je došlo do toga da sam pomalo izgubila osećaj za meru.Šetala sam kroz kućuu cesto u kombinezonu,poluprovidnoj spavaćici ispo kojih sam bila naga.U Ivanovom prisustvuda koketiram,namestam se,i vidim kako se Nenadu to odrazavalo,,a meni se budili leptirići u stomaku,koju sam smatrala za pripremu za <Ivana.Nedelju dana kasnije,posle događaja na bazenu vratili smo se sa gradske svadbe,imala sam na sebi dugu svilenu haljinu ispod koje sm normalno imalasamo gaćice, tange, haljina je bila crne boje i fenomenalmo mi je stojalo. Na svadbi sam igrala kao nenormalna, valceri tango.. posto je jedini pravi školovani plesači su bili, Ivan i Nenad, idući neizmeničnoiz ruke uruku uzivala sam neizmerno.Po povratu kući,vozili smo se kolima,Nenad je vozio a Ivan i ja smo sedeli na zadnjem sedištu i on me je znalački palio ,Nenad je gledao u retrovizor, i bio neverovatno duhovit.Smejala sam s ebez prestanka i uživala u Ivanovim dodirima, uspeo je da mi skine tangice koje pomirisa reče mmm i gurnu je Nenadu pod nos,pocela sam da se smejem na taj bezobrazluk mesto, da ga izlupam .U kuću smo usli kroz dvorište, i pošto sam bila prilično pijana,seli smo pored bazena , smejući se i prepričavajući anegdote sa plesanja, Ivan je usao u kuću i izašao sa flašom viskija i ledom, kao i s a tri čaše .Muzika koju je uključio tiho ali dovoljno ,kao što je prigušio svetla na bazenu, ja sam igrala sa Nenadom strasan Argrntinac, muški me lomio i polako kao odrastao osećam d aostvariuje dominaciju. Nisam s e predavala igralasam ozbiljno i uopste ga nisam doživljavala kao sina . Argentinac možešm igrati samo tako ili nkako. Žestina i seks, kad smo bili na vrhuncu. Prišao jr ivam Nudeći čaše. Nastavili smo da plešemo u troje žestoko i provokativno, uvijala sam se i trljala o njih oni s mi uzvraćali o kukovma bli skladni kao da igraju odvek samnom .Bio j e fenomenalni ples, pobacali su čaše i četiri ruke su premaravli svaki samntimetar moje mokre haljine koja se potpuno slepila uz teloBili smo potpuno sleoljeni jedno uz drugo neznam kakoalpocesmo da se ljubimo ,strasno i ja sam pocela dlja uzvraćam jednom i drugom. U trnutku mipade napametda sam u zamci ids prekonem, tog trenutka primih Nenadov jezik i uzvratih sa5O% strastvenije jer je on u pitanju.ne znam kako ali su oni dovodeći m eu stanje ekstaze položili na ležaj, poregd bazena.Ljubili su me neizmenično i iskreno strasno. Kad je Ivan počeo da mi skida haljinu , išlo je teško ja sam s e samo pridigla u most, da mu olakšam posao, Nenad me je ljubio i milovao grudi, ekstaza jedovela do usijanja, samo što nisam molila,jebite me jebite kad mi je Nenad usao između nogu ljubeći mi grudi, hteo je da me liže ali sam ga zgrabila sa obe ruke i strpalau sebe , istog trnutkasam osetila Ivanov prst u guzi i eksplodirala. Uvijala san s e vristala grizla obojicu, tresla se i u talasima svršavala. Taman sam nisila da ču s emalosmiriti kad ga jeon izvadio i počeo da me zaliva po sisama, ustima , borila sam s eda dođem do daha, ali se on pomeri napred i ja kurac uzeh usta. Tog trnutka na ulaz u moju ubalavljenu ribicu pristuoi kapitalac i jednim pokretom kliznu unutra jeknuh uživajućem bolu i sve krenu isdpočetka, užitak orgazam užitak...Posle neznam koliko vremen a , moji muskarci koji sus ve vreme bili priljubljeni uz mene se razdvojiše i blago me vukući uvedoše u topl vodu. Okrepljenje dok te četiri ruk e trljaju svuda po telu , Uhvatih ih obojicu za kurčeve dovedoh i do ivice, polako počeše da se bude, potpomognuh ih usnama naizmenično. Tu negde postanem svesna i toga d a nismo reči pro0govorili Stojala sam u sendviču iѕmđu njih otpozadi se nalazio Iivan koj me namesti tako da je ušao u guzu,potpuno slobodno natravši me da snažno zagrlim Nenada obuhvativši ga nogama oko struka,Ivan mre je držao čvrsto otpozadi,stežući moje grudi.Dok je Nena dulazio u mene počela sam da jaučem od užitka i bola.Trajalo je to dugo i na momente kao da sam gubila svest.kad smo zavrsili samp dmo de razdvojili bez rečotplivali do druge strane.Tu smo se sačekali i zagrljeni ušli u kuću.pprva sam otrčala ukušatilđ,topla voda me joc iše omami ,,dovedooh se u red,nikakkvo kajanje,naprotiv.svesna šta se dogodilo,ali saznanje da je sve vodilo tome,bilo samo pitanje trenutka.Izasla sam napolje spavaca soba je bila u polutami,krevet namesten,Ivan u fotrlji a Nenad u svojoj sobi,verovatno i kupatiluIvaan me pljubi i ode u kupatilo..Pre nego sto sam otisla u njegovu sobu,u sla sa u kupatilo. Cuo se tus,lagano otvorih vrata kupatila,stojao je ispod tuša žmurio i drkao,to je bilo previše,razvezah bade mantil..koji kliznu i ja jednostavno uđoh ispod tuša.

Nema komentara:

Objavi komentar