subota, 22. ožujka 2014.

Milankina priča

Evo odlucila sam vam poslati moju pricu. Desila
se prosle godine, dok sam radila na jednom mjestu
nije bitno kojem. Imam 24 godine i bila sam se
spandjala sa gazdom koji ima 63. Sve je bilo
naravno zbog para.
Jedan dan sam dosla na posao i gazda je bio tu.
Starac debeo, celav sa brkovima. Kad me je vidio
oblizivao se kao i svaki dan prisao je da me
pozdravi i u momentu sam ga uhvatila za kurac. To
mjesto ionako nije bilo prometno i nije bila
guzva. Malo se nasmijao i otisao. Pred kraj
radnog vremena dosao je po pazar i kad je usao
samo je zavukao ruku u hlace i izvukao svoju
masineriju. Bio je zacudjujuce velik iako je
starac vec jednom nogom u grobu. Kao po dogovoru
prihvatila sam kitu i pocela je sisati. Prekinuo
me je i gurnuo kitu u hlace i rekao mi da idem sa
njim autom. Posla sam. U toku voznje gurnula sam
mu ruku u hlace i igrala se njegovim kurcem. Kad
smo stigli u neku sumu uhvatio je hlace i gurnuo
ih nadolje, tako da se pomolilo pola kurca i
gornji dio muda. Nacerila sam mu se.
- Hocemo li - pitao je
- Ja obicno ne radim ovakve stvari, ali
treba mi lova - odgovorila sam.
Povukla sam mu gace i njegov kurac je slobodno
iskocio. Uhvatila sam ga u usta. Drugom rukom sam
mu obuhvatila muda. Zgrabio me je za glavu
nebijajuci me na kitu. Tucao me je u usta sve dok
nije svrsio u jakom grcu. Bilo je prebrzo ali ko
zna kad se ovo starom poslednji put desilo pa mu
zato nisam zamjerila.
Poceo je da mi dira picku. Koliko sam bila
napaljena sva je ovlazila i otekla. Svukla sam
hlace i kad je vidio moju picu taze obrijanu i
vlaznu, pomislila sam da ce dobiti infrakt Posao
je da mi ugura kitu ali sam mu rekla da samo
jezik i prst moze upotrijebiti. Ostalo mi se
gadilo. Mislila sam da ce se naljutiti, ali on je
i sa tim bio presrecan.. lizao me je, nadrazivao,
ali kad sam se priblizila orgazmu prestao je.
Prstom je prelazio polako preko klitorisa.
Uhvatila sam ga za ruku i posla da gurnem prst u
moju skroz mokru picku. Nije mi dozvolio.
- Ah svrsavam, svrsavam. Gurni mi ga jebi
me kurcem, svojom velikom kitom...
Sta je sad ti odgovara i moja kita. E pa necu -
zabio mi je jezik u picku. Lizao je, sisao
golicao me svojim brkovima.
Nisam vise mogla izdrzati. Pocela sam
nekontrolisano svrsavati.
Dobila sam platu dva i po puta vecu nego
uobicajeno i od tada svako jutro kad dodje plazao
je jezikom po mojoj picki. Budala, kad nisam
imala vremena ni za sta onda je placao samo da je
vidi i gurne 2-3 puta prst. Ostajao je uvijek
poslije radnog vremena i drkao. Nekad bi mi rekao
da masturbiram a on da me gleda. Gurala sam nekad
prst, a nekad vibrator. Cini mi se da nekad nije
stizao ni dotaknuti kitu, a vec bi poceo
svrsavati. Lizao me je sa svih strana, sjedala
sam mu na usta i ni to mu nije bilo dovoljno.
Kad god bi dosao po pazar, kita mu je strsala iz
hlaca. Svim se ipak mogao zadovoljiti, ali
lizanja mu nikad nije bilo dosta. Za sve sam to
bila placena. Cula sam da je umro prije 3
mjeseca. Ne znam da li je istina.

Nema komentara:

Objavi komentar