nedjelja, 13. travnja 2014.

Jebe mi se, Dragana!

Nema vise trenutka da te ne vidim kristalnolepu, nadahnutu, uzasavajuce golu- Ne! Kurac nece  ni osetiti! Jebacu te dahom, dodirom, prodiracu u tvoju svest i podsvest, bas kao sto si i ti mene toliko puta pojebala. Jebala si me pesmama, toplinom glasa, mislima

Jebe  mi se, Dragana!

Kroz prozirne gacice viri ti smotuljak, kao mace spava pickica, sitna, bezbrizna i topla, kao da nikad nista musko u nju uslo nije, kao da nista zivo iz nje izaslo nije

Jebe  mi se, Dragana!

A rodila si cetiri puta. Daj i meni sina, preklinjem te! Gde ga skrivas ? Ako je u grlu, pregriscu ti grkljan, ispicu te kao najdraze vino- Na samu pomisao na sina iz dojki ti tece mleko zasladjeno medom- Vidim ga! Skakuce ti u nebeskoplavim zenicama! Moj sin! Porodi ga, nama za ljubav!

Jebe  mi se, Dragana!

Picku, Dragana! Picku, ljubim te. Sisama mi probijas misao! Jebacu te do tih ljupkih okica, do malog mozga, jebacu te kao  sto niko nikad nije! Veruj mi, kurac nece  ni osetiti. Vec odavno si u mojim testisima, svrsicu tebe u tebi samoj

Jebe  mi se, Dragana!

More sperme izliva iz mene. U toj spermi vidim tvoj lik, osecam opojni miris tebe- Isparava ! Ne! Opet ulazi  u mene. Prokleti kurac, kako mi neda da te zaboravim. Iz kurca  setas  mojim bicem, razdires  me, cepas, dovodis do ludila

Jebe  mi se, Dragana!

Nema komentara:

Objavi komentar