ponedjeljak, 14. travnja 2014.

Babysiterica

Otvorila sam oči i na moje
iznenađenje ugledala sam Katicu na vratima kako gleda u nas dvoje. Nisam
 znala šta da uradim te sam pogledala u Nenada a on se nasmiješio.
Katica mi je prišla i počela me milovati po leđima a Nenad je skinuo
moju suknju i počeo...

je počelo kao obično subotnje popodne, a završilo kao nevjerovatno,
koje je promjenilo moj seksualni život zauvijek. Pošto živim sa
roditeljima, često čuvam djecu susjedima da bih imala dovoljno novca za
fakultet. Živim u mirnom susjedstvu, ni po čemu posebnom i sve do te
večeri niti jednu osobu za koju sam radila nisam smatrala uopšte sexy.
Pretpostavljam da me je tada obuzela znatiželja i od Milića sam dobila
mnogo više nego što sam očekivala. Milići su par, Katica i Nenad, u
ranim tridesetima.Često čuvam njihova malena sina. Tog dječaka je bilo
lako čuvati, fino djete i vrlo mirno. Iznenadilo me te večeri kada se
Nenad vratio nakon nekoliko sati, pitajući jeli sve uredu sa malim.
Osjetila sam da nešto nije uredu.

Nije
prošlo dugo Nenad mi se otvorio i počeo pričati da se posvadio sa ženom
na zabavi gdje su bili te da je ona otišla prijateljici a on se vratio
doma da razbistri glavu. Zamolio me da ostanem još koji sat sa njim da
čuvam dijete te da će mi platiti, na što sam drage volje pristala i
javila roditeljima da ću kasniti.

Dijete
sam odvela u sobu i bila sam sa njim dok nije zaspalo. Zatim sam otišla
do Nenada koji mi je već spremio piće u kuhinji. Osjetila sam da mu
treba netko za razgovor pa sam mu pomogla da se izjada nerazmišljajući o
 tome da ćemo se ludo pojebati. Počeo je pričati o svojoj ženi
konstantno se izvinjavajući da me ne zamara sa svojom pričom. Bilo mu je
 teško pa sam ga zagrlila. Pogledao me je malo začuđeno pa me počeo
ispitivati o tome da li imam momka i šta volim kod muškarca. Malo smo
još ćaskali dok se nije ohrabrio i uvatio me snažno za ruku, pogledi su
nam se susreli i strastveno smo se poljubili.

Nije mi
 dugo tebalo a već sam milovala njegov kurac preko pantalona dok nije
natekao. Pala sam na koljena izvadila mu alatku i počela lagano sisati
glavić. Nenad je kolutao očima zaboravljajući da je do malo prije pričao
 o svojoj ženi i grlio me u tuzi i boli. Strast ga je ophrvala. Kurac mu
 je izgledao kao da će eksplodirati što je bio očit znak koliko je
cijenio moju igru sa alatkom koju je posjedovao. Zatvorila sam oči dok
sam ga sisala da osjetim sokove i teksturu glavića oblizujući jezikom
pažljivo i lagano. Počeo je da dahće, hvatajući me za glavu jebajući
moja usta. Gledala sam ga u oči dok je lagano sisanje kurca preraslo u
žestoko jebanje moga grla. Osjećala sam kako udara u pozadinu moga
ždrijela što mi je pičku učinilo izuzetno vlažnom i spremnom za promet.
Posegnula sam rukom do mačkice i počela je maziti dok je Nenad nabijao
kurac da mi je lice dodirivalo njegov stomak. Osjećala sam valove
topline u želucu i počela sam sam se tresti od orgazma. Dok sam se
tresla u ekstazi uhvatio me za kosu da neupadnem.

Otvorila sam oči i na moje iznenađenje ugledala sam Katicu na vratima
kako gleda u nas dvoje. Nisam znala šta da uradim te sam pogledala u
Nenada a on se nasmiješio. Katica mi je prišla i počela me milovati po
leđima a Nenad je skinuo moju suknju i počeo prodirati u moju utrobu.
Sva u bunilu stenjala sam i gledala u Katicu koja je perverzno pratila
kako jaja njena muža udaraju od moje guzove. Tada je Nenad počeo da
žestoko stenje dok su mu se noge tresle od žestine orgazma. Svršio je u
moju pičku a sperma je lila na sve strane prepona.

Došla
sam sebi i shvatila sam da im je to plan bio i od početka te noći da me
zavedu i da se jebemo za svaku ostalu noć koja će doći, zajedno uz
Katicu. Sva sam oznojena ležala na podu a Katica mi je prišla obrisala
pičku peškirom te mi dala čiste odjeće da obučem, govoreći da nemogu
roditeljima u odjeći u kojoj sam došla, jer je bila sva natopljena
sokovima seksa. Nenad je upalio auto odbacio me kući i od tada sam sa
entuzijazmom isčekivala dan kada će me Milići zvati da im pomognem oko
čuvanja sina i da pomognem Katici da izjebe svoga voljenog muža.

Nema komentara:

Objavi komentar