petak, 17. listopada 2014.

Moji keva i ćale

Bilo je to veoma toplo letnje jutro, sunce je przilo. Ustao sam rano i izašao napolje da udahnem svež jutarnji vazduh. Bilo je oko osam sati, a keva mi je već bila na poslu. Malo posle ustao je i moj ćale, pozvao me je da doručkujemo. Kada smo doručkovali rekao je da ide do trafike po cigare. Moj ćale je bio dobar tip 40-tih godina veoma lepo gradjen. Vreme je odmicalo a on se nije vraćao. Malo kasnije otišao sam do prodavnice da kupim sok, kada sam se vraćao zatekao sam ga u obliznjoj kafani kako pije sa svojim drugovima. Nisam ga pozvao već sam samo produžio kući. Oko 3 sata došla je i moja keva sa posla. Ona je bila isto 40-tih godina, bucmastija sa velikim bujnim sisama i guzom. Zbog svoje težine bila je sva znojava, iscrpljena i umorna, jedva je čekala da se stroposta u krevet i odmori. Rekao sam joj da sam video ćaleta u kafani, ona se snuždila jer je znala da će je čekati jedna neprespavana noć i da ce primati veliku ćaletovu kurčinu. A to sam znao i ja, jer kada se napije to tako uvek biva. Moja keva i nije baš volela da je jebu od kada je izgubila jednu bebu nesto se poremetilo i od tada ne uživa u karanju. Tog dana legla je ranije, da bi je ćale zatekao dok spava, mislila je da je možda neće povaliti. Polako se smrkavalo i ona je zaspala. Negde oko ponoći ćale je došao mrtav pijan, čim je ušao probudio je kevu bez ikakvog razumevanja i rekao joj da mu sprevi večeru. Ja sam sve to posmatrao sa prozora mojih vrata. Dok je on večerao keva je bila u kupatilu i spremala se za jebačinu.
Kada je večerao otišao je u kupatilo a keva je razvukla obliznji trosed, ugasila svetlo i legla na trosed. Gorela je samo jedna mala lampa koja je osvetljavala tolko da vidim šta se desava. Polako je skidala svoju majcu i mazila svoje velike sise. Kada je ćale došao pogledao je da li spavam ja sam brzo uskočio u krevet i pravio se. Rekao je kevi “Spava, a sad ću ti rasturiti tu tvoju dlakavu pičketinu”. Legao je do nje i počeo da je liže svugde po telu dok mu je ona drkala debeli kurac. Meni se sve više dizao i počeo sam da ga drkam. Seo je na njen stomak i počeo da ga nabija proz njene sise, ona je sve brže i brže dahtala. Posle toga legao je na nju dok je ona raširila svoje debele nogle. Nogama ga je obuhvatila oko ledja, dok je on počeo mučki da je probada. Krevet se sve više drmusao i skripao. Ona je sve više vrištala jer ju je to mnogu bolelo. Dahtala je “Aaahhhhh aaa ahhhhh uspori boliiii mee srećoo”. To do njega nije dopiralo, jebao ju je sve grublje i grublje. Ustao je sa nje i rekao da joj da se natrti, ona je sve to radila bez pogovora i ako se videlo da joj uopšte ne prija. Nabio joj ga je u bulju, čulo se lupanje njegovih jaja o njenu picu. Jednom rukom je uhvatio za kosu a drugom joj je nabio prste u usta koje je ona sisala. Stenjala je od bolova koje nije mogla da zaustavi. Ustali su sa troseda, keva je jedva stajala na nogama od velikih bolova, dok je stajala on joj je cupkao i mazio picu koja se sijala od sperme i sokova. Izgledalo je kao da ce da zaplače. Opet su legli keva je sela na ćaletovu kitu i počela da skače. Ćale ju je punio. Odjednom je vrisnula i krv joj se počela slivati niz vlažnu pičkicu. Sišla je sa kurca legla u stranu i počela da plače. Kada je shvatio šta je uradio ćale joj se izvinuo i ljubio je kako bi mu oprostila. Otišla je da se istušira. Sutradan je ceo dan šepala po kući i oporavljala se od žestoke jebačine…

Nema komentara:

Objavi komentar