utorak, 22. prosinca 2015.

Dlakava Klara

Gledao sam je – visoka, crna, sa bujnim sisama, izraženom oblom guzom, obucena u belu bluzu bez rukava, kratku belu suknju i bele sandale sa visokom štiklom. Njihala se dok hoda, što je potenciralo njene obline. Približio sam se i zapazio da joj ispod pazuha izviruju guste dlake. Sigurno joj je pica jako dlakava i mesnata, pomislio sam, i uhvati me blaga drhtavica. Prošla je ne pogledavši me. Gledao sam za njom opcinjeno kako se udaljavala njišuci svoje velike guzove levo-desno. Kada je zamakla za ugao, vratio sam se za sto i srucio u grlo svoj dupli viski. Bože, kakva zanosna dlakavuša! Narucio sam još jedan dupli viski, pa posle još jedan…
Sutradan sam bio u isto vreme na istom mestu, pio isto pice. I gle cuda, u približno isto vreme – evo nje. Bila je obucena u identican komplet, ali sve u žutoj boji. Skocio sam na ogradu i halapljivo gledao razrogacenih ociju zanosnu dlakavušu kako se leluja hodajuci niz ulicu. Gledala je pravo i nadmeno niz ulicu i zamakla za bliži ugao nego juce. Vratio sam se ošamucen za sto i popio još više viskija nego juce.
Treceg dana sam rešio da stupim u akciju. Došao sam u bistro jako rano i odmah krenuo sa viskijem i razradom strategije približavanja i osvajanja. Sporo je išlo vreme cekajuci Nju da se pojavi. Medutim, nije se pojavila u “svoje” vreme i ja sam odmah zažalio što sam juce bio samo nemi posmatrac. Vec prilicno zamucen od viskija, u kasno popodne, razocaran, krenuo sam kuci. A onda sam ugledao Nju kako se u zanosnom, lelujavom hodu približava u narandžastoj garderobi. Nakacio sam se na ogradu rešen da realizujem svoj pažljivo smišljeni akcioni plan. Kada je vec bila blizu, namestio sam facu za verbalnu invaziju, ali Ona naglo skrenu u baštu bistroa i sede za sto na drugom kraju. Srce mi je ubrzano lupalo i ja sam se hitro preselio za sto do nje, dok je ona bila okrenuta na drugu stranu. Gledao sam je s leda – gusta, crna dugacka kosa, jaka leda, raskošni kukovi, široke butine. Razmišljao sam brzo i aktivirao “B” plan – ukljucio sam svoj mobilni i glasno razgovarao – Halo Ðakomo, izvoli, slušam te. Ne, ne, nisam zainteresovan za te providne i obrijane plavuše. Znaš da ja obožavam crne, jake i dlakave! Ne, ne, …… naici cu ja na takvu jednog dana. Krajickom oka uhvatio sam njen zagonetni osmeh u uglu usana. Krenuo sam u sledecu fazu, izvinjavao sam se zbog preglasnog i indiskretnog razgovora sa prijateljem koji me zvao na neku žurku sa plavušama. Razvukla je usta u široki osmeh i rekla da je malo muškaraca koji tako eksplicitno izražavaju svoj ukus i sužavaju izbor mogucih partnerki. Spremno sam odgovorio da je uvek bilo skuplje imati poseban ukus, ali da je to u srazmeri sa uživanjem. Ponudio sam joj pice, što je prihvatila i nastavili smo sa iskazivanjem životne filozofije.
U toku razgovora ona se ženstveno i mazno izvijala na jednu i drugu stranu, duboko uzdišuci, pri cemu je podizala svoje orgomne okrugle sise, cije su velike bradavice napinjale tesnu košulju. Senzualne, debele usne držala je uglavnom poluotvoreno, a jake, dugacke noge prebacivala je cesto jednu preko druge. Ispod pazuha su joj izvirivale guste, kovrdžave dlake. Rastao mi je pritisak! Želeo sam da vidim i situaciju ipod stola, pa sam namerno ispustio upaljac. Dok sam ga dohvatao video sam kako sevaju njene jake butine, a ispod malih tangica izbijale su na sve strane crne, guste kovrdže. Bože blagi, nikada do sada nisam video ovakvu šumovitu nabreklinu medu nogama.
Ponudio sam joj kolace i kafu. Prihvatila je kolace, a kafu odbila sa obrazloženjem da uglavnom pije dobru-svoju kafu. Kolace je više lizala nego jela, smešeci se zagonetno mojim dosetkama. Padao je sumrak, predložio sam da se prošetamo i krenuli smo u pravcu mesta odakle je dolazila ova tri dana. Rekla mi je da se zove Klara, da se nedavno doselila u ovaj kraj i da ovde ima malo poznanika. Skrenula je u bocnu ulicu, a onda stala ispred velike zgrade – Ovde stanujem, rekla je. Pogledao sam je pravo u oci i upitao da li bih je mogao probati tu njenu “super” kafu, posle cega mi je okrenula leda i preko ramena pozvala prstom da je sledim. Zadrhtao sam od uzbudenja i poslušno krenuo za njom.
Stan je bio umetnicki namešten, sa malo stvari, bez tepiha i puno raznih lampi. Krenula je da kuva kafu i upitala me da li želim da nastavim viski. Naravno – odgovorio sam. Sebi je sipala votku. Kucnuli smo se. Seli smo za sto, ja sam zapalio cigaretu. Uživao sam u slatkoj neizvesnosti dok sam dubuko uvlacio dim u sebe i zalivao ga hladnim viskijem. Ne ispada ti više upaljac, rekla je. Odmah sam shvatio, bacio sam upaljac ispod stola i sagnuo se da ga “tražim”. A ispod stola – bajka! Ispod kratke narandžaste suknjice, blago raširene noge, naranžaste nabrekle tangice, ispod kojih su se bujno razlivale na sve strane guste, crne kovrdžave dlake! Hvala ti Bože milostivi i svemoguci što si mi dao najlepše prizore ovozemaljskog života i oprosti mi moje grehe i slabosti!!! Zurio sam opcinjeno u bajkoliki prizor žene i picke iz moje mašte, a onda me Klara pozvala da se podignem. Živeli, rekla je i podigla ruku da bi se kucnula. U momentu kucanja ugledao sam “veliki žbun” ispod njenog pazuha. Uhvatio sam njenu cašu, a zatim sam, gledajuci je pravo u oci, poljubio i liznuo njene prste. Smešila se, uživala je. Nastavio sam da joj ljubim i ližem ruku od prsta do pazuha. I kad sam stigao do pazuha, duboko sam udahnuo miris znoja nekoliko puta, a zatim omamljen poceo polako da ga ližem. Prešao sam pod drugo pazuho, a ona je uživajuci digla visoko ruku. Halapljivo sam je obradjivao dugackim lizovima ispod pazuha, tako da sam joj lizao i podnožja njenih velikih sisa. U jednom trenutku uhvatila me za bradu, privukla sebi i strasno me poljubila svojim crvanim senzualnim usnama, a zatim mi ugurala usta svoj vreli, nemirni jezik.
Otišla je da završi kafu i pusti muziku, a kada je donela kafu rekla je da sednem na fotelju naspram nje i polako pijem. Poslušno sam srkao kafu, dok je ona izvodila poseban, lagani “dlakavi” ples. Dizala je visoko ruke pokazujuci dlakave pazuhe, podizala i spuštala svoje velike sise skoro do ispadanja iz tesnog brushalera, lagano zadizala pa spuštala kratku suknju pokazujuci svoje male tange iz kojih je ispadala velika, mesnata dlakava picka, a zatim se okretala i izbacivala veliku, oblu guzu prema meni. Bože blagi kakav je to velicanstven prizor bio!
Krv mi je jurila po celom telu, a kurac mi se pretvorio u beton. Omamljeno sam je gledao otvorenih usta i duboko disao. Skinula je košulju i pocela da igra oko mene i da me pipka po raznim delovima tela. I baš kad sam pomislio da cu eksplodirati, prišla mi je, nagnula se agresivno i ubacila mi svoj vreli jezik usta. To je bio najžešci vulkan koji sam doživeo. Onda je naglo izvukla jezik i gurnula mi svoje velike sisetine pod nos. Pohotno sam navalio da ljubim i ližem razdeljak izmedu velikih kugli, a rukama je snažno zgrabio za guzne velike polulopte. Pocela je da ubrzano diše i da mi upucije vulgarnosti – Sisaj moje velike sise konju kurati.
Kada je skinula grudnjak nisam mogao da verujem. Njene sise su bile ogromne, sa velikim, ružicastim bradavicama. Njam! Žarko sam želeo da ih sisam i grickam. Klara mi je procitala misli i grubo mi gurnula sisu usta, cije su bradavice nabreklo štrcale kao plodovi duda. Poceo sam socno da sisam i ližem njene bradavice i sise, pri cemu smo oboje mumlali od velikog zadovoljsta. Osetio sam kako Klara, kao pijanista na klaviru, nežno opipava moj nabrekli kurac preko pantalona. Posle “piano” deonice, pocela je polako da mi otkopcava šlic. Kada je bila pri kraju šlica, kurac mi je prosto iskocio iz gaca, a ona ga spretno prihvatila u ruku i pocelada mi ga ovlaš nadrkava. Radila mi je to nežno i polako – što me je izludivalo.
Skinuo sam joj kratku, tesnu suknju i tanga gacice. Nikada pre u životu nisam video tako dlakavu picu. Bila je dlakava sve do pupka. Moj bože, kako je bila dlakava. Kunem se, skoro sam svršio samo gledajuci u njenu dlakavu debelu picu i dlakave pazuhe. Kurac mi je skocio do nebesa. Kleknuo sam da bih bolje pogledao njenu dlakavu picu. Prešao sam vrhovima prstiju preko crnih, gustih, svilenih dlaka njene mace. Šuštalo je zanosno. Njene usnice su natekle i ja sam ih slasno polizao. Zatim sam sisao njen nabreknuti klitoris. Klara je pocela da dahce i da mi brže i snažnije drka kurac. Posle još nekoliko lizova pocela je da govori prostackim recnikom. Sisaj moju picku konju jedan kurati! Liži.. daaaaaa… ? Uuuuu…ahhhh!” Lizao sam i sisao ludacki njenu bogatu, mesnatu dlakavu picku dugackim, vlažnim lizovima. Lizao i sisao… Sisao i lizao… Pocela je da se trese, svršila mi je na lice, a njeni sokovi su ušli u moja usta.
Gurnuo sam je na krevet. Zatim je moj nabrekli i nadrkani kurac stavila u usta i sisala ga glasno mljackajuci. Kada se dobro nasisala, vlažno ga je olizala i rekla – A sada mi ubaci ovu veliku batinu u moju gustu šumu. Raširila mi je noge, a ja sam kao omadijan gledao veliku, mesnatu dlakavu picku, dlakave pazuhe i velike sise sa nabreklim bradavicama. Nisam više mogao da izdržim – krenuo sam lagano u sred šume sa mojim okamenjenim kurcem. Ulazio sam polako, dok se ona izvijala levo-desno.
Prvi prodor je bio jako spor, nežan i ispitivacki, a svaki sledeci brži, dublji i snažniji. Ritam i snaga uguravanja kurca u njenu dlakavu, mesnatu i podmazanu picketinu lagano se pojacavao. Klara je ritmicno stenjala primajuci moj kurac. Vremenom se ritam jako pojacao, tako da smo i ona i ja ubrzano dahtali i poceli da se preznojavamo! Dahcuci upucivala mi je glasno razne vulagarnosti, što me dodatno uzbudivalo: Pickonja jedan kurati vidi šta je dlakava riba! Konju jebacki guraj tu batinu u moju šumetinu do kraja, do jaja…! Sisoje zapaljeni, nadojice tebe mamica sa obe sisurine. Don veliki pickolizac, dace tebi Klara celu mesnatu i dlakavu picku da se napapaš. Dlakomanu nastrani, izljubiceš mi veliku debelu guzu, pa ako mi se svidi možda ceš me i pojebati u nju……. Svašta mi je rekla. Oh Klara – otelo mi se nekoliko puta iz usta dok sam je pumpao.
Podigla je desnu nogu i gurnula mi u usta svoj negovani palac sa crveno nalakiranim noktima. Spremno sam prihvatio palac i poceo socno da ga sisam i ližem, a zatim prešao i na druge prste. Lizao sam joj i tabane, risove, potkolenice, kolena… Istovremeno sam joj i dalje visokoritmicno nabijao kurac u zaraslo medunožje, dok je ona na svaki ubod pohotno i slasno stenjala. Bože blagi, kakvo zadovoljstvo, na sve strane su se slivali sokovi požude i sladosršca.
Posle dugog, strasnog, dlakavog i socnog jebanja, približavala se kulminacija, rastao je pritisak i temperatura i ja sam najzad, uz nertikulisani krik, iscupao moj veliki, debeli kurac iz nabrekle šumovite picke i poceo da špricam Klaru mlazevima sperme po celom telu. Ona je drhtala od silnog uzbudjenja i razmazivala moju spermu potmulo jececi.
Legli smo oboje na leda, mokri od znoja po celom telu i potpuno iscrpljeni. Ubrzano smo disali i držali se za ruke. Polako je padala tenzija i hvatali smo sve više vazduha.
Kako znaš da mi je nadimak Don? Bili smo zajedno na rodendanu kod Katarine, rekla je. Nisam te uopšte primetio, gde si bila? Znam da nisi, žurka mi se nije dopala, sedela sam u tamnom uglu i posmatrala. Narocito tebe i Ðakoma. Don Žuan i Ðakomo Kazanova, legendarni zavodnici i jebaci! Cesto smo stajali vrlo blizu tamnom uglu, sigurno si i nešto cula od naše price? Naravno, niste baš bili diskretni u prici. Najmarkantnija je bila tvoja izjava da je NAJBOLJI SEX SA DLAKAVIM RIBAMA. To me je ustvari fasciniralo.
Pocelo je da mi tutnji u glavi – pa ona je mene zavela, sve je bio scenario u ona tri dana, belo, žuto, narandžasto, ulazak u bistro…. Da li je ona uopšte spontano uživala?
Da li ti je bilo lepo kao što je izgledalo? I više od toga, odgovorila je spontano. Smatram da i žene imaju pravo da kažu šta im se dopada, pa upravo izjavljujem da je NAJBOLJI SEX SA DLAKAVIM MUŠKARCIMA.
U sredjivanju svojih misli, strasti i emocija podsetio sam se da važim za DLAKAVU NEZASITU ŽIVOTINJU, što mi je u najvecoj meri i donelo reputaciju neodoljivog Don Žuana. Ovo jednostavno samosaznanje brzo me umiri i ja zagrlih Klaru.
Oh, Klara!

Nema komentara:

Objavi komentar