utorak, 15. travnja 2014.

Slatka Mia

Mia je tek završila fakultet i odrađivala pripravnički u našoj firmi. Mlada, lijepa, vesela. Mijenjala
je često frizuru, nekada je kosu vezala u rep, a nekada, kao tu noć,
pustila je svoju smeđu, valovitu kosu, da joj padne na gola ramena. U
crnoj, širokoj haljini, koja je sezala do polovine njenih divno
oblikovanih nogu, izgledala je sjajno.

Zovi me Mia.“ – nasmijana mi je pružila ruku prijateljica moje kolegice, koja je organizovala zabavu za njen rođendan.

Slatka si, Mia.“ – poljubio sam joj ruku i nasmijao se

Mia  je tek završila fakultet i odrađivala pripravnički u našoj firmi.
Mlada, lijepa, vesela. Mijenjala je često frizuru, nekada je kosu vezala
 u rep, a nekada, kao tu noć, pustila je svoju smeđu, valovitu kosu, da
joj padne na gola ramena. U crnoj, širokoj haljini, koja je sezala do
polovine njenih divno oblikovanih nogu, izgledala je sjajno. Posebno
zbog poprsja, koje je bilo providno i kroz koje su se nazirale polovine
njenih lijepo oblikovanih grudi srednje veličine. Njene noge, dolazile
su do izražaja na štiklama sandala u kojima je graciozno hodala po sali,
 plesala, ćaskala sa gostima.

U jednom trenutku je sjela na kauč i prekrstila noge. Njena haljina se
zavukla i otkrila prelijepe butine, zbog kojih sam osjetio uzbuđenje i
jaku želju da je imam. Kao da je osjetila, pogledala me nasmijana i
namignula mi, te nastavila da razgovara sa jednom djevojkom, mazeći se
po listu desne noge. Iskoristio sam prvu priliku i pozvao je da plešemo.
 Nisam mogao sakriti uzbuđenje kada sam pod dlanom desne ruke, preko
tanke haljine, osjetio njena leđa. Priljubio sam je čvršće sebi i počeli
 smo plesati. Gledala me ravno u oči i pratila moje korake. Koristio sam
 svaku priliku da joj preponama dodirnem butine, spustim dlan na dno
njenih leđa i nabreklinom dodirnem po stomaku. Kad god ga je osjetila,
progutala bi pljuvačku i nevješto pokušavala da sakrije uzbuđenje.

 Nisam imao dileme, željela je isto što i ja. Odveo sam je u sobu na sprat, zaključao vrata za nama i nasuo nam piće

 Tako si lijepa i nježna, Mia...“ – dodao sam joj čašu sa vinom i sjeo preko puta nje

 Hvala... Prijatno mi je s tobom. Lijepo plešeš.“ – prekrstila je ponovo noge i skupila ruke na koljenu

 Skidao sam je pogledom dok smo pričali o neobaveznim stvarima. Zavaljen u
fotelju bezobrazno sam  buljio sam u njene noge. Osjetio sam kako
je pomalo obuzima osjećaj nelagode zbog nesigurnosti u moje namjere.
Sjedila je i dalje na kauču, ne pomjerajući se. Prišao sam joj, kleknuo i
 spustio joj jezik na usne. Zbog načina na koji mi je zamrsila prste u
kosu osjetio sam da joj je lakše što počinje ono zbog čega smo se
izdvojili od ostalih.

 Ljubio sam je nježno, grickao usnice, prelazio jezikom po vratu. Mia me sve
strasnije ljubila, milovala me po leđima, otkopčavala dugmad na košulji.
 Spustio sam dlan na njeno koljeno i počeo polako prelaziti po njenoj
butini. Naježio sam se od osjećaja ugode. Počeo sam dublje da prodirem
jezikom u njena usta i nastavio da milujem i stežem njenu butinu. Ruka
mi je kliznula dublje pod haljinu i vrhovima prstiju napipao sam rubove
njenih gaćica. Zavukao sam ruku dublje i dlanom počeo da joj milujem
stomak. Ljubila me još jače, još strastvenije. Počela ja da se odiže
guzom i dlanom desne ruke miluje po nabreklini na pantalonama. Spustio
sam se niže, žvalio je po vratu i preko haljinice nježno grizao njene
nabrekle grudi.

 Odmaknuo sam se i kleknuo na pod. Uzeo sam joj stopalo lijeve noge u dlanove i
lagano prešao jezikom po njemu i počeo da joj oblizujem zglob, a onda da
 se penjem po listu do koljena.

 Sviđaju ti se moje noge...?“ – pitala me pomalo drhtavim glasom

 Aha... Lijepe su...“ – mirno sam joj rekao i počeo da joj ljubim list desne noge, od koljena prema zglobu

Hmmmm... Ježim se...“ – pomjerila se unazad i počela nježno da steže svoje sise preko haljine

 Nastavio sam da joj milujem noge, uživao sam u njima. Milovao sam joj i stezao
listove, a obrazima i jezikom prelazio po butinama. Prešao sam dlanovima
 po njima, namjestio ih na moje nadlaktice, a onda ih stegnuo i raširio.
 Mia me gledala, čekala moj naredni potez. Pogledao sam je i naglo je
povukao prema sebi

Haa-a...“ – oteo joj se uzdah, oslonila se dlanovima na kauč i poče da diše kroz nos

Kako lijepa pičkica...“ – rekao sam i prislonio usne na providne gaćice na kojima se ocrtavala Miina nabrekla ljepotica

Prstima sam ih pomjerio u stranu i vrhom jezika počeo da prodirem između
nabreklih usmina. Oteo joj se još jedan uzdah, izvukla je ruke iz
bretela haljine i spustila ih naniže. Njene sisice su iskočile i ona
poče da ih steže rukama. Podigla ih je prema ustima i jezikom lickala
bradavice. Gledao sam je u oči i sasvim laganom samo vrhom jezika klizio
 između njenih usmina. Poljupcima sam obasipao dno njenog stomaka, lizao
 je po predjelima oko venerinog brijega... Počela je da vlaži, da tiho
stenje. Svukao sam joj gaćice i ponovo raširio noge, podižući ih u vis.
Malena joj se otvorila i nekoliko puta sam vrhom jezika dodirnuo ulaz u
nju.

Uuuu.. Kako je dobro... Daaaj...“ – stresla se i još više ovlažila

Počeo sam da joj ližem pičkicu strasno, predano. Kružio sam jezikom po njoj,
dodirivao vlažnu rupicu, a onda se penjao prema njenom klitorisu i
stezao ga usnama. Mia je spustila ruke na moju glavu i blago me čupala
za kosu. Disala je sve brže, vlažila i povremeno se odizala guzom od
kauča. Dlanovima sam joj gurnuo noge prema ramenima i ulaz u njenu
ljepoticu mi je bio potpuno dostupan. Počeo sam polako da guram jezik u
njenu lijepu pičkicu.

 Ah... Ah... Ah... HMMMM....“ – jecala je, stenjala i grizla donju usnu

 Predano sam je jebao jezikom, stezao joj butine, penjao se rukama do njenih
grudi, pa nazad. Mia je obilno vlažila i sokovi su joj ovlažili ulaz u
guzu

 Aaaaaa...
 Jebo te... Jebeš me jezikom... Tako me dobro jebeš jezikom.... Ah...
Ah... Ah...“ – nabila se međunožjem u mene, jako i iznenada, i odgurnula
 unazad, dočekao sam se rukama iza leđa i usisavao joj uspaljenu
pičkicu. – „Joooj... Šta mi radiš, jebo te... Šta mi to radiš...
Ha-ha-ha...“ – nabijala se pičkom u moja usta u stojećem položaju,
savijena u koljenima. Čvrsto me s obje ruke primila za glavu i počela
 da drhti. Bila je sve vlažnija, sve vrelija... Noge su počela da
joj se tresu, guza joj se grčila, a ona je širom otvorenih usta i
zatvorenih očiju grcala. Lizao sam je po cijeloj pičkici, po ulaz u nju,
 između usmina, usisavao klitoris. Počela je jače da se trlja po mojoj
faci čupajući me za kosu, škripeći zubima. „Vvvvv... Svr-ši-ćuuuuu....
Haa... Ha... Ha...“ – usisao sam je cijelu i Mia urlajući poče da
svršava čupajući me za kosu i udarajući rukama po komodi ispred nje.
„AAAAAA... AAAAAAAA.... DAAAAAAAAAJJJJJ..

 Legao sam na pod i Mia se čučeći namjestila iznad mojih usta

 Još...
 Još me jebi jezikom... Želim to... Želim... Daa... Daaa... Aha...
Aha...“ – primaknula je lijevu sisu svojim ustima i lickala bradavicu
jezikom.

 Sva vlažna, otvorena, lako se nabijala na moj isplaženi jezik. Zgrabio sam
joj guzove i jako ih stegnuo. Okrenula se, spustila se pičkicom na moja
usta i nervozno počela da me oslobađa pantalona. Čvrsto je stegnula
rukom već nabrekli ud i počela da ga puši. Stresao sam se od ljepote,
pomilovao je po nogama, zagrlio oko struka i jezikom počeo da lupkam po
nabreklom klitorisu. Mia jače poče da ga puši, drkajući ga jednom rukom,
 a drugom udarajući po svojoj guzi.

 Želiš li da te jebam, Mia...“ – ustao sam i namjestio je na sve četiri preko kauča

 Želim... Daj... Jebi me... Odmah... Odmah me jebi...“ – širila je noge i namještala se

 Želiš li da ovim kurcem pocijepam tvoju lijepu pičkicu?“ – počeo sam glavićem
 da joj mazim klitoris i njime prelazim između usmina do ulaza u nju i
nazad

 Aaaah...
 Jeee... Želim... Jebi me... Nabijaj kurac u moju uspaljenu pičkicu,
molim teeeeeee... AAAAAAAAAAAA.... AVVVVV...“ – svršila je u trenutku
kada sam joj nemilosrdno, do kraja nabio kurac u pičkicu. Grizla je
naslonjač na kauču, guza i butine su joj se tresle

 Nabijen do kraja u nju pustio sam da je prođe orgazam, a kada sa malo smirila,
polako sam počeo da ga vadim iz nje. Mia je teško disala, ne pomjerajući
 se. Iz pice su joj se sokovi slijevali niz butine, kapali na kauč.
Prišao sam joj i kurcem mokrim od sokova njene pičke prelazio po obrazu

 Jel želiš ovim kurcem da te jebem, Mia?“ – mazio sam joj lijevom rukom guzu i namjestio glavić na njen isplaženi jezik

 Nije mi ništa rekla, samo me gledala i oblizivala i gutala glavić. Nabio sam
 joj ga nekoliko puta u usta, a onda se vratio i nastavio da je jebem.
Ovoga puta nježno. Sasvim polako, nabijao sam joj kurac do kraja i vadio
 ga. Mazio sam je po guzi, leđima, zavlačio ruke i stezao joj sise.

 Mmmm... Jebi me... Samo me jebi... Želim da me jebeš, želim to...“ – dahtala je i stenjala

 Uživali smo jedno u drugom, nježno sam prodirao u nju... Ali kada sam pod
dlanovima osjetio nježnu i meku kožu njenog struka, u meni se probudila
zvijer. Iznenada i neočekivano, grubo sam nabio kurac u nju, do kraja, i
 divljački počeo da je karam.

 AAAAH...
 AAAAAH... Stani... Nemoj... Stani... Čekaj... Čeeee-kaaaaaaaj...
Aaaaaaaaa...“ – pokušavala je da se odmakne, ali moji udari su bili
isuviše snažni

 Ooooh, Mia... Kako si lijepa... Kako si slatka, kurvice...“ – jako sam joj stegnuo struk, i nemilosrdno nabijao kurac u nju

 Jebao sam je divlje, strasno, predano. Mia je vrištala, molila me da stanem,
ali nisam se obazirao. Tvrd i nabrekao kurac probijao je njenu vrelu,
usku i vlažnu pičkicu. Jebao sam je, nježnu, lijepu, naguženu preko
kauča, razvaljivao sam nabreklim udom njenu lijepu pičkicu.

 U
 jednom trenutku sam stao. Polako ga vadio i ostavio samo glavić u njoj.
 Mia je jecala, izbezumljena, izjebana, nije ništa govorila, samo je
teško disala i stenjala. Polako sam kliznuo lijevom rukom po njenim
leđima, zamrsio prste u njenu kosu i jako je počupao i izvio je prema
sebi.

 Sama se nabijaj na kurac, malena.“ – namjestio sam je džeći je za kosu,
izvijenu u leđima i samo glavićem probijao njenu malenu.

 Je-bi-mm... hhh...“ – ostajala je bez daha, nemoćna, napaljena.

 Sama sa nabijaj, malena...“ – pomazio sam je po nozi i guzi i nastavio da je jebem glavićem.

Sssss... Haaaaaaa... Haaaaaaa.... Aaaaaa...“ – počela je sama da se nabija na kurac, najprije polako, a onda sve brže i jače.

 Zgrabio sam je za sise i primaknuo sebi. U tom položaju, kurac mi je bio duboko
 u njenoj pičkici, koja je počela da se grči oko njega. Stezao sam joj
sise i žvalio je po vratu. Mia je ostajala bez daha, zabacila glavu
unazad, stezala i širom otvarala oči. Srce joj je divlje udaralo,
pičkica počela jače da se grči. Kliznuo sam dlanovima po njenom ravnom
stomaku i prstima raširio nabrekle usmine. Klitoris joj je pulsirao,
sokovi se cijedili iz nje. Nabio sam joj dva prsta desne ruke u usta,
Mia ih je progutala i počela da ih liže, puši, grize. Kada ih je dobro
ovlažila, spustio sam ih i srednjim prstom počeo da joj lupkam klitoris.

Aaaaaaaa...
 Aaaaaaaaaaaaaa... Neeeeeeeeeee... AAAAA-JA-JA-JAAJ... OOOOOOOOOOOO....“
 – urlikala je i uvijajući se pod mojim rukama svršavala jako,
divljački, grebala me po rukama, mrdala glavom... Intenzivirao sam joj
orgazam grubo joj trljajući pičku svim prstima. Nabijenoj do kraja na
kurac, tijelo su joj potresli tri uzastopna orgazma. Teško je disala,
drhtala pod mojim rukama, u njenoj malenoj je pulsirao moj nabrekli i
tvrdi kurac...

Osjetio sam da sam pri kraju, tijelom mi je prošla jeza i počelo je da mi
tutnji u ušima. Spustila se ispred mene, i isplaženim jezikom i
otvorenim ustima počela da mi ga liže, mazi obrazima... Nagnuo sam se
malo, lijevom rukom joj skupio kosu iza potiljka i pomjerio glavu
unazada. Gledala me svojim krupnim, ucakljenim očima i palacala jezikom
po kurcu koji sam usmjerio prema njoj i počeo da ga drkam.

Oh...
 Oh... Oh... OOOOOO... HAAAA...“ – urliknuo sam grčeći se i obilnim
mlazovima sperme počeo da joj zalijevam slatku, jebozovnu facu.

Prvi mlaz je doslovno zapljusnuo, a drugi i treći, takođe obilni, izlili su
se po njenom nosu, ustima, jeziku... Pao sam na kauč i sjeo raširenih
nogu. Mia je kleknula između njih i pušila mi ga i mazila se
polunabreklim udom po obrazima, sve dok nije pokupila i posljenju kap.
Uvijajući se, počela je da se penje prema meni... Nježno sam je ljubio,
mrsio prste u njenu kosu, milovao po leđima, guzi, nogama. Dugo smo se
ljubili i mazili..











Nema komentara:

Objavi komentar