nedjelja, 22. lipnja 2014.

BRVNARA 1

Bila je to zima 2007. moja žena i ja smo iznajmili smo iznajmili brvanru na obližnjoj planini špred našeg grada. planina je bila udaljena nekih 50km od centra grada gde smo imali stan. Ta planina je bila poznata kao nešto fensi, luksuzno cesto je ta planina bila u novinama kao tema gde zimuje ovdašnji jet set.

Ceme su bile luksuzne.
Krenuli smo u subotu ujitru. Vozio sam auto, na raiju je isla muzika koju smo oboje voleli. Pricali smo o filmovima koje smo nedavno odgledali. Bila mi je prelepa posle deste godina svoju sam zenu vole sve vise i vise. Bila je obucena u trenerici. Voleo sam kada nosi trenerice.
Na planinu smo stigli oko 10 sati. Na recepciji smo uzlei kljuceve naseg bungalova i stazicom odsetali do njega. Bungalov je bio komforan zavucen u borovoj sumi koja je bila prekrivena snegom.

Kada smo usli u brvanaru bili smo odusevljeni njenim izgledom. Brvanara je bila velika, sastojala se iz dva dela. Dole je bio dnevni boravak sa belim namestaajem i koznom garniturom. Veoma nam se dopao debeli beli tepih. U boravku je bio i kamin. Ona je odnela nase kofere gore u savacu sobu.

Kada je sisal popili smo caj caskali malo. Pozelela je da ode na skijanje.
-Ocemo li ljubavi malo na skijanje a a a-zacikavala me
-Samo ti slobodno ljubavi ja cu da te gledam iz kafica, priala bi mi kafa.

Krenuli smo ka stazi, ona je iznajmila p[remu zaskijanje ja sam se smestio u basti kafica i pio cajeve i posmatrao skijase. video sam je kako se spustila do mene. Stigao mi je sms na telefon od nje.
"Jel gledas samo mene ili ostale skijase frajeru". Nasmesio sam se i odgovorio sam joj "Samo tebe ljubavi od pocetka staze pa sve do kraja samo nemoj da mi se umoris previse :)" Usledio je odgor "Za tebe nikada, jos jednom se spustim i dolazim po tebe :*" Sedeo sam tako u kaficu gledajuci nju kako skija i razmisljao o tome u cemu bi mogao da pisem u novoj knjizi. Da zaboravio samd anapomenem ja sam bio pisac, dok je moja zena bila profesor knjizevnosti, to nas je i spojilo. Ispijao sam caj kada je ona dosla do mene.

-Idemo li ljubavi
-Dosta za danas? idemo ajmo

Dosli smo do naseg bungalova. Ona je utcala unutra i otisla do wc-a da se istusira ja sam joj reko da cu da potpalim vatru u kaminu. ona je izasla iz kupatila. Na sebi je imala beli bade mantil. reko sam joj da nam otvori vino i da idem ja brzinu da se istusiram.

Kada sam izasao iz kupatila video sam je kako sedi na tepihu pored kamina i pije vino zamisljeno gleda u vatru.

-Ljubavi nesto si mi zamisljena
-Razmisljam ljubavi
-Smeli da se zna o cemu?-nasmesio sam
-Koliko sam srecna sto si ti pored mene
-Pa ni blizu srecna koliko sam ja srecan pored tebe, ko zna sta bi uopste bilo od mene da te nisam sreo

Tako smo sedeli i pili vino. ja sam bio samo u slip boksericama i crnoj rolki koju mi je ona kupila. poceli smo da se ljubimo strasno. pocela je da me mazi po butinama i da njega polako mazi preko bokserica. ja sam poceo da je mazim po vratu poceo sam da joj skidam bade mantil. Odjednom je ona rekla

-Sacekaj ljubavi sekund ocu nesto da priredim, sedi na ovu futelju

Futelja je stajala naspram kauca. Ustao sam i seo na futelju kako je trazila. Ona je rasirila cebe na trosed koji se nalazio preko puta mene. Skinula je bade mantil ostala je samo u cipkanom crnom vesu. posmatrao sam kako seda preko puta gledajuci me. odjednom je pocela da se mazi po telu kruzila je rukama po svom telu, zavukla je ruke u gacice i mazila se polagano, malo je drzala oci zatvorene malo me gledala pravo u oci. U mojim boksericama je nastala prava eksplozija. ona se mazila sve brze i brze. ludeo sam dok sam je gledao kako to radi. ustala je skinula gacice, kleknula na kauc, okrenula mi se gledala me u oci dok se mazila silmulirajuci seks od pozadi. nisam mogao da se kontrolisem nisam znao sta da radim stiskao sam ga preko bokserica. ponovo je sela gledao sam kako jednom rukom mazi kliktoris dok joj je prst druge ruke bio u njoj. sedeo sam i gledao sam je opusteno dok sam u sebi ludeo.

Ustao sam polako krenuo prema njoj izvadio sam ga iz bokserica ona ga je gledala pohotno, dao sam joj da ga oblize dva tri puta zatim sam je grubo okrenuo natrcio sam je, par puta sam glavicem je pomazio po njenim uminana ulazio sam u nju polako sporo zatim sve brze i brze...

Nema komentara:

Objavi komentar