četvrtak, 9. srpnja 2015.

moja mama i moje mastanje

Neznam kako da pocnem.Vidim
ovdje dosta ljepih prica koje me jako posjecaju na moje
djetinjstvo.zivio sam sa mamom i starijim bratom a otac je
radio u njemckoj i dolazio doma svaki drugi vikend.BIO JE JAKO
STROG.Mama je bila ljepa zena malo punije gradje niskog rasta ,velikih
oblina.vec sam sa 13 god cesto skrivcki promatrao kroz kljucanicu
kad se kupala i tusirala i onda ga drkao na te slike.Ima velike sise i
veliku guzu.atsriji je brat cesto kupovao i Erotiku koju sam onda isto
skrivcki citao i mazio se.Kad sam imao 15 god brat je otisao u vojsku, a
 nas dvoje sami ostali,to je bio raj za mene za moje fantazije ,za moja
mastanja ,i skrivcka gledanja moje mame ,kako se presvlaci ili
kako se tusira .Jedno vece bilo je ljeto ,sjedila je u kuhinji,i pozvala
 me."Joj kako me bole ledja"rekla jebil me malo izmasiro po ledjima i
ramenima".Odmah sam pristao,volio sam dodirnuti njenu glatku kozu.sjela
je na stolicu onako kao da jasi a meni okrenula ledja.imala je ljetnu
kucnu haljinu na sebi sa tankim tregerima tako da su ramena bila skroz
otkrivena a velike sise se nazirale preko tkanine koja u tom predjelu
bila preuska .poceo sam je masirati njezno po ramenima i vratu ,po
ledjima.kako sam je masirao po ramenima i stiskao kozu tako se je pomalo
 naginjala naprjed i ja pogledom oddozgora mogao vidjeti njene sise.pri
svakom putu kad se nagnula tkanina popustila i i vidio sam njene sise
kako strse ispod bez grudnjaka,a bradavice joj se ukrutile bile su ko
vrh prsta velike.Odmah mi se digao,strsao je u sorcu.cak sam je malo
dodirivao njime po ledjima ali nije osjetila nista bar mislim.nakon par
minuta je su ustala i poljubila me i zahvalila za masazu sa blagim
smjeskom .Rekla je da se ide tusirati .SAn mislio sam jedva cekam
da zatvori vrata .klekuno sam ispred vrata i gledao je kako se skida
imala je samo haljinu i gacice na sebi koje je isto brzo skinula.vidio
sam joj picu uredno posisanu ali ljepu i malo povecu mesnatu.Na
moju srecu i iznenadjenje pocela je da se dira po sisama okrenuta
vratima .jackpot,kurac mi je htio explodirat,mazila ih je njezno
stiskala i mazila bradavice malo potezala mmm jos su joj vece bile onda
je rukom presla preko trbuha do predivne pice iskreno moje prve pice
koju vidim uzivo.Mazila se,prsima je razmkla usmine i trljala klit,i
gurala dva prsta u nju.Odjednom uze dozu laka za kosu prinese je
pici i polako si pocne gurati u nju:htio sam poludit od uzbudjenja
gledao sam kako mi se mama jebe sa dozom od laka.Svrsio sam u ruku
 i po vratima malo nisam mogao izdrazati vise a, i ona je cuo sam
kako tesko dise i pocela se grciti malo stiskai lak u pici.onda je
izvadila dozu i usla u kadu pustila mlaz vode preko divnom punijeg tjela
 preko toliko zeljenih oblina.Dok se tusirala ja sam obrisao spermu sa
vrata da ne skuzi .upalio sam tv poceo gledati neki film .Ona udje u
sobu ima je spavacicu na sebi slicnu kucnoj haljinu samo kracu do
koljena i malo tanji materijal.njene velike sise su se tako ljepo
ocrtavala u njoj a i guza na obricu spavacice vidim kako se ocrtavaju
gacice na guzi.to me opet jako napalilo.rekla mi je da se malo pomaknem
da bi legla do mene da je jako umorna i nemoze stajat.jedva ceka ici u
krevet spavat,ali ce jos malo ostat s menom i gledat tv.legla ispred
mene okrenula mi guzu i ledja mozete mislit koji prizor htio sam odmah
svrsit.nakon par minuta cuo sam kako jako dise.zovnem je i pitam dali
spava.samo malo odgovoro ona nemogu vise izdrzat ,a sad se nemogu ni
 ustati nesmeta ti ako tu malo zaspen.naravno da mi ne smeta rekao
 sampar minuta poslije cujem kako tiho hrcemoje misli letaju glavomkurac mi oce iskocita njena bedra se vide kako je legla skoro do gacica.polako stavim ruku na njenu nogu i tako ostanem malo ali nema reakcije i dalje spavapriblizim se malo priblizim moj kurac na nju preko boksarukom predjem prekoguzepa do trbuha.Ona i dalje spavapocnem je malo dirati po sisi polako najprije malim prstom onda malo vise pa onda cjelu ruku stavim na njuOsjetio
 sam da su bradavice velike isto ko kad sam je masirao tvrde.malo
stisnem mmmmmm koji osjecaj osjetim kako mi sperme navire od velikog
uzbudjejaMaknem ruku i odmaknem se malo da se malo smirim.a ona i dalje spava bas kako je rekal da je umornaOdlucih se izvaditi kurac iz sorcatako je bio tvrd.polako joj podigen spavcicu preko guza .mm bjele cipka gacice.stavim ruku na guzu i mazim je malo Onda
 se prislonim STavim kurac medju guzove i polako guram preko
gacice:Gacice udjose medju guzove a i moj kurac isto osjetih toplu kozu
njene guze na svom kurcumalo se pomjerila odmaknuh se ali ona
nista i dalje spava samo je guza malo vislje sad bila malo podignuta i
vise naguzena to me jos vise izludiJednim prstom povucem gacice malo
 ustarnu i vidih ljepu guzu i pocetak pice kako mi se ocrtava te toliko
zeljenje pice na koju sam toliko cesto drkaoopet prislonih kurac na njusad na taj dio pice koji se vidio ispod polako poceh pomalo gurkati mm po mm kao ono kad dises pa usput se malo pomjeris;Osjetih
 toplinu i kako mi kurac klizi izmedju njenig butina po njenoj pici i
tako ga gurnem par puta i osjetim kako cu svrsiti izvadim ga i brzo odem
 u wc i izdrkam ga tako jako kao nikad do tada svrsavao sam ko
konj nikad statna kraju sam najprije sjeo na wc i par minuta se odmarao od svrsavanja bilo je ludiloKad sam se vratio u sobu nije je vise bilo otisla je u spavacu bojao sam se da nije nesto mozda skuzilaSutra dan je sve teklo kao normalno kad sam vidio da nije nista skuzila sto sam sinoc radio bio sam presretan nadam se da vam se moj dogadjaj svidja  i
 bilo je jos dalje cesto takvih igrica sa njom kad je god spavala i ja
imao priliku da je diram radio sam par bi vam jos mogao napisat di sam
jos dalje isaoali sad kad sve to bolje razmislim i iz iskustva sa
zenama koje govore kad sojete nesto na pici svjedno koliko umorne
da se bude sto vi mislite jeli glumila ili je stvarno
spavala

Nema komentara:

Objavi komentar