četvrtak, 17. travnja 2014.

Bez jebanja nema ni života

Ljeto bijaše a ja sjedim na plastu
i osjeæam da mi sise rastu.
Trljam ruke ispod donje trbe
na brežuljku dlaèice me svrbe.
Ležim tako,sunce me grije
Meðu nogama vatra bije.
Kad æu se pojebati mlada
Sve bi dala kad bi mogla sada.
Od tada proðe jedno mjesec dana
Posla mene u èaršiju nana.
Upisana škola bijaše neka
Stanovah kod nekog èovjeka.
Jedno veèe on isprati ženu
Radila je baš treæu smjenu.
Ležim ja i razmišljam mlada
Rado bi se pojebala sada.
Ležim mirno ima pola sata
Kad uðe on na moja vrata.
Pali svjetlo i priðe mi bliže
Pa sa mene pokrivaè diže.
Sjede kraj mene,drži me za ruke:
«budi mirno i bez puno buke»
Raskopèa mi bluzu i rasplete kosu
Pa me onda poljubcima osu.
Razveže se moja kosa gusta
A on mi nabije svoj jezik u usta.
Kaže: «neboj se,nisam ja sida»
Pa mi poène gaæice da skida.
Šakom svojom po dlanovima trlja
I u pièku on penisom srlja.
Pa ustane i stane kraj zida
i poène svoju odjeæu da skida.
Na trbuhu mu dlake ko u vuka
a kurac mu debeo ko ruka.
Što da radim,poèinjem da se bojim
i od straha poènem da se znojim.
Tada on priðe i noge mi diže
I primakne kurac pici on bliže.
Gurnu malo-zaboli me jako
Vidim ja da neæe iæi lako.
Gurnu ga on više-bolove mi stvara
Nevina sam,a velika kara.
Uhvati me on za ramena
Pa zabije kurac tvrd kao stjena.
Znoj me probi,i suze mi teku
Pripala sam iskusnom èovjeku.
On me ljubi,sisa bradavice
Na ramena diže mi nogice.
Kako jebe-utobu mi para
U mom tjelu lude strasti stvara.
No bol svoj ja zaboravila
Rukama sam njega zagrlila.
Osjetih njegov èvrrsti stisak
Svršila sam uz veliki vrisak.
Kurcom radi a mudima lupa
Moje tjelo u znoju se kupa.
Tada stade da malo odmori
Pa ovako meni progovori:
«Jel' ti ljepo,curice sa sela?»
Kimnuh glavom sva vesela.
«Vidim,sreæo,nemaš više suza
ajde sad okreni se zguza »
Okrenuh se,savih se u struku
On mi zabi kurèinu ko ruku.
Ugura mi ga skroz do duda
Ja osjetih nova slatka èuda.
Savio me, za sise me drži
Moje srce ko sunce se prži.
Jebe on tako, i sve brže tuca
Odjednom naglo nešto iz glaviæa puca.
Sperma curi svuda po meni
A on moli da ga ne kažem ženi.
Pa umoran svali se kraj mene:
«za duplo si slaða od moje žene»
Jednom rukom miluje me po pici
A drugom trlja po guzici.
I ja onako-praveæi se luda
Uhvatim ga za muda.
Milujem mu kurac i jaja
Oèi su mi pune blistavog sjaja.
Èeznula sam godinama mlada
Na kraju se dobro izjebala sada.
Nisam znala radosti života
Mislila sam-to je sramota.
A sad vidim da sramota nije
Jebite se svi što možete prije.
Ja sam noæas osjetila èari
I vidjela da su to divne stvari.
Prema njemu sada se okrenuh
Sa pogledom se njegovim sretah.
Njego me oèi sada mole
I ja krenuh glavom prema dole.
Kurac mu bješe poplavio
I prema dole se savio.
Jednom rukom kožicu mu dižem
A jezikom glaviæ ližem.
Ližem tako oko glaviæa
Ajoj ljudi,kakvog li mišiæa.
Opet kurac mu postane bjeli
I u usta stane skoro cjeli.
Ima pogled ko u risa
Nisam znala da se kurac sisa.
Sisam karu,mazim muda jaka
Žvaèem kurac kao da je žvaka.
Rukama me on za glavu poteže
Vidim kako-nešto se napreže.
Mrda tjelom,neke krike pušta
Neèim toplim napuni mi usta.
Sve progutah jer nemadoh kuda
Polizah sve èak i sa zuba.
Dignu se ja i odoh usta prati
Zar je ovo moglo u moja usta stati?
Zagrli me i poljubi kratko
«jel da je bilo slatko?»
Ode on a ja razmišljam sama
Sve ovo savjetujem i vama.
Jebite se-to nije sramota
Bez jebanja nema ni života.

Nema komentara:

Objavi komentar