srijeda, 16. travnja 2014.

Drugarice

Imam 19 god  ,ovo sto cete procitati desilo se kada sam imala 18 god I isla u 4.raz. srednje skole.
Imala sam drugaricu pred kojom nisam imala bas nikakvix tajni. Nas dve smo se do tada znale samo 3 god  ali smo se za to vreme puno zblizile I pricale jedna drugoj ,sve.
Sto se tice sexualnog iskustva imale smo ga poprilicno,a sva moja iskustva su bila I njena , I sva njena iskustva su bila I moja.Ja sam prva I jedina znala kada je prvi put pusila kurac.Sta je koristila  za mastrubiranje itd. , a ona je znala kada sam ja pusila ,kako mi je bilo , kada sam ga primila u picu a kada u guzu I sve ostalo.Delile smo cak  i nase  najludje fantazije.
Odatle je scenario ovog dogadjaja I potekao.
Vec duze vreme ni ja ni moja drugarica Tasa nismo imale frajere , tj nismo se pojebale, bila sam napaljena 18 sati dnevno, tusirala sam se 4 puta u toku dana . A onda sam u toku tusiranja odlucila sam da je obrijam, polako polako uz malo straha uspela sam.A onda sam spustila ogledalo izmedju nogu. Nisam mogla da verujem  koliko mi se dopala sopstvena pica. Nastavila sam je siriti maziti natezati itd. sve vreme je gledajuci u ogledalu.Onda sam se setila Tase  I  kako moram ovo iskustvo podeliti sa njom. Obukla sam crne gacice sorsic I otrcala kod nje.
“Moram ti reci nesto. Obrijala sam picu, strava je! Sada me dodir gacica pali.”
-“Tebi se jebe, vidim ti u ocima. Od kada se nisi?”
-“ Skoro 3 nedelje nisam ni videla kurac”
Uzela je telefon, namignula mi, I pozvala druga njenog starijeg brata, koji je imao vikendicu.
Pocela je da okolisa I da glumi da nista ne zna, a ustvari je znala da je njemu  sutra rodjendan I da se sprema zurka. A onda je rekla:
-“ veceras….. nista….zapravo dolazi mi drugarica da spava kod mene….. sta , rodjendan….. slavis veceras….. joj pa ne znam… glupo je da ispalim  Tinu…..pa ne znam da li ce ona hteti….. pokusacu da je ubedim….A koliko ce ljudi biti? … e bas super ne  volim kada ima puno ljudi….. vazi cao.
-“ Zamisli zurka je otpala, ali mu se drugovi najavili za veceras
Pa je pozvao I nas.Mislim da je  to ono sto nam treba, a bice samo on I jos 3 njegova druga, bez mog buraza, uaaa”
-Jesu li ti tu  roditelji?”
-Da
-“Onda idemo kod mene, moji su na poslu.”
-“Ajde pokazi mi tu tvoju obrijanu pickicu, pa da je I ja sredim ne bih volela  da zaostajem”.
-“Idemo kod mene pa cemo tamo sve srediti I pripremiti”
Stigle smo, usle I zakljucale vrata.
A onda je Tasa rekla: “ Spremimo se na brzinu I idemo da ih iznenadimo.”
-“Zar neces da vidis kako sam je obrijala?”
A onda sam rasirila noge I pomerila gacice u stranu . Culo se samo:
-“ooooooooooo”
Prisla mi je polako I polozila ruku na moj brezuljak.
-“Kako ti je mazna!uhhh Ako budemo u istij sobi mazicu ti je dok te jebu.”
Uhvatila sam je za ruku I rekla joj.
-“ Ne. Uvek mi je mozes maziti a tamo cemo ostvarivati nase zelje.”
-“Vazi, ali da meni sva cetvorica svrse u dupe. Joj pa moramo se klistirati”
-“Ti pocni da je brijes a ja odoh u apoteku da kupim rastvor”
…………………………………………………..
……………………………………………….
”Cao cao Srecan rodjendan”
“-hvala , udjite”
…………………………………………….
Casa za casom, muzika igra veselje I vec smo svi bili prilicno zagrejani, kada sam ispod stola osetila ruku na mojoj nozi, malo sam sacekala da stigne skoro do gacica a onda sam je sklonila. Ubrzo sam osetila opet ruku ali na drugoj nozi,shvatila sam da su se I oni dogovarali.Spustam ruke ispod stola I hvatam lagano obojicu za kurceve. Odmah ustajem I pozivam ih da igramo.U igri ih guzom dodirujem , prvo jednog a onda drugog.Za to vreme  Tasa je sela u krilo jednom muskarcu ali je nesto u poverenju pricala sa slavljenikom. Ja sam vec igrala izmedju dva kurca, Boskov mi je bio na dupetu osecala sam ga peko minica I gacica ,a Milanov spreada.Onda mi je Bosko podigao suknjicu I izvadio kurac da mi miluje guzu.
Odjednom je muzika stala , Tasa ju je ugasila a onda mi prisla I rekla:
-“Moramo ispuniti zelju slavljeniku”
Pozvala ga je a kada je dosao . pocela je da mi prstima dodiruje usne. Osecam njene nezne jagodice a zatim duge nokte.Blago otvaram usta I izbacujem jezik . Tasa se priblizava I lagano se dodirujemo jezicima. Sapuce mi na uho “ budi strpljiva ostvarices sve svoje zelje , a sad izbaci ceo jezik”.
To I cinim a ona mi uvlaci ceo celcati jezik I pocinje da ga pusi kao da je kurac. Cuje se aplauz I velikko odusevljenje svih u sobi.Onda Tasa dolazi iza mene I hvata me za sise trazi sampanjac I sapuce mi “ovo je moja zelja I moj poklon”, Sipa mi sampanjac preko majce I mesi mi sise. Polako mesam dupetom I dodirujem Tasu u predelu pice.Licka mi jezikom uvo I jos sampanjca sipa izmedju  mojih sisa.Sad mi je mokra ne samo majca vec I gacice a dobrim delom I suknjica , koja se lepi preko mojih nogu tako da se one u potpunosti oslikavaju.Sa mojih sisa jednu ruku spusta na moj stomacic , lagano mi utrljava sampanjac.Polako je spusta nanize, do dela gde bi trebalo da pocinju dlacice, nastavlja sa mazenjem.Njena druga ruka dolazi do mojih usana, oblizujem joj prst I uvlacim u usta, balavim ga I muljam jezikom.Za to vreme  svi muskarci sa odusevljenjem gledaju I drkaju, neki su ih izvadili a neki preko pantalona.I dalje se njisemo u ritmu muzike.Osecam na mom uhu kako  je Tasin jezik postao nemirniji , a njena ruka je vec polako I postepeno do pola usla ispod mojih gacica.Cujem je kako tiho stenje, to me jos vise pali.
”Sada bih pristala na Sve.”
Tasin prst sa mojih usana , koji je neko vreme nestao, sada se vratio na moje sklopljene usne.Stavila mi ja sada taj prst preko usana u horizontalnom polozaju I pocela ga utrljavati izmedju mojih usana.Osetila sam neku posebnu toplinu, glatkocu I vlaznost na usnama .malo sam ih otvorila I prst se nasao na mojem jeziku.Osetila sam poznati miris, bio je to miris pickice. Onda kada je stenjela na mom uhu taj prst je bio u njenoj pici. Pocela sam zestoko da ga sisam, muljam jezikom I kupim preslatke sokice sa njega.Kada sam  dobro olizala sve sokice sa njega .Okrenula sam glavu ka Tasi i pocela sam je ljubiti, ali ne obicno sve sokice sam cuvala u ustima  I tom prilikom ih jezikom razmazala po njenim usnama I jeziku.Divlje smo se ljubile potpuno bez kontrole.Iskoristila sam priliku I sapnula joj, “Zelim jossss”
Na sta je ona odgovorila” Posluzi se ima koliko zelis”
Okrenula sam se ka njoj, a onda smo se zajedno okrenule ka nasim prijateljima , tako da nam oni budu sa strane. Jedva sam cekala da joj dodirnem picu, ovo je bilo po prvi put. Polako sam ulazila u njene roze gacice, osecala sam toplinu I glatkocu njene obrijane pice, imala je vece usmine od mojih .a onda sam osetila koliko je vlazna.Sva je bila mokra ,mazila sam je sa dva prsta izmedju usmina od klitorisa do anusa,sve je bilo mokro ko da se upiskila. Sada je I Tasa uvukla ruku u moje gacice I radila sve ono sto sam ja njoj. Pocela sam da se gubim od uzbudjenja,mazim obrijanu picku najboljoj drugarici I to nas neverovatno pali. Ona  ista dva prsta sam usmerila ka unutrasnjosti njene picke I lagano usla  nju
Izustila je “ahhh” a onda sam osetila kako mi se usmine sire I kako I moja pica dobija ono sto u tom trenutku zeli, spustam se telom malo nanize kakoo bi mi prstici usli do kraja.U Tasinim ocima vidim pozudu I strast, osecam da cu svrsiti, vadim prste iz nje I stavljam ih izmedju mojih I Tasinih usana zajedno ih lizemo ona sa jedne strane a ja sa druge, tako da nas momci vide. Sada Tasa vadi ruku iz mene ali je stavlja u svoja usta na kratko, anda me strasno ljubi.   A onda mi skida suknjicu , uzima  flasu I provlaci je izmedju mojih nogu I grlicem flase mi preko gacica mazi picu, pocinjem polako da stenjem, sva sam mokra I od sampanjca ali I od picke.
Sva cetvorica dolaze do nas ,niko od njih  jos nije video nase scone ali pre svega obrijane pickice.
Krenuli su se svlaciti I za trenutak su svi bili  bez odece sa dignutim kurcevima.A onda su krenuli svlaciti nas, ali je Tasa rekla  “Ne ne Do sada ste gledali a niste osecali a sada cete osecati ali necete gledati.” Izvadila je iz torbe poveze I svima vezala oci.Malo su se bunili ali su pristali na kraju.Jer smo im obecale d ace ih kasnije skinuti.Onda mi je izvadila vibrator prisla mi I tiho rekla, “Ja cu im pusiti a ti mi ovim malo rasiri guzu,samo polako, a onda ces im ti pusiti ali ces me pozvati kad treba  kako bi mi svi prvi put svrsili u guzu.Uzela sam vibratir nisam ga ukljucivala zbog muskaraca, malo sam ga utrljala u njenu picu a zatim polako gurnula vrh u Tasinu guzu.Malo se cimnula kada je vrh prodro, nije mogla stenjati jer joj je uvek po jedan kurac bio u ustima I po jedan u rukama.Pocela sam da joj ga nabijam po malo 1-2mm a drugom sam joj rukom mazila picu , nisam mogla odoleti toj nabubreloj tek obrijanoj pickici.Bacila sam pogled ka njoj I videla sam kako svi stoje oko nje a ona ih sve zadovoljava.Dvojici drka rukama a dvojici u sredini naizmenicno pusi I to ih guta skoro do kraja.Iznenadila sam se jer mi nikada nije rekla da I to zna.Vibrator joj je vec usao do pola kada je posegnula jednom rukom I u trenutku ga nabila do kraja. Jos malo sam je jebala njime a onda sam ga izvadila I vratila u tasnu.Onda smo ustale obe a decke postavile na podu da leze jedan pored drugog, stale smo pored njihovih glava ledjima okrenute njima, svukle gacice pogledale se nasmejale a onda cucnule iznad glava momaka kao kad pisas nad cucavcem I to ona nad prvim a ja nad trecim po redu na podu.Htele smu da ih dodirujemo I mazimo picama tj da ih izludjujemo ali toliko su bili nestrpljivi I napaljeni da su nas povukli tako da smo Im sele pickama na usta, a kada su osetili obrijane pice poskidase I poveze.Jedva smo uspele da I ostaloj dvojici maker malo sednemo na usta.Onda sun as po dvojica uzeli polozili na pod a noge nam najpre podigli uvis a zatim ih spustili iznad nasih glava.Osetila sam jezike na pici  I u pici na guzi.Nisam znala ni koliko me ljube ni gde , po cello medjunozju su me lizali jedino sto mi je nedostajalo su kurcevi u ustima pa sam rekla: “Tasa vreme je” Ona im je objasnila sta treba da rade I svi su slozili I prihvatili ideju. Tasa se cetvoronoske naguzila I pozvala onog sa najmanjim kurcem da joj napuni guzu.Momci su svi bili pri kraju prvog svrsavanja.Zato sam svoj trojici pusila po malo sa prekidima I bez socnog sisanja.Tek kada se javi onaj koji je u Tasinoj guzi,”Blizu sam” Onda ubrzavam , jako ga sisam balavim I saljem kod Tase. A onaj sto je svrsio dolazi ispod mene na liz.Ove igre su me izludele tako da su mi se sokici slivali niz nogu.Priblizila sam dva preostala kurca jedan do drugog I jezikom ih lizala zajedno.Pre nego se drugi javio osetila sam na jeziku toplinu , nastavila sam ih lizati jer su bili preslatki, odmah sam osetila podrhtavanje jednog kurca pa mlaz na lizu jos jedan pravo u usta, taman kad sam pokusala to da izbacim  dobila sam kurac duboko u usta  tacnije u grlo, sperma mi se slivala u ustima.A onda sam cula kako mi se ostrim tonom obraca slavljenik kome sam I dalje pusila karu:”Daj jezik kucko ili ces ga dobiti u grlu.” Odmah sam isplazila jezik a on ga je poceo drkati.Osetila sam strah ali I neko novo uzbudjenje.Sperma je krenula po mom licu I jeziku,ali je vecina ipak bila po jeziku. “Sad je razmazuj po kurcu” –culo se I dalje ostrim tonom, slusala sam ne obracajuci paznju na to da li to volim.Za to vreme je I drugi napunio guzu Tasi.
Slavljenik je opet progovorio-“jeste li napunili bulju kurvici?”
Njegov ton mi se zaista nije svideo.
-“A sada ti lezi tu na podu savi noge u kolenima I rasiri ih.Tasa donesi onu flasu I mazi je” - Tasa je donela flasu I pocela me maziti izmedju usmina.  –“Ne tako kucko. Gurni joj je unutra!”
-“Ne , to nikako bojim se”izustila sam.
“A ko je tebe pitao!”
-Sada sam se jos vise uplasila I jos vise napalila, noge nisam smela ispustiti.Osetila sam kako mi grlic flase siri picku I kako klizi unutra.Tasa je srecom bila pazljiva ali je on trazio da je dublje gurne. Flasa je I dalje polako klizila a picka se sirila.Nisam imala pojma koliko je usla , ali se bol smanjio I pocela sam uzivati.Jedan mije prisao I dao mi ga na dudlanje a onda je poceo da me jebe u usta pa sve dublje, osecala sam kako me udara u grlu.A onda se pomerio u medjuvremenu su postavili ogledalo izmedju mojih nogu I pozvali me . Prvo sok a onda odusevljenje . U ogledalu se  videla moja picka u kojoj je stalo 2/3 flase 0,7l  . Zamislite prizor flase a oko nje rascepljena taze obrijana picka. Izvadili su mi flasu na moje zaljenje, a onda mi je naredio da sednem na kurac, to sam I uradila ali je poceo da vice podigao me sa kurca namestio na dupe a onda me rukama uhvatio za ramena I gurnuo nanize.Srecom da mi je guza bila razradjena.Drugi je dosao preko I gurnuo mi ga u picu (klasican sendvic-Zelja), a treci je dosao izmedju mene I drugog koji me jebe u picu I poceo se namestati.Ponovo sam osetila sirenje picke I dva kurca u njoj.Niko se nije pomerao vise od 1-2cm. A onda finis slavljenik mi nabija kurcinu u usta bez ikakvog obzira duboko u grlo.Jebe me u usta do kraja .U pocetku mi se gadilo jer to nikad nisam uspela, a onda je sve islo kao podmazano. Svrsila sam jednom a onda je Tasa dosla pored moje glave spustila se ljubila mi uvo I rekla: -“Ovo nikad nisi dozivela a na mnogo stvari ne bi pristala da si znala .Opusti se I uzivaj. Jebu te cetiri kurca istovremeno, a jedan ce ti svrsiti u grlo samo  gutaj I ne brini.”
Ponovo sam svrsavala jos jace , a onda su poceli naizmenicno da me jako I brzo jebu.Prvo me je jako I brzo jebao prvi u guzu dok su drugi treci mirovali a onda je on stao a poceo je drugi sa kurcem u picki prema guzi. Sve vreme me slavlenik jebao u usta polako ali duboko.A onda treci u picki koji je nabijao prema stomaku pravo uz klitoris , kada je on ubrzao pocela sam da se tresem I da ispustam krike.Tasa mi je ljubila I mesila sise  a slavljenik ubrzao jebanje u usta .Svrsavala sam jako dugo to su bila jos dva spojena orgazma I taman kad sam pocela da se smirujem dosao je ponovo red  trecem kurcu uz stomak  I klitoris a niz grlo mi je potekla sperma . Ponovo talas orgazma, tresla sam se kao pod naponom. Izvadio mi je kurac iz usta I tad sam pala u bunilu vristala sam  -“ UUUUU-JEBI I I  - PUNITE MEEE “ a onda sam pocela da se cimam I rukama I nogama I tom su prilikom svi kurcevi iz mene ispali a momci su ostali zabezeknuti neznajuci sta se desava.A ja sam vikala “Josss  joosss” Tasa je skocila na mene u 69 gurnula mi 4 prsta jedne ruke I brzo mi ih nabijala lizuci mi klitoris  I dalje sam stenjala kao luda , pojavila mi se slika ispred ociju a to je bila Tasina obrijana picka Zagnjurila sam glavu u njenu pici I ljubila je  lizala , gurala joj jezik I sta sve jos ne .Moje telo se polako smirivalo a ja nisam znala sta mi se desilo, samo sam osecala potrebu da se oduzim svima. Pozvala sam ih sve da im sa Tasom pusimo I da mi svi svrse u usta.Kada su I to uradili obecala sam im da cemo ostati 3 dana I da ce sa nama raditi sve sto pozele. I ostale smo.

Nema komentara:

Objavi komentar