srijeda, 16. srpnja 2014.

Sex u prirodi

Tanka kratka cvjetna haljina, 
duga plava valovita kosa i male prkosne grudi cinile su siluetu zene iz
mojih snova. Izasli smo iz auta, zagrlila me i naslonjeni na auto divili
smo se planinama u koje smo se uputili. Mazio sam njen trbuh i bokove
promatrajauci brijegove ispred nas razmisljajuci o tome kako sa svojim
pravilnim, tvrdim oblinama savrseno pripada u ovakav nedirnuti krajolik
 
Skrenuli smo sa ceste i produzili uskom prasnom cestom kroz sumu. Mazila me je 
po vratu i ljubila mi lice cvrstim pokretima prelazeci mi kroz kosu.
Osjecao sam njena topla bedra na mojoj desnoj ruci oslonjenoj na
mjenjacu. Tanka kratka cvjetna haljina, duga plava valovita kosa i male
prkosne grudi cinile su siluetu zene iz mojih snova. 

Izasli smo iz auta, zagrlila me i naslonjeni na auto divili smo se planinama u 
koje smo se uputili. Mazio sam njen trbuh i bokove promatrajauci
brijegove ispred nas razmisljajuci o tome kako sa svojim pravilnim,
tvrdim oblinama savrseno pripada u ovakav nedirnuti krajolik… Naslonila
je glavu na moje rame uzivajuci u memljivim mirisima sume i jutarnjem
suncu koje se probijalo kroz lisce i igralo na njenom licu stvarajuci
mozaik savrsenog trenutka. Spustio sam usne na njeno lice i polako ju
ljubio… laganim svilenim dodirima usana. Upijao sam mjesavinu mirisa
njenog parfema i mirise mahovine i drvene trulezi kojom smo bili
okruzeni… Laganim njeznim dodirima mazio sam njen trbuh… naslonila se na
moje tijelo i prepustila mojim dodirima. Zagrlila me oko vrata i ljubio
sam njena ramena i vrat. Polako prstima mazio sam njene bradavice koje
su se isticale kroz tanku haljinu. Osjecao sam njihovu tvrdocu kroz
tkaninu i razmisljao o tome kako bi ovog trenutka vise od bilo cega na
svijetu ljubio te bradavice. Izvijala se pod moji dodirima i njezin
jezik je uskoro kruzio po rubu mojih usana. Rukama sam mazio ta izvinuta
leDja i promatrao njeno tijelo kako se zivija kao trska. Strasno sam ju
zazelio… Mazio sam ju od kose koja nam se plela oko lica dok smo se
ljubili… prkosnih grudi koje su ispod haljine zivo i nesputano plesale u
ritmu nasih uzdaha do bujnih sirokih bokova o kojima sam mastao
gledajuci je svaki dan kako sece pokraj mog ureda. Okrenuo sam ju prema
sebi… mazila je moje lice sa obje ruke… propinjuci se na prste ljubila
me je u usta. Mazio sam ju po leDjima i polako prstima prelazio po vrhu
njene guze. Njezno je grizla moju donju usnu dok sam prstima prelazio po
rubu njenih gacica… Mazio sam njenu guzu samo vrhovima prstiju… njezni
blagi stisak po svilenoj kozi njene guze dovodio ju je do ludila. Volio
sam tako dominirati njom do trenutka kada se pocne tresti i snazno i
duboko disati od zelje da silovito uDjem duboko u nju… da ju uzmem
cijelom silinom kojom sam ju pozelio od dana kada smo postali kolege. Sa
jednom rukom koja se igra sa osjetilima njene guze i drugom rukom na
njenom licu i ocima uzivao sam gledajuci ju kako upija svjezi sumski
zrak i prepusta se zelji koja vec mjesecima kljuca u nama. Mazila mi je
kosu i tiho jecala od zelje… Spustio sam ruke do njene guze… uhvatio
tanke uske gacice koje su pukle i otvorile mi prolaz u svu putenost
njenog tijela. Dugi neartikulirani uzvici koje je ispustala u meni su
izazivali neku iskonsku zelju da ju podignem na ruke. Grlila me oko
vrata i nogama se skupila oko mojih bokova dok sam drzao njenu meku guzu
u ruci i lagano ju pritisnuo uz obliznje stablo. Spustila je noge i
ljubili smo se dok se kora drveta urezivala u njenu golu guzu. Ljubio
sam ju dok sam rukom njezno mazio njene usmine… polako ih sirio prstima
trazeci i igrajuci se sa klitorisom. Podigao sam njenu haljinu i u trenu
sam ljubio njen goli trbuh dok se ona pridrzavala za dvije grane iznad
svoje glave. Ljubio sam njene gole butine i trbuh pomalo najezene od
svjezine ljetnog jutra i straha od drugih kolega koji su jos spavali od
opijenosti prosle veceri. Podigao sam jednu njenu nogu i uzeo njene
usmine punim ustima… sa svim dlacicama i vlaznosti koja me opijala
svojim mirisom i okusom. Glasno je disala i jecala mjesajuci svojim
bokovima na mom licu. Sirio sam prstima njene bujne usmine i jezikom
mazio njen nabubreni klitoris dok sam polako prstima mazio ulaz u njenu
picku i gurnuo ih do kraja u nju. Lice mi je bilo potpuno mokro od
lizanja njene picke… ustao sam… htio sam ju snazno jebati dok stoji
ovako gola, prekrasna ispred mene. Ljubili smo se i drzao sam njene ruke
stegnete iznad njene glave… Glasno je jecala dok sam prislonio svoje
tijelo o njeno i pocela mi je otkopcavati remen.
 
Otkopcala mi je hlace i uhvatila moj kurac u ruku i polako ga drkala dok se dizao
u svoju punu velicinu u njenoj ruci. Uzeo sam ju za bokove i podigao sa
zemlje… stisnula me nogama oko struka i prislonila svoje vlazne usmine
na moja jaja svom tezinom. Naslonio sam ju na drvo i rukom namjestio
kurac da klizne duboko u njenu vlaznu napaljenu unutrasnjost. Sjurio sa
svoj kurac duboko u nju koliko god je dublje moglo… njen krik parao je
tisinu sume dok sam ju snazno nabijao uz grubu hrastovu koru koja je
ostavljala crvene tragove na njenoj mekoj guzi. Rukama se pridrzavala za
stablo dok je cvrsto klizala cijelom duzinom moje kurcine. Ljubio sam
njene male cvrste sise sa kako kamen tvrdim bradavicama koje su me
izazivale da ih grizem od cega je postajala jos glasnija. Uhvatila je
remen mojih hlaca i izvukla ga. Uhvatila me oko prsiju sa remenom i
stiskala na sebe dok sam ju snazno nabijao. Kroz ritam jebanja glasno je
slovkala .

 vezi me… i jako me jebi!!
 
Snazno  sam ju pritisnuo uz drvo i remenom zavezao njene ruke oko grane iznad 
njene glave. Ljubio sam ju dok sam snazno nabijao kuracu nju.
 
Hocu te odozada… brzo i snazno… zivotinjski kako se samo i jebe u sumi!!
 
Spustio sam ju na zemlju, izvadio kurac iz nje i promatrao ju tako 
zavezanu, podatnu… samo moju. Mazio sam ju po cijelom tijelu prije nego
sam ju ponovo jebao odozada. Prislonila se uza drvo sa vezanim rukama i
nudila mi se kroz oznojenu kosu koja joj je djelomicno prekrivala lice.
Prisao sam joj odozada, mazio joj leDja i polako guzu. Rukama sam
uhvatio njene usmine i polako ih stisnuo dok mi je prst kliznuo duboko u
nju. Jezikom sam prolazio izmeDju njenih guzova zaustavljajuci se oko
analnog otvora. Podigao sam se i glavicem kurca rasirio njene mokre
usmine koje su se doslovno razbjezale kako bi primile moj kurac sto
dublje u sebe. Drzao sam njene bokove snazno nabijajuci ulazio u nju.
Mazio sam njena ramena i leDja… rukama prelazio kroz njenu kosu dok je
ona doslovno visila na vezanim rukama nabijajuci se sto vise moze na moj
kurac. Zabacila je glavu i ljubio sam njeno lice dok je svrsavala kako
sam sve brze i brze nabijao kurac u nju. Oboje smo glasno vristali dok
smo u istom orgazmicnom grcu svrsavali snazno se pritiskajuci jedno uz
drugo. Punio sam njenu toplu, meku unutrasnjost mlazevima guste tople
sperme… tresao sam se od orgazma koji je preplavio cijelo moje tijelo
dok je ona sa zabacenom glavom grizla moj vrat i ramena ostavljajuci
vidne tragove nekontroliranog i nesputanog tjelesnog uzitka.
 
Opustili smo se jedno uz drugo… odvezao sam njene ruke i jako me je zagrlila oko
prsiju i struka. Mazila je moju guzu stiskajuci je dok je osjecala moj
mokri i klizavi kurac na svom trbuhu. Ljubili smo se i gledali i njezno
mazili… Ljubila je moja prsa i naslonila glavu na njih dok sam cijelim
dlanovima mazio njena leDja i ramena snazno ju stiskajuci sebi. Ljubili
smo se potpuno goli nasred sume… zelio sam ju jos sto puta… ovako uz
drvo… na obliznjem proplanku… pored jezera… a jos su svi duboko spavali
pijanim snom.   
 
  

Nema komentara:

Objavi komentar