utorak, 18. ožujka 2014.

E, ovako!

e ovako :
sedio sam u wc u skolii odjednom uletela je najveca kurva u nashoj skoli...pozdravili smo se a ona je pocela da se skida...uhvatila me za kurac i jako ga stisnula...i ja sam skinuo shorc...pocelaje da mi ga pushi tako dobro da sam mogao da svrshim za 1 min. ali nisam . onda sam poceo da je hvatam za sise guzu i picku ,zatim sam je nabio tako jako da je pocela da vrishti...mislio sam da ce neki dezurni nastavnik ili chistachica uc'.nakon sto ga je dobro ovlazila okrenula se i pocela sam da joj ga zavlachim u dupe veoma glatko.siguran sam bio da je to radila 100 puta do sad jer je bila odlichno razradjena.posle nekog vremena kad sam trebao da svrshim pocela je da ga lize...i svrshavao sam joj se po cijelom licu sisama.posle toga hladno je izashla iz wc-a i vratila se na sat.

Nema komentara:

Objavi komentar