utorak, 29. travnja 2014.

Magarčić

Ovo sto vam zelim ispricati je nesto iz mog djetinjstva.Rodjen sam u jednom malom primorskom mjestu.
Tada sam imao 7 godina a moja sestrica Vesna skoro 10, jedno i drugo plave kose i ociju i prcastih guza,samo za razliku Vesna je imala dlacice oko pickice i vec sisice koje su obecavale da ce i dalje rast.
Oca nismo poznavali,tako da smo zivjeli sa mamom koja je isla u obliznji gradic radit.
Nas dvoje smo skoro uvijek bili sami,ali imali smo nekoliko kokosaka jednog psica i malog magarcica.
Dani su nam uvijek bili skoro isti,nahraniti blago izvest magarcica na pasu i igra.
Moja sestrica je u tome uvijek imala veliku mastu,nedjeljom u crkvu sve dok jedne nedjelje Velecasni nije poslije mise rekao da ja i sestra Vesna trebamo ostati poslije mise i sacekati ga u sakristiji.
Bez pogovora smo usli i sacekali sto ce se desiti,napokon je usao on,onako velik skoro dva metra
jak i samouvijeren.
Vec sa vrata koje je zatvorio iza sebe i to kljucem postavio je pitanje,
“dakle ti Vesnice i ti Marko,cuo sam od jednog andjela da imate neke vase igrice pogotovo one u stalici sa vasim magarcicem ? ili se varam ?”
Odmah smo pocrvenjeli oboje,a joj sto sad,ako je rekao andjel onda nema izvlacenja niti laganja.
Prva je pocela Vesna kako idemo u stalicu ocesljat nasega magarcica,dat mu mrkvice i kruha.
Da da rece Velecasni,a poslije?
Pa malo ga diramo,gladimo………..
I poslije toga ?
Pa igramo se onim – kaze Vesna
Sto je to ONO ? – Pitao je pop,kazi duso predamnom mozes rec tu rijec,nemoj se sramiti.
Pa ovaj ….. diramo mu kurac
I ? bio je uporan pop.
Pa ovaj natezemo mu kozicu naprijed nazad,a Marko mu lize glavicu i stavlja ga u usta,a ja mu pomazem.
U tom trenutku okrenuh glavu prema Velecasnom,sjedio je u svojoj fotelji udobno opusten
trljajuci svoj ogromni kurac preko mantije.
Poslije nastavi moja sekica,pocme nesto izlaziti iz kurca,nesto bijelo pa mi to polizemo,jer ako nas
uprlja vikala bi mama, a ako sto ostane na mom licu to polize Marko a tako i ja njemu.
Pop jos vise pocme trljati kurcinu sasv crven u licu , pa napokon izusti,
dobro djecice,sada cemo se MI igrati skupa,
ja cu bit vas magarcic tako da vidim dali ste zgrijesili,
raskopca mantiju i ugledasmo kurcinu skoro iste duzine kao u nasega magarcica ali puno debljeg,ispod kurca muda ko u bika obrasla u guste dlake.
Ja sam prisao prvi na koljenima ispred njega i poceo mu dudlati kurcinu, lizati glavic i grebuckati jaja,a moja sekica je stala sa strane da bi joj pop dirao pickicu dok mu je ona ljubila one dlakave grudi i grickala bradavice.
Poslije smo zamijenili mjesta,Vesnica je cuclala kurac tako da se culo kao da jede juhu dok sam ja ljubio Velecasnoga u usta a on mi je zabio prst u guzu,malo me je boljelo ali je brzo proslo.
Nakon nekog vremena me odmakne od sebe i gurne prema sekici tako da smo oboje klecali ispred
njegovog mocnog kurca , skupa ga drkali i cekali otvorenih usta njegovu spermu.
Osjetili smo grcenje bedara,a onda………..o Boze koliko tople ukusne slankaste sperme,imali smo usta puna, gutali i opet gutali,bit ce da nas Velecasni nije mjesecima svrsio.
Nakon njegovog velicanstvenog svrsavanja ja i seka smo izmjenili jezicima ostatke njegove sperme.
Velecasni nas je pomilovao po glavicama i rekao da smo sad njegove droljice i da cemo se odsad uvijek tako igrati.
Pokazat vu vam jos neke igrice,jer vidim Vesnice da ti je pickica nabubrila………..Da Velecasni
i svrbi me,odgovori ona.
Dobro,svidja mi se kad ste iskreni,a sad ti Marko pocmi mi dudlati kurac dok ja ne pripremim pickicu tvojoj sekici,poslije ce je proc taj svrab kad joj stavim kurac unutra.
Ja sav sretan sto ce pomoci mojoj seki poceh da mu pusim ko nikad do sada,usta mi puna kurca
a nas pop mazi picku moje seke zabija one debele prste malo u picku a i u guzu,lize sokove sa prstiju,a sad ti Marko polizi pickicu seki.
Normalno odmah pustih kurcinu iz usta i poceh joj lizati pickicu,onako naguzen nisam ni sanjao
namjere popa,samo sam osjetio nesto hladno na guzi,bila je to neka krema kojom me je “podmazivao”,a onda……osjetio da je to njegov kurac………….najprije bol skoro sam zaplakao
ali sam se sjetio da svi mucenici su to prosli,poslije nekog vremena bol je prosla ,poceo sam uzivati,digao mi se kurcic.
Uto se zacuje duboki glas Velecasnoga:”Daj Vesnice naguzi se i ti kraj Marka pa cu vas jebat skupa”
Ona jedva doceka.
Sad je imao tri rupe na izbor,kad ga je izvadio bilo mi je zao,ali i ona ima pravo na njega.Onako masnoga lako je zabio seki u picku,nesto je govorio,kao droljice moje,kurvice,ti mali bit ces moj pederko,a ti mala najbolja pusacica,izjebat cu vam i mater onu kurvetinu,nakon tih rijeci promjeni mjesto pa ga stavi seki u dupe,a meni naredi:”pedercicu,aj okreni to lijepo lice,i kad vidis da sam ga izvadio iz dupeta ili picke ti odmah otvori usta da mi ga polizes,jel’ jasno?”
Da, uspio sam rec prije nego mi ga je stavio u usta,bravo pedercicu,cuo sam ga,a sad ti kurvice spremi se da me zadovoljis kako treba.
Uh,koliko je mogao jebat taj covjek…………
Napokon je dosao onaj momenat kad je poceo svrsavat,Vesnica se odmah okrenula i klekla kraj mene,ocekivali smo kad ce nas zaliti spermom………..a onda……..ajme koja je to bila preciznost
tocno u usta,svaki je dobio bar tri cetiri mlaza one ukusne sperme,tako ljepljive guste i nama najlijepseg ukusa.
Oblizali smo i zadnje kapi sa kurcine,dok nam je govorio da je to nasa tajna te da svaki put poslije vjeronauka dodjemo kod njega.
Klimnuli smo glavama pa mu poljubili ruku a poslije i kurac.
Poslije je nadodao,nezaboravite slijedecu nedjelju kad bude ispovjed onih seoskih kurvetina bit ce te
samnom u ispovjedaonici klececi izmedju mojih nogu i da ne ponavljam znate sto trebate radit tako da ovog “vraga” (misleci na kurcinu) za kaznu posaljemo u raj.
Sva sretna moja sestrica me uhvati za ruku i trceci odosmo u nasu stalicu pozdravit magarcica
i podudlati mu kurac.
Danas kad Vesna ima 32 a ja 29 godina i sjetimo se tih lijepih godina i uzivanja sa Velecasnim dodje nam volja da posjetimo nasu sakristiju u kojoj smo proveli najsretnije dane i osjetimo miris najukusnije sperme.

Nema komentara:

Objavi komentar