ponedjeljak, 19. svibnja 2014.

Seks u hulahopkama

Koleginica moje mame , Mirjana , bila je žena sa svojih 50 godina , koje je ponosno nosila . Bila je ginekolog i nije imala obitelj . Mislim , nije bila udana . Mene je to uvijek čudilo , jer je bila ugodna žena , a izgledala je vrlo poželjno , tako da mi nije bilo jasno kao nije pronašla svog životnog suputnika ... A njen izgled .. Pa kao s naslovnih strana , ali nikada prosto i prenaglašeno . Nosila je firmirane komplete , diskretne suknje , do koljena , a na nogama uvijek neke , što bi rekli talijanske cipele , po posljednjoj modi . Grudi taman kolike trebaju biti , uvijek uredna frizura i šminka , te jarko crveno nalakirani nokti i na rukama i na nogama . Zato i kažem da je izgledala kao žena iz modnih magazina ...Te njene noge i ta obuća su me uvijek naročito privlačile . Koliko sam samo puta drkao pri pomisli na njene skladno isklesane listove , na njezine gležnjeve i pete obavijene nježnom svilom čarapa , na njene nalakirane prste na nogama , koji svojom crvenom bojom prave kontrast sa crnim ojačanjem svilenih čarapa . Ma bio mi je dovoljan i samo detalj na njenoj nozi , pa da svršim u potocima ...Vratio sam se jednom prilikom sa košarke i zatekao mamu i tetka Mirjanu u popodnevnom razgovoru . Mama je pripremala večeru , a tetka Mirjana je sjedila s njom u kuhinji i ispijala kavu . Bila je u kućnoj haljini koja je dosezala do pola listova , a na nogama je imala svilene čarape boje kože i crne nanule , koje su još više isticale ljepotu njenih stopala i nogu . Javio sam im se i odmah otišao u kupatilo da se tuširam . Kad tamo , a ono nema vode ! Izleteh bijesno iz kupaonice . Tada saznadoh od komšinice da su neki radovi kod nas u bloku , te da vode u stvari ima , ali kod nas na 10 katu je slab pritisak , i ona mi predloži da odem kod nje u stan , na prvom katu , i da se tamo istuširam , jer kod nje u stanu vode ima . Ja prihvatih prijedlog , jer sam trebao da se spremam za izlazak u grad . Uzeh ručnik i čiste stvari , a tetka Mirjana mi nezainteresovano dade ključ od stana i nastavi razgovor s mojom mamom .Čim sam ušao u njen stan , otišao sam u kupaonicu , s namjerom da požurim da se istuširam , kako bih se što prije spremio za izlazak . U kupaonici , na košari za rublje , stajale su crne najlonke , koje je tetka Mirjana vjerojatno izula taj dan kad je došla s posla . Bile su to neke vrlo kvalitetne hulahopke , koje na mjestu gaćica nisu imale nikakve šavove . Kao da su bile izatkane iz jednog komada . Na mjestu , gdje dođe pička , nazirao se ljepljiv trag , i meni odmah pade na pamet , da tetka Mirjana taj dan nije nosila gaćice , nego je njena pička ispuštala sokove izravno na nježnu svilu najlonki . Uh kako sam se napalio . Brže bolje se istušira , i čim sam završio s kupanjem , navukao sam njene čarape na sebe i otišao u dnevnu sobu , legao na trosjed i počeo trljam jaja i kurac u najlonkama , zamišaljajući tetka Mirjanu . Moj kurac se slobodno kretao u najlonkama , jer su one bile ekstra velike ( zaboravio sam reći da je tetka Mirjana natprosječno visoka i krupna , ali ne debela žena ) , i nije bio " sapet " nekakvim šavovima i umetcima , koje su imale hulahopke manjih brojeva . Pade mi napamet i da pretraže malo stan , iu jednoj ladici regala , pronađoh na desetine čarapa i hulahopki raznih boja i tekstura , korištenih i opranih , ili pak neraspakovanih . Bijahu tu raznorazne markirane vrste najlonki . Volford , Kalzedona , Falke , ali i one obične , svakodnevne , Jadran , Polzela , San Pelegrino ... Shvatih tada da moja komšinica ima fetiš najlona i najlon čarapa , jer bez obzira što je samica i što kao liječnik ima solidna primanja , dati 3000 dinara za hulahopke je , u današnje vrijeme luksuz , koji sebi mogu priuštiti samo istinski posvećenici ovog fetiša . Dok sam tako prebirao lijevom rukom po ladici , a desnom trljao svoj ​​kurac , začuh tu u blizini zvuk udarca drvo o drvo , odnosno , tada shvatih , da je tetka Mirjana ušla u stan , koji nisam zaključao i da je u svojim nanulama , upravo ušetala u sobu i stala tik iznad mene ." Pa Rale , što to radiš ? " , Upita me ona s odglumljenom ljutinom u glasu . Ja sam se u prvi mah zgranuo i uplašio , ali sam sljedeće sekunde već shvatio da ona glumi iznenađenje i ljutnju , te mi je bilo lakše , pa sam joj , čak drsko odgovorio : " Evo drkam tetka Mirjana ! " " Pa dođi dušo , ne moraš drkaš , sad će tebi komšinica pokazati što zna ! " . Polegla me je po trosjedu , raširila noge i uhvatila batinu u svoje prelijepe šake i počela je da mesi jaja i puši kurac , i to sve preko najlona . Kakav je to uživanje . Kurac vam se slijepi za svilu , a toplina usta ga još više iritira . Kada izvuče kurac iz usta , a on onako , bude sav balav i slepljen od njene tople pljuvačke . Nije mi trebalo mnogo da svršim . Uvukla ga je tri - četiri puta i moja sperma je štrcnula , ali pošto se nije mogla naprijed od najlonki , sva se sperma slila niz korijen kurca i natopila mi je jaja ... Onda Tetka Mirjana potrga gaćice od najlonki i olize mi jaja i kurac , te reče : " Sad ćeš ti mene malo da zadovoljiš zlato ! Malo ćeš da mi ližeš stopala i prstiće na nogama , malo pičku , a onda ćeš jebeš tetka Miru ! Jel ` da da hoćeš ? " Joj , pomislih u sebi , ne da hoću , nego ću da te jebem i dan i noć , biću tvoj ponizni sluga i rob , ma oženiću te , ako treba ... Tetka Mirjana skide kućni ogrtač i ostade samo u crnom grudnjaku i onim hulahopkama boje kože , koje sam već spomenuo . I ove najlonke su bile istog tipa , kao i one u kojima me je ona zatekla . Nisu imale klasične gaćice niti bilo kakve šavove , tako da mi je njena pička pokazala svu ljepotu pičke od 50 ljeta , upakirane u kavalitetna svilu . Kao da mi je čitala misli , ona reče : " Što se čudiš dušo ! ? Ne nosim gaćice . Njih nosim samo kad oblačim čarape , one prave , samodržeđe i one što se vezuju na haltere . Kada nosim hulahopke , onda ne nosim gaćice , jer me stežu ! To ti je kao da nosiš gaće na gaće . A i ovo je neka vrsta gaća . Pa zar se ne zovu , čarape s gaćicama ! ? " Ja sam samo nešto promumlao i halapljivo krenuo da joj sisam i ližem pičku preko hulahopki . " Polako , dušo ! Prvo stopala i prstići , pa onda listovi i butina , pa tek onda pička ... " Poslušao sam je , izuo joj nanule i počeo ližem i sisam prelijepe prste na nogama , dok je ona jednom rukom stezala svoje grudi , dok je drugom trljala pičku i sve veći klitoris . Počela je nešto nerazgovjetno da mumlja , a ja sam joj sve više i više balavio stopala , listove , butine , dok nisam došao do njene obrijane pičke , koju su uokviravale ogromne usmine ... Kako sam se samo bacio na nju , počeo sam valjda i da je grizem , zubima sam poderao nježnu svilu , a ona ječala kao da joj je posljednje . Lizao sam je , gurao joj jezik u pičku , trljao sise , a ona se samo uvijala od sladostrasnih bolova . Svršila je u potocima ... Jebote , štrcalo je iz nje , da li picja sokovi , da li mokraća , barica se stvorila na podu ispod nas ... " Sada će mene moj mali susjed da jebe ... " , uzviknula je , a ja ko pastuh navalih , dok me nije blago i prijekorno rukom zaustavila . " Pričekaj zlato ! Tetka Mira ima fetiš najlona , i taj fetiš njen ide do kraja ! " Ustala je , onako rasna i visoka i iz one ladice uzela pakiranje dokoljenki . Zapamtio sam da su bile marke Gambaleto . Bile su to crne svilene tajice , s crvenim šarama , koje su pri vrhu , kroz onaj lastiš , imale provučen , ajd ` reći učkur . Ponovo me polegla po trosjedu , i počela , sad ona , sisati moje prste na nogama i da mi liže stopala u crnim najlonkama . Kad je došla do kurca , uzela ga je malo u usta , obalavaila ga , a onda je na njega navukla one dokoljenke skroz do korijena kurca , ispod jaja , a onda je zategla onaj učkur , tako da je moj kurac bio obučen u svilene tajice , poput nekog ogromnog kurtona , koji je prekrivao i jaja . " E sad dušo , jebi ! " , Rekla mi je dok me podizala s trosjeda i šireći noge zauzimala moje mjesto na krevetu . Osjećaj koji sam imao prilikom ulaska u nju , tako " obučen " , nije se mogao mjeriti ni sa čim , što sam do tada probao u seksu s drugim djevojkama . To trenje , taj osjećaj , ta sila akcije prodiranja , i reakcije trenja o zidove vagine , pojačana trenjem svile čarapa , e to sami treba iskusiti . To se neda riječima opisati . Jebao sam je , a ona je samo govorila nešto nerazgovjetno , ispuštala nekakve zvukove , da bi pri kraju , lijevu ruku podvukla ispod svoje butine i uhvatila me za jaja i nježno ih trljala , da smo oboje svršili , kao da nam je bio to posljednji seks .Dok smo ležali na krevetu , počela je pričati . " Znaš mili , posao ginekologa je lijep , kao i poziv svakog liječnika , jer pomažeš ljudima . Ali vremenom , dok sam ga radila , izgubila sam malo osjećaj za muške i sve više su me počele privlačiti žene ! Ne , nisam lezbijka ! Ali te prelijepe pičke , raširene na ginekološkom stolu , samo su me odvukle od muških , u smislu da se nisam udala . Viđam se povremeno s jednim gospodinom , ali ni on ni ja ne želimo brak . Ja sam inače postala specijalist ginekolog zato što sam još kao studentica imala tešku upalu jajnika , nakon koje nisam mogla ostati u drugom stanju . Fetiš najlona , hulahopki i čarapa pak , otkrila sam , kada mi je jednom prilikom na pregled došla jedna gospođa . Dok sam je upisivala u protokol , jer sam taj dan radila sama , pošto mi je sestra bila bolesna , ona se skinula i legla na stol i postavila noge u predviđeno mjesto . Kada sam se okrenula ka njoj , ugledala sam prelijepo , zrelo tijelo , velike grudi sapete u crni čipkani korzet i divnu pičku , uokvirenu crnim svilenim čarapama s žabicom i cipelama s visokom štiklom . Tada , kao da me je struja drmnula . Sve je to ostavilo na mene vrlo jak dojam , i ja sam tada s njom imala prvo i do sada jedino lezbijsko iskustvo , a nakon toga sam shvatila da mi se sviđa da nosim kvalitetan donje rublje , čarape , a naročito hulahopke , jer samo kada svoju macu trljam preko njih , doživljavam nezaboravne orgazme . To se sviđa i mom sadašnjem partneru , a vidim i tebi , mili moj . Primijetila sam ja da odavno ti gledaš u mene i moje noge . Svjesna sam svog izgleda . Gledaju u mene i drugi muškarci , ali sam kod tebe primijetila taj skriveni pogled , koji se često fiksira na moje nožne prste , na pete , na stopala ... Nisam mislila da do ovoga dođe , na kraju , tvoja mama i ja smo odlične prijateljice , i ti mi možeš biti sin , i tako na tebe i gledam . I kada sam ti dala ključ od stana , da dođeš se istuširati , u prvom trenutku , nisam imala nikakve namjere . Ali , kada sama se sjetila da sam u kupaonici , na košari za rublje ostavila hulahopke koje sam danas nosila , palo mi je na pamet , da ćeš ih obući i malo se poigrati , i brzo sam ispila kavu i sjurila se dole do stana . Moje sumnje su se obistinile zlato moje . I da znaš , pošto se tvoja mama stalno žali kao su ove čarape lošeg kavliteta , i kako joj se stalno izvlači žica i pucati , odmah sam shvatila da to ti uzimaš mamine hulahopke i drkaš , ali pošto muški noga nije tako nježna kao ženska , često ih i pocepaš i tako poderane ostaviš , a onda , tvoja mama , kada ih oblači , kuka na lošu kvalitetu . Da se to ne bi ubuduće događalo , daće tebi tetka Mira dušo , nekoliko svojih hulahopki , da imaš kada ti zatrebaju za drkanje i trljanje , premda ne treba to tebi , imaš divnu djevojku , a od danas i mene , ako hoćeš , pa kad god ti padne napamet seks i ovaj naš zajedniči fetiš , a ti nemoj oblačiti hulahopke i drkati , no se spusti do tvoje tetka Mire , da uživamo zajedno , u našoj maloj tajni . Jel ` hoćeš ? " Moj odgovor je prekinula zvonjava telefona . Tetka Mira se javila i objasnila mojoj mami da su joj izgorjeli osigurači te da sam morao promijeniti nekoliko , i da sada pijemo kavu . Mama me je požurila , jer me je već djevojka zvala , zato što kasnim za izlazak .Tetka Miri nisam odgovorio ništa , ali se od tada redovito viđamo i zajedno uživamo u čarima seksa u hulahopkama ...

Nema komentara:

Objavi komentar