nedjelja, 28. rujna 2014.

Snaja

Dosao je i taj dan. Mladi sam tat tinejdzera od 17 godina i kao i svaki izlazio je sa curama. Sin mi je na mene i po visini i stasu a i moje fazone koristi u muvanju curica Nije to onako romanticno kao u moje vreme ali takva su vremena.
Jednog dana me upita da li moze dovesti curu kod nas na veceru i ja sav u sreci da imam sina koji nije ni narkoman ni ti peder, ponudim mu d anapravi zurku Odusevljen se sav zdao da pozove drustvo. Napokon i to vece koje smo resili da im ulepsamo je doslo.
Docekasmo klincuriju i pokazali curama gde sta stoji i da se ne ustrucavaju oko iventara u kuci Zenica i ja odosmo kod kumova gde se skupilo po prilicno veselo drustvo i noc je odmicala. Trosio se alkohol ali n aopste iznadjenje;zene su ga bas cedile.
U nekim sitnim satima vec vreme za kuci jedva sam odgegao zenu do auta i pravac kuci. Tisina .
Ali dim i alkohol se osecao u celoj kuci Pa i dzumbus
. Lele Pa ova deca su monstrumi a ja mislio fina decica.

U sobi moga klinca bilo ih jeoko desetoro devojaka i muskaraca koji su dremali u svim mogucim pozama ocigledno savladani lkoholom
Pa da ;bar mi je przam kao da je cunami sve odneo U dnevnoj sobi na dvosedu i trosedu dva para koji se dovode pa skoro do sex-a
A u sobi mladjeg sina moj stariji i njegova cura Lepa crnka dugih nogu i lepih sisica lezi na krevetu do ocigledno komiranog sincica
. Odoh na sprat a u mojoj sobi Sta vise krevetu se valjaju sinov drug i jedna plavusica bez gornjeg dela.
Kurtoazno sam zakasljao na sta me pogledase i bez imalo stida polu goli izdjaose iz sobe i udjose u susednu
Cisto iz radoznalosti provireh i tamo i na moje zaprepastenje tamo vec dva para se valjaju na krevetu i pridruzise se i treci . pa ovog neje bilo u mojoj mladosti, odvedoh pijanu zenicu u krevet i skidoh je do gaca i pokusah da zaspim.
MIsli su mi lutale, malo od stida, zaprepastenja ali i pomisli na plavusicu sa lepim velikim sisicama . Proslo je pola sata i cuh prikradajuce korake mojoj sobi.
Otvarju se vrata i ja u mraku prepoznah plavusu Irinu, kcer mog poznanika i jos jednu koju ne znam ko je ali je zgodna maala. Prvih se da spavam a one tacno do mene i bez neke pripreme me pomazise po misku zavlaceci mi ruku u gace. Natezale mi ga a on se uspravi kao nikad do tada i osetih kako tesko disu i gutaju knedle
. I najdnom se jedna pope na mene i polako se natace na djokicu i pocne se nabijati polako pa sve brze a druga mi mesi jaja i mazi grudi .
Bilo je glupo dalje glumiti i otvorih oci zgrabih ovu od gore, onu malu sto ne znam ko je i poceh je nabijati sve jace i jace Stenjala je a njena mala pica se cepala pod udarima mog kurca
Privio sam irinu mojim usnama i pljubih je u usta na cega se stresla i zgrabi me kao pomahnitala cupajuci mi dlake na grudima i stenjuci mi trljala sisice o grudi Gurla je malu dole i ona se zatim od jdnom nabi do daske na miska i poce ples
. Ludeo sam Ruke su letele cas po njoj cas na ovu drugu malu.
. pocese se njih dve zvalaviti i maziti ali mi malecka nabi svoju macu u usta i pomislih Svasta znaju ove klinke.
Slucajan pogled i zapazih kako obe maze moju zenu po nogama, sisama i trljaju joj macu. Uzbudio sam se i svukoh gace mojoj pijanoj zeni a njima pokazah da zelim da jj lizu micu.
Pogledase se i bacise na posao anaguzivsi se tako da sam naizmenicno te jednu te drugu jebao od pozadi. Koje zadovojstvo da u mojim ceterdesetim odetim te uske pice mirisljave i slatke.
. Ali sve im je teze bilo da izdrzavaju moje udare i jedna pokleknu .
Sela i drzeci se za svoju macu molecivo me pogleda da je mlo postedim a Irina ne posustaaje Iz nje curi kao iz bunara i samo zadovoljno stenje lizuci macu moje cure ali se i ona okrete i pokaza mi da kresnem moju usnulu zenicu koju ja rado nabih na kolac i nabijah kao lud. Osvrnuh se i videh Marijana, druga mog klinca kako gleda i drka i priblizi se maloj i naguzi je i poce jebati a Irina koja mu je setra se trze ali je umirih krnvsi joj jezik i mazeci joj mackicu.
A Marjan na to sve jace nabi klinku
. Rece mi;cika Igore, kresnuo si mi i sestru a i curu, red bi bio A tako mali.
. Pa dobro i ja se skinuh sa zene i pridjoh njemu odgurnuh ga sa pickice i pokazah mu picku moje zene .
Sa nevericom me pogleda a ja mu rekoh Slobodno
Sem setre i cure Kresnuo sam ti i msmu i tetku zato navali. Zapenio je ali se predomisli i poce nabijati moju SVetlanu kao lud.
Iskocile mu vratne zile koliko se trudio ali i uzivao a ja sam mu rasturao curu sve jace i jace i ona krknuvsi svrsi i strposta se na pod a ja bez milosti tada Irinu nabih isto od pozadi i i zgrabivsi joj sise nabijao sam je pomahnitalo a ona je jecala i stenjala ali se ne predaje
Naglo se svuce sa kurca leze do moje zene i rasiri noge privlaceci me na nju . Kakav prizor podivljale macke i aja se spustih na nju ljubeci joj sise i nabijajuci je kao na razanj.
. Ugrizla me je za vrat ali se ne da da se odvojim vec i ona poce plesati ispod mene Koja kurvica.
. Marjan se naglo izmace i svrsi po stomaku moje zene i pade, Ja sam jos neko vreme jebao malu i kad videh da ona vise ne moze , izvadih i svrsih po njoj. Cutke smo sedeli a IRina od jednom zapita za svoju mamu ii tetku da li je istina;naravno duso , i pre tebe i tvog brata ai neko vreme posle asa tetkom i danas
Zacuta ali me pojubi i pocne se oblaciti kao i ostalo drustvo. Odose kuci polako svi Svi sem devojke mog sina.
. Pa nista Zakljucah kucu i napokon na spavanje pokusvajuci da shvatim sta sam to vece sve sebi dozvolio.
. Ne mogu reci da me nije pogodilo jebanje klinaca moje zene ali i ja sam celu njegovu familiju a i palilo me je da vidim da mi neko posle 20 godina braka krese zenu Ma .
. Sve je ok .
Taman da zaspim pomislih da bi bilo dobro da se okupam jer stavrno sam se osecao na sexa zenu sam obrisao mokrim sundjero i peskirom iodoh u kupatilo. Svukoh se i udjoh pod tus Sapunjajuci se osetih neciji pogled a ono divna crnaka sa cvrstim malim sisicama.
. Natasa, devojka mog klinca;mogu da piskim cika Igore. NIsam vise nicim iznenadjen ove veceri;piski duso. i ona skide gacice naguzi se i piski.
A njen pogled uprt u mene me je palio vise nego bilo sta
Ustade i okrete se da pusti vodu a njena lepa cvrsta guza kao izvajana je sinula kao polu mesec u vedrim nocima i meni zasta dah
Ona svuce skroz pantalone i gacice i kao ispira neku fleku na njma navodno mirno i lezerno postavi tik uz mene . Zapalio sam se kao fosfor.
. Mala je kao andjeo ali se setih da mi je ona snajkica, bar neko vreme Gusio sam se od napaljenosti i neodlucnosti i tada joj pruzih ruku i pozvah pod tus.
Bez i jedne reci svuce majcu i pribije se uz mene odmah me poljubivsi u usta i poce jezikom mi maziti usne , vrat A njene sise zalepljene za moje grudi kao sijamski bliznci me trljase kao struja i u meni trnci prodjose od glave do prstiju na nogama. Ljubili smo se dugo mazivsi i jedan drugome mazili erogene zone i kad se vise nije moglo, bribih je uz zid i pogigavsi jedu nogu, polako je navlacim na topa a on.
. Kao petao u udvaranju;ponosan i gord;uvalacio se u uzak otvor male mace ali vlazne i sluzave i ja je sve jace i dublje nabijah. KOja je to klinka
San zagrlila me je i pokusla d aobe noge digne i ja prihvatih i digoh a ona obesena oko mog vrata stenja mi na uvo sto me je jos vise palilo i budilo vatru u meni. Nabijao sam je sve jace i jace ne zaleci rupicu i navlaceci je kao perce a moj kuronja unutar nje se ritao i udarao u zidove vagine kao istarzivac rude. Spustih joj noge i naguzih je i polako joj nabih otpozadi i u ritmu muzike za ples
Poceh je nabijati Jecala je mesajuci naj lepsom guzom koju sam ikad video i opipao. Saptal je nesto ali nisam ni pokusao da razumem i dalej sam je nabijao.
. Ona se strese ukoci i najezi .
Mala je svrsila n atakav nacin na koji nisam mogao ni da sanjam. Izvukao sam ga ali nisam svrsio Hteo sam jos.
i polako je odvedoh do sobe i sedoh na krevet a ona me uzjaha i zagrli Sapnu;kao oficir i dzentelmen. Da bas tako.
Iam takve scene u filmu Ona uzdisuci cupkala je na meni ljubeci me i mazeci a j aje zgrabih za guzu pojacavajuci ritam i iz ne znam kog razloga;nabih joj prst u guzu a on aciknu ukocivsi se ali ne izmace vec se jos jace i brze nabijala amoj prst skoro dokraja u guzi oseti moj kurac pored sebe ali ih deli mala opna. Meni malo pa i prst druge ruke zabih u guzu i sireh joj a ona zaplaka i ja misleh od bola ali po ritmu shvatih da je od zadovoljstva.
. Vise nije rukama nista radila, drzala ih je na mojim grudima zabacene glave i kao u transu se nabijala sve jace I osetih grc, mir i rzalise se njeni sokovi po meni.
. Ne izdrzah vec eksplodirah u njoj i ja kao nikad do tad skoro da sam izgubio svest Lezali smo jedan pored drugog;ona prebacenih nogu i ruku preko mene a ja zagrlivsi je jednom a mazeci je drugom po rukama, ledjima, nogama ljubeci joj glavicu i kosicu zamislih se sta je sve ovo.
. UJutro rano sam je odvezao kucibez i jedne reci do samih vrata. Tada mi rece;luda noc
Cika igore ja sam sa vasim sinom vec nek vreme ali on ima drugu u gimnaziji Ja bih ga inace ostavila. Cutao sam.
-ja bih volela da se ovo jos desi ponekad. Zanemeh ali je pomazih po kosi. Poljubi me i utrca u kucu. dosao sam kuci i napokon legoh u krevet do zene.
Nedelja i spavam duze ali osetih kako mi kroz prozor sunce greje lice ali i neke dodire oko miska. Otvorih oci a ono moja zenica mi mazi top i polako ga usisa. On se uspravi na moje cudo jer poskle takve noci
. I ja je zgrabih i naguzih i u njenu vrelu nocas jebanu pickicu nabih top topovski i zestokim ritmom je jebah aposto sam ispraznjen kao limun jebah je dugo u svim pozama a on asretna kao siparicasvetleci joj oci i skiceci od zadovoljstva;u dragi . Bas si se zaaeleo a i ja
Nismo od prosle nedelje . Haha.
. Mislim se ja Da samo sto te je juce jebao klinac a i ja i lizale ti cure macu.
. Proslo je neko vreme od tada Sa Natasom se cesto nalazim i sex je sve bolji, moj sin je sa novom curom, Irina me ponekad presretne i ja se ond asa zadovoljstvom potrudim, onu drugu malu ne vidjam.
. N afaksu je u novom sadu a Marijan ponekad samnom igra kosarku ali ni rec o dogadjaju samo me je zamolio da mu ne diram mamu Haha.
. Pa i necu Ali tetku.
. Hehe nije vise ni on sa malom Ali ga vidajm sa jednom starijom damom mojih godina tu i tamo.
ZIvot ide dalje
. Povezane price:Moja Sestra IvanaU bazenubratova kcer.

Nema komentara:

Objavi komentar