subota, 14. lipnja 2014.

Nevena

Zovem se Neso imam 18 godina,zelim da vam ispricam moju seksualnu noc….Jedno vece vracaju ci se sa utakmice i sa par prijatelja usao sam u jedan BAR kad smo usli sjei smo za ŠANK i cekali konobaricu da dodje.Dosla je jedna prelijepa i prezgodna plavusa bas po mom ukusu.Narucili smo pice irazgovarali….ali ja sam vise obracao paznju na prelijepu plavušu koja je imala oko 22-23god.Gledao sam njene slatke sisice.Ali kad god je pogledam vidim da ona gleda u mene i uvijek se nasmiješi…prišao sam joj i onako cisto pitao za broj..posto sam ocekivao da ce me osamarit,ona je samo rekala cekaj malo i dala mi je svoj broj.Ja onako sav sretan kazem prijateljima ,,ajmo”…
Kad sam dosao kuci stalno sam razmisljao o njoj zvala se Nevena.I odluacio sam da je pozovem kad smo se culi pitao da se nadjemo sa mojih par prijatelja u mojoj vikendici,ona je prisatala i rekla da ce povesti par svojih prijateljica.Kad su dosli,Nevena je izgledala prelijepo posto je bila prava vrućina imla je minić i kratku majcu.Kad su sijele ona je rekla da je odvedem u obilazak vikendice…naravno ja sam pristao.Prvo san je odveo na drugi sprat vikendice.Ona je isli ispred mene stalno sam gledao u njenu guzu(prelijepu).Kad smo usli u prvu sobu ona je pocela pricat kako sam predivan decko,ja bez razmišljanja sam je poljubijo,i osjetio sam da i ona tako radi.Gurnu sam je na krevet i poceo lizat njene sise koje su bile predivne,pocela mi je skidati šorc i izvadila kurcinu kojoj se divila,poceo sam skidati njen minic i ugledao njenu vrelu pičkicu ,naravno poceo sam je lizat a ona je samo uzburkano disala.nakonm strasnog lizanja okrenuo sam je na stomak i stavio svoju kurcinu u njen anus i gurao sam dok je mogao uci.Ona je sve jace stenjala…posle karanja u guzu okrenu sam je na ledja i tako isto stavio ga u njenu vrelu pičkicu osjetio gurao sam ga do pola pa vratio pa tako nekolko puta kada sam ga izvadio ona ga je stavila kurcinu u usta i tako je fino pusila mi bijo sam zadivljen,posle duzeg pusenja ponovo sam ga stavijo u njenu pickicu i par puta jace ubado…Kada sam osjetio da cu svrsit izvadijo sam ga i poceo prskat po njenim slatim sisama nikad ljepsi osjecaj nisam dozivijo…..Lego sam na nju i poceo je ljubit po citavom tijelu.Kad se sve zavrsilo osjeto sam da je mogu svakih sat vremena strasno karat..I dan danas imam fenomenalne seksualane odnose sa svojom PLAVUSICOM…

Nema komentara:

Objavi komentar