subota, 8. ožujka 2014.

Midnight express (2. dio)

Izvadio sam kurac iz nje i polako ga stavio meDju njene guzove. Malo sam stao, pogledao na nocni ormaric i uzeo njenu nocnu kremu. Izludilo me kao nista u zivotu kako je jauknula i prostenjala kada je skuzila sta joj spremam. Poslije mi je pricala o osjecaju iscekivanja bola i divljackog uzitka koji joj se sprema. Neizvjesnosti koja ju ispituje da li da me prekine ili ne, i mojoj odlucnosti da joj to napravim. Ljubio sam joj vrat i lice dok sam joj prstima podmazivao guzu. Htio sam da se osjeca sigurno i ljubio sam ju njezno. Otvorila je ladicu i izvadila prezervativ iz nje. Otvorila ga je i pogledala me u oci, pustio sam joj da mi ga stavi jer sam znao da to radi jer zeli kurac ponovo u ustima. Navlazila je kurac dobro ustima, dok sam ja prstom sirio njen analni otvor. Naguzila se da mi pokaze svoju nestrpljivost i spremnost. Stavio sam kurac na njen analni otvor. Osjecao sam njene ruke kako maze moja jaja, kao da me molila da budem njezan. Polako sam nabijao glavic u njenu usku guzu. Nikad ju nisam jebao u guzu. Primjetio sam bolni izraz na njenom licu kako je glavic ulazio u njenu guzu. Mislim da joj u ovom trenu nije bilo drago zbog mog velikog glavica . Trpila je zbog mene, jer sam ju vec nagovarao na to. Polako sam zabio cijeli glavic u nju. Dalje je islo lako. Pocelo joj se sviDjati. Podigla je gornji dio tijela i opet sam je grlio odozada. Oboje smo bili na koljenima, ja njoj odozada. Tu smo pozu voljeli kada sam ju jebao u picku, ovaj put sam bio u njenoj guzi. Lizala je moje usne, mazila mi lice, ja sam mazio njen trbuh i cvrsto gnjecio bujne sise. Nabijao sam svoju kurcinu u nju polako, kontrolirao sam se. Sama pomisao da ju jebem u guzu izluDjivala me. Htio sam gledati kako moja kurcina nestaje u njenoj guzi. Spustio sam ju na ruke, spustila je glavu i ramena, naguzila se jako da bi mi dala sto bolji pogled. Podigla je ruke iznad glave i samo jecala od jebackog uzitka koji joj je pruzala moja kurcina duboko u njenoj guzi. Cvrsto sam drzao njene guzove i bokove u rukama i polako ali cvrsto jebao. Od sveopce napaljenosti bio sam znojan kao da sam izasao iz mora ovog trena i odmah usao u njenu guzu. Znoj mi je kapao sa brade na njenu guzu. Osjecala je svaku kap kako klizi izmeDju guzova i ostavlja hladni trag na njenoj napaljenoj kozi. Htio sam je ponovo jebati u picku. Polako sam mazio njen klitoris dok sam ju jebao u guzu i polako poceo vaditi kurac iz nje. Nakon duzeg jebanja u guzu nije bilo problema sa mojim glavicem i lagano sam ga izvadio iz Silve. kao opaljena se okrenula prema meni, sjela na krevet podbocila se rukama iza leDja i ispruzila noge prema meni. Uzeo sam ih u ruku i stavio na ramena, spustio se na nju i vrh mog kurca dodirnuo je njenu mokru razjebanu picku. Vrisnula je i trgnula se, pogledala me skoro uplaseno i ja sam zabio kurac do pola u nju. Stiskala je jastuk rukama i vristala od uzbuDjenja. Obozavam je dovesti do tog stanja i onda je jebati luDjacki do bola. Osjecao sam kako ju jaja mlate po guzi toliko da su me bolila,ali nisam se obazirao do napaljenosti. Sve brze i snaznije sam nabijao svoju tvrdu debelu kurcinu u njenu vlaznu napaljenu picku. Gledali smo se u u ogledalu sa strane, prelazila je rukama po mojim bokovima i vrhovima prstiju mazila moju guzu. Tijelo mi se pocelo grciti. Htio sam ju napuniti spermom duboko u picku kako je ona voljela. Sjetio sam se prezervativa prije analnog jebanja i iscupao kurcinu iz nje. Rasirio sam njene noge, priblizio kurac njenim sisama i stavio kurac pred njeno lice. Drzala me za guzu i cvrsto zabila nokte u nju. Osjecao sam kako mi para kozu noktima dok sam drkao kurac pred njenim licem i nad njenim sisama. Tog trena mi je strasno pasalo kako me bole ti nokti u guzi. Tijelo mi se grcilo od ritmicmog orgazma dok sam gledao kako sperma strca na mjesecini i slijece na njeno jebozovno lice i njene pune velike usne. Prvi mlazovi vruce i guste sperme zavrsili su na njenim ustima, cjedili se niz njenu bradu. Izgledala je kao vampirica spremna izvuci zadnju kap sperme iz mojeg tijela. Taj pohotni pogled u moje oci sa ostacima sperme na bradi cinio je da mlazovi koji su uslijedili velikom brzinom zaliju njene velike sise i trbuh. Uzela je kurac u usta i pusila ga do zadnje kapi sperme koju je isisavala iz nje. Oblizivala se i skupljala spermu sa ruba usana kurcem. Stavila je kurac na svoje sise i polako se pocela dirati rukom. Htjela je da ju izjebem dok ne svrsi. Obilno sam svrsio i trebalo mi je vremena da se oporavim. Znala je to i polako mi je drkala kurac dok sam ju mazio rukom po klitorisu i picki. Lagano je kruzila oko mog analnog, znala je da me to pali. Uskoro sam ponovo bio spreman. Po prvi put je progovorila te noci. Jako me pojebi ljubavi! Okrenula mi je guzu i stavio sam kurac u nju. Usao je lagano kao nikada do sada. Krenuo sam jako jer je bila napaljena do krajnosti. Polako sam joj mazio guzu i zabio prst u nju. Drzao sam ju za kosu, privukao je sebi i rekao na uho hocu te izjebati i napuniti tvoju picku spermom , okrenula se meni i rekla hocu tvoju spermu u guzi . Nisam znao sto bi napravio od napaljenosti. Izvadio sam kurac iz njene picke i stavio ga na njenu guzu. Cvrsto i bez razmisljanja sam nabio kurcinu u tu usku guzu. Bila je razraDjena od proslog jebanja i nije ju vise bolilo. Tog trena jebali smo jedno drugo, ja sam nju privlacio i nabijao na kurac, a ona me je uzimala svojom guzom. Poceo sam ritmicno ubrzavati i ona me je pratila u ritmu. Stiskala je cmarne misice oko mesa moje kurcine koja je ulazila i izlazila iz nje u dugim ritmovima. Svrsit cu! rekao sam joj i cvrsto je drzao za bokove. Poceo sam se grciti, osjecao sam kako mi tijelo bjezi iz kontrole i vise nisam znao da li svrsavam ili ne. Sve je postalo jedan plitki ali dugi orgazam gdje sam punio njenu guzu spermom, sagnuo se do njenih ramena, zagrizao ih i cvrsto je stegao oko struka. nisam u zivotu na cudniji nacin svrsio. Osjecao sam se tog trena divlje kao vuk. Jos ni sada nisam znao sto je to primitivno u meni prevladalo da je ugrizem za rame. Ona je svrsavala zajedno sa mnom. Legli smo zajedno na krevet u onoj istoj pozi u kojoj sam je i jebao. Cvrsto sam ju stegao oko struka, i legao na nju. Tako smo lezali neko vrijeme i polako se ljubili. Zasto si me ugrizao? pitala me kroz smijesak. Ne znam. Iako sam znao da se tog trena u meni aktivirao neki divlji iskonski instinkt koji nisam u stvari htio podijeliti ni sa kim, cak ni sa njom. Ovog trena kada razmisljam i drago mi je sto je tako ispalo. Nazalost vise nikada mi se tako nesto nije desilo.

Nema komentara:

Objavi komentar