utorak, 18. kolovoza 2015.

Oplođavajući si mater 2

Očajnički sam želela dete das am se kao što već znate,pojebala sam se sa sinom i iznenada su mi se grudi počele puniti mlekom.Trebala sam pomoć i obratila se svom sinu,koji mi je pomogao na više načina,kao i dosada.Nisam mogla verovati.Već treća drugarica u mojim godinama mi je objavila da je trudna.Mislila sam da će mi šoping pomoći i otišla sam u tržni centar da si kupim nešto seksi da se osetim malo bolje.Ušla sam u jednu trgovinu i žena mi je rekla da je odeljenje za osobe koje žele trudnoću iza njih i da oni pomažu ženama da zatrudne.I kako to činite pitala sam ih.Žena je ispod pulta izvukla duboke crvene gaće i grudnjak.Ove gaće su  dizajnirane tako da vas učine plodnijima i poželjnijima suprotnom polu,a grudnjak potiče proizvodnju mleka u grudima uvećavajući tako grudi dok se pune mlekom čineći ih tako još privlačnijim.Razmišljala sam malo i odlučila da ih kupim, a nosiću ih samo pred Milanom.E kad bi samo prodavačica znala da sam ja već trudna,pomislila sam.I stvarno,grudnjak mi je podigao grudi,ionako bujne izgledale su i činile se još većima,a gaće su mi isticale pičku,uvlačile su mi se stalno među usmine tako da moja dlakava šuma nije mogla da se sakrije i izgledala je samo još lepše.Otišla sam malo da se sunčam na balkon,pre nego što se Milan vrati iz škole.Na balkonu smo imali maleni bazen i ležaljku za sunčanje.Sunčala sam se samo u grudnjaku i gaćama koje su slabo šta i pokrivale,znala sam da će me sin naći jer se prije vraća on iz škole nego muž s posla.Uskoro su bradavice počele da me bole, i setila sam se da mi grudi ponovo proizvode mleko i da treba da bude isisano inače će da me bole.Milan se vratio iz škole i otišao u sobu pa onda pod tuš."MILANE,BI LI MAMI UČINIO USLUGU?"pitala sam ga.Naravno,reci samo šta treba."POJAVILO MI SE MLEKO U GRUDIMA,DA LI BI TI MOGAO DA MI UČINIŠ USLUGU I DA TE MAMA DOJI DOK SE NE PORODIM?",pitala sam,znavši unapred odgovor,jer sam ga upravo od toga jedva odvojila.Pa naravno da hoću,reče Milan.Povela sam ga do kauča.Stavila sam si jastuk iza leđa i rekla mu da legne meni u krilo.Osećajući ponovo dodir mladog muškarca na sebi me je uspalio,"SKIDAJ MI GRUDNJAK I SISAJ MLEKO!",bilo je sve što sam mu rekla.Milanu nije trebalo dva puta reći,rekao mi je kako je sanjao dan kada će ponovo piti mleka iz majčinih grudi i da je živeo za taj dan.Sklonio mi je grudnjak i divio se mojim mlečno belim grudima u svoj njihovoj golotinji, i tako je bilo svaki put kada bi imali odnos,kao da nam je prvi put, i time me je svaki put osvajao. Osećala sam se jebozovno kao kada sam bila trudna s Milanom.Očajnički sam trebala dete, koje sam sada i dobila."MILANE,PIJ MOJE MLEKO!MOLIM TE! TAKO TREBAM TO".Posle mog preklinjanja uzeo je jednu moju sisu i ponovo su njegova usta bila preplavljena mojim mlekom."LJUBAVI MOJA,TAKO MI PRIJA,MOLIM TE NASTAVI,MOLIM TE!".Milan je nastavio da sisa toplo mleko iz mene,videla sam da obožava svaku kap koju sam proizvodila.Mogao je čuti kako sam stenjala,primetio je i okrenuo glavu,videvši me da sam si zavukla ruku među noge i počela se prstenjačiti."MOLIM TE SISAJ MI DRUGU SISU! MOLIM TE LJUBAVI!".Poslušao me je i prebacio se na drugu sisu koja je zahtevala njegovu pažnju.Primetila sam da se jako brzo pune mlekom i onda bole, što zahteva često pražnjenje,samo nisam znala šta ću kad je muž kući.A moraću nešto smisliti.Milan mi je počeo mesiti dupe jednom rukom,a drugom je masirao kurac."O BOŽE MILI;OVO MI TAKO PRIJA! UHHHH,MILANEEE,TREBAM TE,SVRŠAVAJ U MENE,PUNI ME JOŠ I JOŠ I JOŠ!"Odmaknula sam Milana od sebe,skidajući ga u želji za kurcem.Tražio je još mleka,bio je žedan, a ja sam ga uveravala da ću mu dati mleka,ali da sada treba da me jebe.Uvela sam mu kurac među svoje debele usmine,gaće sam pomerila ustranu jer je Milan tražio da ih ne skidam."BOŽEEEE,O BOŽEEEEEE! JEBI ME MILANEEEEE! KARAJ MEEEE! ŠIRI MI PIZDARU DLAKAVU! UHHH PIJ MLEKAAA MAMINOGGG SINEEEE!".Milan mi ga je nabijao,a u isto vreme sisao mleko iz mene,očajnički je želeo mleko kao ja kurac.”HOĆU DA BUDEM SIGURNA DA NIJE LAŽNA TRUDNOĆAAAAAA,JEBIIIIII! BOŽEEEEE;SVRŠAVAAAAAAAAAM, O JEBI MEEEEE,DAJ MAMI DETE,DAJ MIIII! NEKA MI SE STOMAK POPUNI TVOJIM DETETOOOOOM! dAAAA,O BOŽE,DAAAAA,DAAAAA,JOJ KAKO JE LEPOOOOO”.Evo ihhhhh,stižu spermići za tebeeeee,ima da ti stomak otekne još više,a onda ću terk d ate prcammmmm,evo tiiiiiii!vriskao je I Milan.”BOŽEEEEEEEEE!”,vrisnula sam I sama u ekstazi,kada sam osećala ponovo sinovu spermu duboko u sebi kako pokušava da oplodi već oplođenu ženu.Još smo jedno vreme ležali,ali kurac nije vadio iz mene.”LJUBAVI MOJA, ČINIŠ MAJKU TOLIKO SRETNOM ŽENOM,NE MOGU DOČEKATI DA BUDEM MAJKA PONOVO! IMAŠ ZADATAK DA GA NE VADIŠ IZ MENE KAD GOD SI KUĆI,IMA SAMO DA ME JEBEŠ, A NE DA VISIŠ PO INTERNETU. ČIM TI OTAC ZASPI JA DOLAZIM PO PORCIJU KURCA.ŽELIM DA SAM UVEK PUNA SPERME,NIZ NOGE DA MI SE SLEVA,DA MI SE BUTINE ULEPE OD SPERME!”.Šta mogu kada obožavam spermu I u sebi I po sebi,samo sam morala biti operzna da ne prieti muž I sve ok.”A SADA NASTAVI DA PIJEŠ MAJČINO MLEKO,PONOVO SAM PUNA I BOLE ME GRUDI PONOVO!”.Kako je trudnoća odmačinjala I uznapredovala ja sam bila sve poprcljivija I jedva sam stizala utaživati želju za kurcem,kako sa mužem, tako I sa sinom mu, nisam želela ni jednog da zapostavim.


9 Meseci posle.

Mama,kući sam,viknuo je Milan.”DOĐI,U TVOJOJ SOBI  SAM,”viknula sam svom voljenom sinu.”DOĐlI I PRCAJ SVOJU TRUDNICU PONOVO,PIČKA MI JE GLADNA!”.Sada je već bilo I 9 meseci moje trudnoće, I kao I većina žena nepotrebno je reći das am konstantno bila napaljena.Grudi su mi se povećale, I to dosta, a moj ponosni stomak nikada nije izgledao više seksi,barem nama troma.Toliko sam bila krupna sada da se uopšte više nisam zamarala da nosim grudnjak,pa čak I gaće,kako ne bi ograničavala pristup sinu.A ni mužu nije smetalo,jer je zbog toliko željene trudnoće I svog uspeha samo želeo da mi ugodi, da je zaboravljao kako izgledam I kako to utiČe na našeg odraslog sina.Kevo prelepa si,tako si slatka,reče mi sin oduševljeno.”LJUBAVI,TAKO SAM TI  USPALJENA! ODKAKO MI JE POČEO RASTI STOMAK NIKADA MI DOSTA TVOG KURCA U MENI! KLADIM SE DA SE OSEĆAŠ PONOSNO SADA,ZAR NE? GLEDAŠ KAKO MAJCI RASTE STOMAK ZNAJUĆI DA SI TI UZROK TOME. ZNAŠ LI DA JE STOMAK U KOJEM RASTE OVO DETE ISTI STOMAK U KOJEM SI I TI RASTAO? A DETE ĆE DA PIJE ISTO MLEKO KOJE SI I TI PIO?.Zadirkivala sam Milana, da ga potaknem da me jebe,iako sam I sam znala da mi ne treba puno za to.Kevo,toliko želim d ate prcam,ali toliko sam žedan tvoga mleka.”E PA TU TI MOGU POMOĆI”,ustala sam se s kreveta I raskopčala haljinu skroz,napajajući mu tako oči svojim okruglim stomakom,grudima, I dlakavom pizdom.”EVO TI,PIJ!”,I sekund zatim spustio je usne na moje otečene grudi I počeo da pije toplo mleko,osećajući uz sebe moj okrugli stomak koji raste,ispunjen detetom koje mi je on podario, a muž prihvatio kao svoj uspeh.”UHHHHH MILANEEEE,TREBAM GA U SEBi,TREBAM TE U SVOJOJ TRUDNOJ PIČKI!”,molila sam ponovo.Milan nije rekao ni reč,samo me je pognuo nad krevetom I skinuo hlače.”TOOOO DUŠOOOO,TOOOOO! KARAJ OVU TRUDNICUUUU! NEKA ZATRUDNIM JOŠ VIŠE AKO JE TO MOGUĆE! BOŽE MILI, KADA RODIM OVO DETE,ŽELIM JOŠ! PRCAJ MEEEEE!!!!”.MILAN MI JE NABIJAO DO JAKA; TOLIKO DA JE SVE PO SOBI ODZVANJALO KOLIKO ME JE NABIJAO.Joj kako dobro čovek guzi,pa to je super,mislila sam u sebi.”SAMO JEBIIIIII, JEBI OVU TRUDNU DLAKAVU PIZDUUUU,JEBIIIIII! DETE SI MI NAPRAVIO I SRETNOM ŽENOM ME UČINIO,HVALA TIIIIIIIi”.Nemaš pojma koliko si mi prelepa I seksi tako trudna,ako ćaletu ne bude smetalo ima da ti štancam decu dokle god budete hteli!,reče Milan.”MOŽE SINEEEEE! SAMO ME KARAJJJJJ! JEBI MAMU SVOJUUUU! JEBI VELIKU PIČKU SVOJE TRUDNE MAJKEEEE!!!”,vrištala sam kako sam svršavala.”MOJ BOŽE,”imala sam utisam kao da mi je stomak još veći.”SAMO TAKO NASTAVI! TO! TO! TOOOO! PRCAJ OVU TRUDNICU KURCA GLADNU,IZJEBI ME TOLIKO DA ZATRUDNIM JOŠ VIŠE!!  NAPUNI MI STOMAK SPERMOM,PA I PIŠAKOM AKO TREBA,SAMO DA BUDE JOŠ VEĆIIIII!”,molila sam sina,sva obnevidela od napaljenosti.Evo tiiii!,Milan je svršavao u mene I punio mi utrobu supermom,a ja sam uzdahnula glasno kada mu je kurac ispao iz moje natekle pičke.”MILANE,BOŽE MOJ,IMAM OSEĆAJ KAO DA SI MI PODARIO VIŠE OD JEDNOG DETETA!,rekla sam mu I protrljala svoj stomak.”SAMO MI JE ŽAO ŠTO ĆE MI OBRIJATI PIČKU KADA BUDEM RAĐALA,ALI NE BOJ SE,NARAŠĆE MAMI DLAKE PONOVO,ZNAM KOLIKO ME VOLIŠ DLAKAVU.A POBRINUĆU SE DA MI SNIME POROD PA ĆEMO POSLE ZAJEDNO GLEDATI JER ĆE TI NA PORODU BITI OTAC A JA ĆU MU REĆI DA BUDE SA STRANE DA BI TI KASNIJE ŠTO BOLJE VIDEO KAKO BEBA IZLAZI IZ MENE.NAŠA BEBA.”…
“ AUUUUUU,”MISLIM DA MI JE PUKAO VODENJAK!!!”..

Kakos am to rekla, iz grudi mi je u širokom mlazu počelo curiti mleko.Milan mi je nekako navukao gaće I grudnjak I pomogao mi da se obučem, a obukao se I on I odveo me do bolnice,sa komšijom koji je srećom bio kući.


Svaka vam čest gospođo, imate sina za poželeti, kako se samo brine za vas I bio je uz vas I doveo vas ovamo,reče sestra na odjelu.

Nema komentara:

Objavi komentar