srijeda, 23. travnja 2014.

Nevina Guza

Svaki put kada stignemo, ja i decko se strastveno pojebemo. Ali ‘kada stignemo’. To jeste jednom do dva puta sedmicno. I uvijek on trazi od mene da probamo jednom Analno. Meni je prijateljica pricala da je uzasno i da je ona odmah prestala kada je osjetila glavic u svojoj guzi.

Bila je to nasa vece. On je dosao sa posla, ja sam ga docekala sa vecerom i vinom kod kuce. Nakon sto smo malo prizalogajili, vec smo se nasli u poljubcu. Njegov jezik je prodirao lagano u moja usta i tamo se susreo sa mojim jezikom.
Zgrabio mi je usta i zvaljio me bukvalno. Otisli smo u spavacu sobu da se jebemo. Odkopcala sam mu hlace i uhvatila mu vec ukruti kurac. On me je jos uvijek zvaljio a zatim me pomalo gurkao dole u medjunozje. Dok sam se spustala gledala sam mu pravo u oci. Inace nisam puno volila oralni seks, ali htjela sam tu noc njemu da ucinim malo zadovoljstva. Drzala sam njegov komad u rukama i lagano pocela navlaciti kozicu preko glavica. On je zabacio glavu i reko “Uzmi ga usta sada…”

To sam i ucinila. Pocela sam da ga gutam. Sve brze i brze. Zatim sam ga izvadila iz svojih usta i osjetila malo sperme u ustima. Uhvatila sam ga za kurac i pogledala ga pravo u oci. Zatim sam jezikom kruzila oko glavica. On mi ga je vec poceo nabijati i ja sam ga ponovo cijelog uzela u usta. Uhvatio me je za glavu i lagano ga gurao i izvlacio iz mojih usta. Kada sam se zagrcnula izvadio ga je skroz. Legli smo na krevet a ja sam se naguzila. On je navlazio svoju ruku i prelazio sa njim preko moje picke. Bila je vlazna i spremna za kurac. Zabacivala sam guzu i cekala kad ce me vise poceti zadovoljavati.
On je trljao moju picu sve brze i brze a zatim se sageo i polizao jezikom. To me je izludjivalo. Ali on je tek poceo. Sada je u nju ubacio dva prsta. Lagano ih je gurao i vadio. Ja sam se pokusala okretati da vidim sta on tamo iza radi. Odjednom sam osjetila njegov glavic na pici. Uzduz moje picke ga je trljao od nju. Lagano je od moje pice dosao do cmara i poceo kruziti oko njega.

Tu sam se vec malo prepala. On je znao da ne zelim analni seks. Rekla sam mu da nastavi obradjivati moju picu, ali on me nije slusao. Zabio je prst u moju guzu. Osjecaj je bio cudan. Sada ga je izvadio i dao mi naprijed da ga polizem. Zatim ga je opet stavio i lagano ga ugurkivao unutra. Bilo je zanimljivo. Cijelo vrijeme je trljao glavic od moju picu tako da me je to jos vise palilo.
Gurnuo je i drugi prst unutra. Vec sam osjetila malu neugodnu bol. Unutra ih je razdvajao i sastavljao a pritome sirio moj cmar. Ja sam stenjala. Poceo ih je naglo uguravati i vuci nazad. Tucao me je prstima u guzu i osjetila sam prvi uzitak. Rekla sam mu u tom trenutku “Hajde, hocu tvoj kurac”.

Bila sam napaljena previse da bi razmisljala na posljedice. Bila sam u tom trenutku konacno spremna da ga primim u guzu. On se malo odigao na noge i polozio se iznad mene. Lagano je glavicem dopirao u moj supak. Bol je postala sve veca i veca. Potekla mi je cak i suza na oko. Ja sam konstantno stenjala dok ga je on gurao unutra. Mislila sam da ce mi razvalit guzicu. Onda je bio unutra. I dalje je bolilo. Sada ga je lagano povlacio i ponovo gurao.
Ja sam stenjala sve jace i jace. Osjecala sam se kao kuja. On je legao na mene i poceo ga sve brze zabadati u moju guzu. Kroz stenjanje sam mu rekla da uspori ali on je samo postao jos brzi. Imala sam osjecaj da ce me pokidati. Toliko je bolilo.

Sada ga je izvadio. Lagano ga ponovo gurnuo unutra i ponovo izvadio. Osjetila sam prvi uzitak. Iako mi guza jos uvijek treperila od zestokog razvaljivanja. Promijenili smo poze. On je sjeo a ja sam se nabila na njegov kurac. Direktno i lagano je skliznuo u moju guzu ponovo. Ustajala sam i spustala se na njegov kurac. Htjela sam jos. Osjecaj je bio divan. Nabijala sam se gore-dole a onda sam osjetila mlazove sperme u svojoj guzi.

Ustala sam i sperma je kapala iz cmara. Noge su mi u tom trenutku zadrhtale. On je prtima zakvacio sperme iz moje guze i dao mi da olizem… sve sam sa zadovoljstvom onako napaljena progutala…
Kasnije smo se zajedno istusirali. Cijelo vrijeme su mi noge drhtale i koljena su mi klecala. On se smijao i rekao da ce to brzo proci da je to samo od kurca u guzi. Od tada sam ga veoma cesto primala u guzu i uvijek sam uzivala u analnom seksu…

Nema komentara:

Objavi komentar