petak, 25. travnja 2014.

Zabranjeno sexy voce

oj život netko bi nazvao ružnim i
odvratnim ali meni je sasvim ok i uživam u svakom trenutku uz moju
najdražu Anitu!! Imam 29 godina i trenutno živim u iznajmljenom stanu sa
 malo vrta ispred zgrade…Ja i Anita smo započeli zajednički život prije
nešto više od godinu dana i zasad nemamo djece, ali bit će ih, pomalo.
Odrastao sam na selu u velikoj obiteljskoj kući i bio sam jedinac u
obitelji. Majka i otac su me odgajali da budem kulturan te da život ne
shvaćam olako….. Otac i majka su radili po cijele dane, viđao bi ih samo
 navečer pa sam društvo nalazio gdje god bih stigao,naravno bilo je tu i
 lošeg društva, a to mi je samo pomoglo da prije sazrijem i
odrastem.  Razmišljao sam da bi mogao započeti život bez roditelja
nakon završetka srednje škole,pa sam  započeo sam svoj biznis 
 i bacio se na rad da bi mogao kupiti vlastiti stan ili kuću. Imao sam
nekoliko prolaznih avantura i jednu malo dužu vezu u koju sam uložio
puno truda i razumijevanja,a na kraju ipak ostao sam… S vremenom sam
opet stao na svoje noge i počeo vjerovati u ljude, sve dok mi se nisu
počele dešavati ružne stvari. Prije svega da kažem da sam volio svoje
roditelje i vjerovao im sljepo, sve do tog dana, a za sve je zaslužna
moja Anita. Sa društvom je pao dogovor da se nađemo na cugi u jednom
disku u gradu, i ja sam se sredio najviše zbog toga što sam htio novu
curu pa makar i na jednu noć…

Ubrzo smo društvo i ja ušli u disko i naručili cugu,lagano slušajući muziku i
 pijuckajući pivicu, a neke cure su nas promatrale pokraj susjednog
stola. Među njima bila je crnka predivne duge kose i velikih očiju koje
su gledale direktno u mene,imala je velike sise i skroz usku majicu koja
 ih je samo isticala i tanke crne hlače pripijene uz tijelo. Ustao sam
se i krenuo prema njoj, a moje društvo me je gledalo u čudu jer nisam
rekao ni riječ već samo krenuo za njihov stol…Pozvao sam je na ples i
ona je pristala, a dok je ustajala skrivenim pogledom sam mjerio svaki
njen centimetar,stvarno je bila komad i pol, prava
 bomba. Dok smo plesali i pričali o svemu i svačemu, ljudi oko nas nisu
postojali…Rekla mi je da živi u Njemačkoj sa mamom i da su same i da je
trenutno ovdje u posjeti kod rođakinje.. Nije mi bilo važno ko je i šta
je, bio sam naprosto oduševljen i očaran njenim izgledom i načinom
govora. Počele su lagane stvari i ja sam je nježno privio uz sebe, a
njene sise su me lagano dražile i budile moju muškost… Dok smo plesali
moj kurac se počeo dizati, imao sam onaj osjećaj srama i bojao sam se da
 ne primjeti… Ona je osjetila moju nelagodu i skužila da mi je kurac
potpuno dignut, ali nije pretjerano reagirala i u očima sam joj vidio da
 i njoj nije svejedno…Samo se još jače stisnula uz mene i uskoro mi je
uvalila jezik što sam ja jedva čekao…Ljubili smo se, a ona me lagano
dražila grickajući moje usne i jezikom dodirujući moj jezik,bilo je
explozivno imao sam osjećaj da će mi kurac puknuti od nabreklosti….Morao
 sam je odvojiti od sebe, na što se ona lagano nasmiješila i prihvatila
malu pauzu.. Moje društvo je sve to promatralo sa strane i nije im bilo
baš jasno kako smo se odmah kliknuli. Ostatak večeri proveli smo u
razgovoru, da se nebi ponovila neugodna situacija…Noć je polako
prolazila i mi smo se uputili naravno svako svojoj kući, ali razmijenili
 smo brojeve i naravno dogovorili da ćemo se čuti. Tu noć kad sam legao u
 krevet žestoko sam izdrkao kurac misleći i zamišljajući Anitu kao me
dodiruje. Drugo jutro nazvao sam je i nedugo zatim već smo šetali po
obližnjoj šumi uživajući u prirodi i zelenilu oko nas… Veselo me držala
za ruku i čavrljala o sebi i o svom životu. Nakon podužeg hodanja
odlučili smo se na mali odmor pa smo tako sjeli ispod jednog stabla u
debeloj hladovini, a ona se naslonila na moje grudi…Zagrlio sam je i
uvalio joj jezik u usta, a ona je pohotno prihvatila….Ubrzo sam je pipao
 po cijelom tijelu ali sam bio skoncentriran na njene sise koje su
stvarno bile velike i čvrste, a pod mojim rukama njene bradavice su
lagano otvrdnule. Želio sam ih u ustima, a ona kao da je to shvatila
sama mi je gurnula sisu u usta što sam ja jedva dočekao..bože kako sam
ih cucao i uvlačio svom silom dok je Anita stenjala sve jače i jače što
je mene naravno dodatno napaljivalo…Moj kurac je bio tvrd kao kamen,
imao sam osječaj da će puknuti a ona ga je dodatno dizala gnječeći ga
kroz hlače. Onda mi je otkopčala hlače, gurnula ruku unutra, nježno ga
izvadila van i bacila se na pušenje…Ah kakav osjećaj dok ga je uvlačila i
 sisala u ustima skoro sam svršio od napaljenosti i uzbuđenja. Ona je
znala točno kako da mi dira jaja i uvlači ih u usta da bi me izludila, a
 sa mojim glavićem se znalački pozabavila. U jednom trenu toliko ga je
gutala da se počela gušiti pa bi stala na sekund, a ja sam htio još i
još…. Kad više nisam mogao izdržati polegao sam je na mekanu travicu
koja je bila poput perzijskog tepiha,savršena za ovakvu priliku i skinuo
 njene roza tangice,ah kakva pička…


Nema komentara:

Objavi komentar