subota, 3. siječnja 2015.

Te noći

Zezanje na temu sexa kod nas je dugo trajalo.Nekoliko puta bili smo na korak do toga da se kresnemo ali bi jedno uvijek ustuknulo.Jedino konkretno u našem odnosu je bilo to što sam je vidio golu.U stvari ona mi se pokazala na Skypu jednom priliko,neznam dali je bila pijana.
I tako je to trajalo sve do proslave Nove godine u firmi.Bili smo udaljeni od ureda pa smo skupa putovali.Bilo je to prvi puta da je sama samnom i bila je poprilično rezervirana.Pričala je samo o nekim nevezanim stvarima i o ljudima koje ja i ne poznam,vidjelo se da je nervozna.
Ja sam šutke vozio i pravio se da je slušam,u stvari kao i puno puta u njenom prisustvu zamišljao sam nas kako vodimo ljubav.Znam da je voljela seks i da za nju u tome nema tabua.
Na proslavi je sjedila preko puta mene i društvu drugih žena iz firme ,promatrao sam je ispod oka.Pila je vino i to poprilično neoprezno u velikim gutljajima,mislio sam kako mi to ide u prilog i da će je oraspoložiti.
Negdje oko pola noći krenuli smo kući .Društvo se već rasulo i za stolom je ostalo samo par likova kojima je ovo dobra prilika da se napiju.Pozdravila se sa kolegicama i dok su se smijale gledale su u mom pravcu nešto komentirajući,nisam znao šta ali znao sam da sam ja tema.Ranije sam upalio auto da se zagrije pa je unutra bilo jako ugodno iako je vani već dobro mrzlo.
Kad smo krenuli rekao sam:

-moram večeras biti jako pažljiv ,cesta je jako skliska.
-da bolje ti je da večeras budeš jako pažljiv
Pogledala me polupijanim maznim pogledom i nasmijala se.Nisam dalje ništa govorio, bio sam skoncentrisan na vožnju.Nakon nekoliko kilometara primijetio sam da spava zavaljena u sjedalo.Suknja koju je nosila nehajno je bila zabačena do iznad koljena u tom njenom meškoljenju i gola koljena sve češće su privlačila moj pogled.Lagano je disala i njene grudi su se ritmički dizale i spuštale ispod vunene rolke boje meda.Ruka joj je pala između sjedala i svaki put kada bih mijenjao brzinu dotakli bi se i meni bi trnci prošli kroz tijelo.Mirisala je predivno.
Vozio sam dugo tako zanesen svojim svakodnevnim maštanjem kada me prenulo to što je naslonila glavu na moje rame,
-Koliko ti još misliš čekati? Zar me ne želiš ,ja tebe već dugo čekam i vrijeme je da me uzmeš.
Nije čekala moj odgovor nego se preko moje ruke naslonila ravno u moje krilo.Već sam dugo bio uzbuđen i ona je to osjetila.
-Mmm pa i ti mene želiš
Rekla je i otopčala moj remen.Nismo ništa govorili.Dugo se borila sa mojim hlačama dok nije uspjela u nakani.Izvukla mi je kurac dijelom iz hlača i bez ustezanja ga uzela u usta.Nije mi dugo trebalo obzirom koliko sam bio uzbuđen.Progutala je sve i ostavila ga u ustima.Nije pomijerala glavu samo je jezikom milovala glavić koji je bio preosjetljiv i ona je to dobro znala jer smo toliko puta pričali o najintimnijim stvarima.Nakon dvije tri minute počela je žustriju igru i postalo mi je sve ugodnije,cijelo vrijeme je bio tvrd kao kamen.
-Hoćeš li stati kod mene ?
Rekla je i tek tada sam shvatio da smo pred njenim stanom.
Ušli smo u stan i za sekundu bili goli u njenoj spavaćoj sobi,vraćao sam joj dug.Volio sam lizati,ali njena pica je bila nešto što još nisam imao na vrhu svog jezika.Topla mirisna ,mala i ružičasta kao da je prošla kroz fotošop nekog iskusnog programera.Stenjala je i svršavala neznam koliko puta dok me na kraju nije potegla za kosu.
-Jebi me!
Ušao sam u nju i lagano vrteći bokovima raspaljivao divlju vatru u njoj.Okrenula me na leđa i uzjahala.Bila je kao san savršeno građena i mokra od znoja koji se presijavao na uličnoj rasvjeti koja je virila kroz prozor opčarana prizorom u sobi.Svršila je ko zna koliko puta prije nego je sjahala i naguzila svoju poveliku guzu pozivajući me da je kresnem u toj pozi.
Kako je samo znala presti ,samo taj zvuk dovoljan je da muškarac svrši a kamoli kada si još u tom uskom vrelom procjepu koji pulsira.
Zaspali smo mokri i vrući .Bio je to naš prvi i posljedni seks ,udala se idućeg vikenda.

Nema komentara:

Objavi komentar