utorak, 2. lipnja 2015.

ja i profesorka matematike

imao sam 17 godina i problem sa matematikom zaredjo sam jedinice i plati mi keva cas kod nastavnice.
kad sam otisao stan veliki i prostran a ona 25 godina sise ogromne kosa smedja prava pune usne kaze jebozovnim glasom sedi!hteo sam da eksplodiram digao mi se do ludila!rekla je da ide da uzme zbirku zadataka iz fioke kad je uzimala ispao je vibrator brzo ga je vratila
-sta to bi?
-ne nista stvarnoo..jaa...
-profesorka nije to sramota...
-molim te da ovo ostane medju nama!
-a zasto bi?
-znam da me zelis
zgrabila me je i odvukla i gurnula na krevet otvorila je slic i izvadila moj kurac od 17 cm i stavi la ga usta cucla la je prvo glavic a onda je do kraja nabila kurac usta ja sam dahcao
-ah too....pusi ga kurvooo.....
prijalo joj je to i uhvato sam je za kosu i nabijao na kurac!
-osamario sam je i naguzio u vlaznu picku sjurio sam joj ceo kurac!
-aaaa jace me jebiii
-sta je kurvo zeljna si??/
-jebiii me jebi aaaaaaaaaaaaaa...............
-svrsavam..
-neeeeeeeee...
izvadio sam ga i pitao sto?
rekla je -klistirala sam zelim ga u guzi!uzmi kondom iz fioke uzeo sam i stavio glavic
-aahh
-polako cu neboj see
sjuri ga od jednom!
-ahhhhhhhhhhhhhhhhhh
izdahnuo sam
-aaaaaa
kakav osecaj razradio sam je i prcao
-jebi mee jebi svoju profesorku u cmarrr
ispunio sam joj dupe toplom spermom koja je curila i otisao kuci.

Nema komentara:

Objavi komentar