srijeda, 26. veljače 2014.

Teca i Tetka

Imao sam 13 godina kad nam je u goste došla očeva sestra . Nije rođena , ali smo bili bliski . Dovezao ju je njezin muž , kršan i rasan muškarac . Moja majka , plava , bijela obla i nježna se sva zacrvenjela kad ga je vidjela . Meni se tu nešto učinilo čudno , jer je ona važila u okolici za idealnu vjernu i smjernu ženu , za razliku od ćala koji je švrljao na sve strane . Dušan je rekao da ostaje samo par dana , pa ide kod svoje familije , a tetka će ostati mjesec dana .I tako , prvo veče su izašli u kafanu , na piće i glazbu , lijepo se zapili , vratili kući , smijali se zezali se sa mnom . Tetka je nosila kratku suknju i dubok dekolte , iu izgledu se sa kevom poklapala samo po velikim sisama . Meni se ukrutio kao kamen kad se nagla nad mene . Oniska , obla , guzata , sisata , čvrsta .Ujutro sam čuo glasove i shvatio da će ćale da odveze tetku u šoping u grad , a da Dušan još spava . Zaspao sam ali me probudiše čudni zvuci . Ja se pridigoh Protrljah oči , i začuh ponovo glas iz spavaće sobe . Pritajih se , skočih , i izađoh u hodnik prema sobi . Vrata su bila otvorena , i ja pogledah tamo : majka je ležala na krevetu , raskrečena , a on je klečao sa strane , i lijevom rukom joj prebirao po raskošnim bijelim sisama , a desnom joj razmicao usmine skroz vrele i mokre pičke . Ona je držala i lagano drkala , nježno navlačeći kožicu , jedan golem i debeo kurac . Tada je on stavio lijevu ruku na njezin venerin brijeg , a srednji i prstenjak desne ruke lagano u jednom potezu uvukao u maminu pičku . Potom je počeo ih pomiče , ali ne naprijed nazad , nego nekako gore dolje . Prvo lagano , sasvim lagano , dok se na njenom licu pojavljivalo čuđenje koje je , kako je on ubrzavao pokrete , pretvaralo u krik . Kukovi su se podizali i spuštali , vrtjeli , sve je izgledalo kao zadovoljstvo koje se ne može podnijeti . Ona više nije uopće vladala sobom . Kad je izvukao prste iz nje , šiknu jak obilan mlaz iz nje , dok je ona prosto odskakala od kreveta a lice joj se u sladostrašću nekontroliasno grčilo . Lagano joj je razmakao noge , podigao ih sebi na ramena , onu golemu kurčinu prislonio na njenu otvorenu pičku i utjerao joj ga cijelog . I počeo se pokreće naprijed natrag .A njeni orgazmi su se nastavili , ne kao prvi , ali žestoki , tako da se ona povremeno gubila . On je ubrzavao i onda se propeo , utjerao joj do jaja i počeo tresti . Kad ga je izvukao , njena pička je zinula i ostala otvorena , dok su iz nje obilno isticali njezini sokovi i njegova sperma , a ona se tresla , propinjala i skičala . Majku nisam mogao da prepoznam . Kad je došla sebi , poljubila ga je duboko u usta , a tanke i duge prste omotala oko njegove alate . Kad ju je nježno uhvatio za kosu i povukao dolje , nije se opirala ni oklijevala ni časa : sagla se i usnama obavila njegov kurac , i ne samo da ga je obavila , već je počela da nabija glavu na njega , dok je on postajao sve tvrđi i tvrđi , a teča joj se , namočivši prste u njenoj sluzi , za to vrijeme igrao čmarom , što se njoj očito sviđalo , pa je njegov prst ubrzo ušao u njenu oblu bijelu guzu . Jedan pa zatim i drugi .'' Hajde sad , uteraj mi ga u guzu , molim te ! '' Bio je malo iznenađen , ali i oduševljen : shvatio je da ona nikad ništa od ovoga nije radila . Postavi je četveronoške , glavom na krevetu , guzom visoko podignutom i razmaknutim nogama . Iz nesesera izvadi nekakvu bočicu , posu po krutom uzdignutom kurcu , , i utrlja u njen anus . A onda ga prisloni i gurnu . Ona zaječa . Bio je pažljiv : lagano je napadao i povlačio se dok se njen ulaz opuštao . Svakim naletom bio je sve dublje u njoj . Sve brže se zabijao , a ona svoje zadovoljstvo sve glasnije pokazivala . Ona vrisnu , orgazam je ponovno potrese , i on se , ponesen njenom strašću , isprazni u nju .Ljubili su se sada , i ja shvatih da se to znak potpunog zadovoljenja obje strane . Gaće su mi bile mokre . Brzo strugnuh u sobu , i čuh njega kako odlazi u kupaonicu . Ona ostade da skloni tragove ove bakanalije . Čuo sam je , kao nikad prije , kako pjevuši dok mijenja plahte . Nije ga sačekala u sobi . Kada se vratio ona uđe u kupatilo . Poslije pola sata vratiše se i ćale i tetka . Nasmijani i raspričani , oni ništa ne primijetiše : ni mamino raspoloženje i opuštenost , ni tećine neobičan pogled koji se zadržavao na mami često .

Nema komentara:

Objavi komentar