četvrtak, 25. veljače 2016.

Prijatelj zatekao majku I sina kako se seksaju 2 NASTAVAK

O MOJ BOŽE…ŠTA TI RADIŠ TU?..šta…šta…ODAKLE SI SE TI SAD STVORIO?...JA..UH…KOJI KURAC…KAKO SI UOPŠTE UŠAO U KUĆU?...KADA?...O MOJ BOŽE ŠTA ĆEMO SAD?...NE MOGU DA VERUJEM DA MI SE OVO DEŠAVA…
Vi..vi ste goli…kako?...bože moj…ovo se ne dešava…ovo ne može biti stvarnost…ŠTA ŽELIŠ OD NAS…ŠTA ĆEŠ SADA URADITI???

Pa…da vidimo…uzevši u obzir činjenicu das am upravo svedočio tome da je vašu pičku obrađivao niko drugi nego vaš rođeni sin I das am video da si svršila u njegova usta……I…da si jahala na njegovom kurcu kao da sin a rodeu preklinjući hga d ate jebe još žešće…Zanima me šta bi određeni ljudi rekli na to kada bi saznali da im komšinica u zgradi ima incestne odnose sa sinom?


“Daj komšo…zašto nam ovo radiš?...ne smeš nikome reći…šta želiš da uradimo?...Uradićemo sve…Jel tako mama?...Sve što želiš…samo nemoj nikome reći…preklinjem te čoveče..i kao komšiju I kao prijatelja dugogodišnjeg…nemoj nas odati?”

Jel to istina komšinice zločesta?...dopustićete da učinim sve što želim?...ili želite da rizikujete da kažem nekome o ovome čemu sam svedočio upravo?...a šta je sa vašim prijateljima?...Mužem…šta mislite kakva bi njohova reakcija bila kada bi saznali d aim se povučena I tiha sugrađanka,supruga,majka perverzno jebe sa rođenim detetom?...Ha?...šta ste odlučili?...hoćete li mi dopustiti da vam se pridružim I uradim sve što hoću s vama?...ili želite da odem pa se onda vas dvoje nosite sda posledicama vaše odluke…Srećom,oduvek sam vas primećivao u prolazu u vašim belim helankama u kojima se dobro ocrtavala vaša pička, I vaše sise kada niste nosily grudnjak,a glumili ste  majku I domaćicu, oduvaek sam na vaše kako ste komšija odgovarao sa čim vas vidim komšinice odmah sam  bolje, I dugo gledao u vaše dupe za vama, I smatrao vas najlepšom I naprivlačnijom ženom u zgradi a I u gradu,I uvek ste bili zvezda mojih maštanja I dugo bih drkao na vas…kada sam video vas dvoje skupa…pa…bio sam donekle ljubomoran na vašeg sina jer je on imao šansu da ispuni svoju želju s vama,a ne ja…samo sam želeo da vas dvoje nastavite to što ste radili jedno s drugim pre nego što sam vam ja pokvario zabavu I prekinuo vas…i…potajno sam se nadao da će te mi dozvoliti da vam se pridružim…žao mi je…stvarno mi je žao što sam vas prekinuo…zaboravite što sam  rekao…zaboravite das am uopšte I bio tu…..i ne brinite…neću nikada nikome reći za ovo…žao mi je što sam pokušao da vas oboje ucenim I prislim da mi dozvolite da vam se pridružim…stvarno mi je žao…nadam se da će te u svojim srcima smoći dovoljno snage da mi oprostite za moj grešni čin…ostaviću vas sada same, I vratio bih se kasnije na kafu ako se slažete…žao mi je druže…nisam trebao pokušati to……odoh…vidimo se….

NE…NEMOJ IĆI….SAČEKAJ MALO…


"ŠTA?...ŠTA TO GOVORIŠ MAMA?...NISI VALJDA OZBILJNA?

PA…DUŠO MOJA MILA…AKO JE OVO ŠTO JE TVOJ DRUGAR REKAO  DA JE POTAJNO MAŠTAO DA SE SEKSA SAMNOM…VOLJNA SAM DA DOPUSTIM DA OBOJICA ISPUNITE SVOJE NAJTAJNIJE ŽELJE SAMNOM…ALI SAMO OVAJ PUT OBOJICA…I OBOJICA MI MORATE OBEĆATI DA NIKADA NIKOME NEĆETE REĆI  DA STE ME JEBALI…RAZUMETE LI?...DA LI STE RAZUMELI?...

“Obećavam mama…kunem se svime na svetu da neću izdati našu tajnu nikada!”

A TI MLADIĆU…DA LI TI OBEĆAVAŠ DA ĆEŠ ČUVATI NAŠU PERVERZNU MALU TAJNU O INCESTU SAMO ZA SEBE, DA NEĆEŠ NIKADA VIŠE POKUŠATI DA IMAŠ SEKS SAMNOM OSIM AKO JA TO NE ZATRAŽIM, I DA ĆEŠ SE NASTAVITI PONAŠATI KRAJ MENE I SVOG PRIJATELJA KAO INAČE?


Obećavam komšinice…obećavam vam oboma…ali,smem li pitati kako to da ste toliko voljni da učinite to za nas obojicu?

ZAR JE BITNO UOPŠTE?...ALI DA TI ODGOVORIM NA PITANJE; JOŠ UVEK SAM IAKO RAZJEBANA SKROZ VEOMA NAPALJENA,SIN JE U MENI SVOJIM PRIZOROM RASPALIO NEKI NOVI PLAMEN MEĐU NOGAMA, KOJI JE SADA TEŠKO UGASITI…PIČKA MI JE I DALJE VLAŽNA I ŽUDI ZA OPUŠTANJEM…PORED TOGA SVEGA…ODUVEK SAM SE PITALA KAKO BI TO BILO KADA BI ME JEBALA DVA MUŠKARCA ODJEDNOM….I TAKO DA MI JE OVO SADA PRILIKA…DA I JA OSTVARIM SVOJU ŽELJU…A SADA DAJ PRINESI MI SVOJ KURAC TAKO DA MOGU DA GA I TEBI PUŠIM KAO U TVOJIM NAJTAJNIJIM MAŠTANJIMA…

“Mama,možemo li prostačiti pred tobom?”

MLADIĆI MOJI LEPI…MOŽETE RADITI ŠTA GOD ŽELITE…SVE…SAMO ZAPAMTITE;  OVO JE I MOJA ŽELJA I KAO TAKVA ŽELIM DA ME TRETIRATE I DA SE PREMA MENI PONAŠATE KAO PREMA DROLJI…TO JA ISKRENO ŽELIM…KAO JEFTINA KUVA KOJOJ TREBA PUNO KURCA…MOMCI MOJI…ŽELIM DA BUDEM VAŠA JEBULJA…VAŠA KURVA…A SADA DOSTA PRESERAVANJA I JEBITE ME…SREDITE ME SADA…JEBITE OVU MATORKU…


Ne brini se kurvetino matora…srediti ćemo te,I to dobro…sada…puši kurac I ne seri više…liži ga droljo…toooo.samo tako…sisaj ga,…cuclaj ga kao bombon.puši kurac matora…!!!

ZNAČI HOĆEŠ DA TI KOMŠINKA PUŠI?...DA TI OVA BABA MATORA SISA KURAC…TO JE ONO ŠTO TRAŽIŠ OD MENE?...NA TO SI POTAJNO DRKAO?...E PA SADA ĆU TI TAKO POPUŠITI DA ĆEŠ ZAMOTITI ZA SVA VREMENA…

VIDI DUŠO…MAMA ĆE DA PUŠI KURAC TVOM PRIJATELJU….NJEGOV KURAC BIĆE U MOJIM USTIMA…DA LI TE TO PALI?...DA LI?...DA VIDIŠ MAJKU KAKO  TVOM DRUGU SISA KURAC?...NAGUZI ME SINE…UZNI ME S GUZA DOK TI PRIJATELJU PUŠIM KURAC…JEBI MAMI PIČKU ODOZADA…TO SINE…TO SINČINO.TOOOO…UUUMMMMMMPPPHHHH…O BOŽE….O BOŽE….DA….JEBI MAMI PICU JAČEEEE….JAČEEEEE…JAČE SERONJO MALI…JEBI ME JAKO…NEKA ME BOLI….SAMO ME JEBI…

 “Druže,moraš slušati majku,ona je uvek u pravu…jebi kuju jače kada to sam traži,guzi je tako da je boli,da moli da staneš…zabij joj taj kurac dokle god možeš…slušaj majku…vidiš d ate preklinje da joj daš kurca…mama ti je stvarno kurvetina, a u zgradi se tako fina pravi…pogledaj je samo…rođena majka puši kurac tvom prijatelju dok je rođeno dete guziči u isto vreme…znaš li ti kujo jedna koliko je to perverzno?...jesi li svesna toga…jesi li?...sisaš mi kurac,a sin te jebe u pizdu…pogledaj se…jebeš rođenog sina…kolikosi nisko pala…jebeš see s detetom koje si rodila…kako te nije sramota droljo…”

“Mama,u pravu je komšija…JA te jebem…tvoj sin te jebe…jebem te te kao pas kuju…jebem te s guza dok mom drugaru pušiš karu…nastavi mu pušiti I dalje ti besramna kujo…sisaj ga…moj bože,pa ti si stvarno kurva… zar ne mama?...treba d ate je sramota…uzmi kurac mog druga skroz u grlo…vidiš da možeš…I želiš…stidi se sebe I svojih godina…preklinješ sina d ate žešće guzi…tvoj dečak…tvoje dete rođeno…tvoj sin jedinac te jebe…da znaš I da ću te jebati…izjebaću te pošteno…kurvetino jedna…evo ti kujo…I još…I još ti evo…čuješ li ti kako te moja jaja lupaju po pički?...tvoj rođeni sin mama…tvoj sin…tvoja nada…preklinješ sina jedinca da te jebe…I to što jače može…stvarno si drolja mama…I to ona prljava…primi mi kurac kujo…primaj ga…isto onako kao što te je moj otac jebao kada me je stvarao…primi ga…primi ga u pičku nejebanu…jebaću te ja non stop kada si tati već dosadila meni nećeš,,,ima d ate srasturam od kurca  koliko god želiš na dan…


O BOŽE MILI….NAPOKON…TO MI KAŽI….JEBI MAMI PIČKU…KAD GOD HOĆEŠ…..MAJKA TI JE DROLJA KOJA TREBA DA SE STIDI OVOGA ŠTO RADI OD SEBE…..MAMA TI JE KURVA KOJA VOLI DA JE JEBE NJEN SIN JEDINAC…TVOJA MATER JE KURVA KOJA VOLI DA PUŠI KURAC TVOM DRUGU……JEBI ME SINE…JEBI ME…JEBI SVOJU NEVALJALU MATER…JEBI ME JAČE…ZAKUCAVAJ TU KURČINU U MENE KOLIKO GOD MOŽEŠ…ŠIRI MI PIČKU MAKAR TI KADA VEĆ TVOJ OTAC NEĆE…ALI BAR JE JEDNO DOBRO NAPRAVIO…DAO MI JE TEBE DA ME JEBEŠ…

“Jebote kako ti mama dobro puši…tako samo nastavi kujo…puši ga do jaja…kako ti se čini njena pička komšo?...jel mamina pička uska I dobra?...slušaj kuju druže…vidiš da obožava kada je kurac u njoj…mama ti je drolja…jel tako…prava si drolja kurca gladna…da li ti prija kurac sina u toj uskoj pički?...da li?...a šta je samnom?...želiš lid a osetiš moj kurac  kako se zabija u tebe…odgovori mi kujo…želiš li da ti nabijem kurac u tu usku vrelu razjebanu pičku,želiš li kujo?”

NE.NE ŽELIM…UMMMMM…NE….ALI ŽELIM GA U DUPETU….PIČKA JE REZERVISANA SAMO ZA MOG SINA JEDINCA…JEBI ME U DUPE…ŽELIM DA TE OSETIM U DUPETU DOK ME SIN JEBE U PIČKU…ŽELIM DA ME VAS DVOJICA JEBETE U DUETU…HAJDE…URADI TO…STAVI MI GA U GUZICU…DAJ DA OSETIM KURAC U ŠUPKU…STAVI MI GA U GUZICU I JEBI ME ŽESTOKO…ŽELIM DA MI ŠPRICAŠ SPERMOM PO UNUTRAŠNJOSTI DUPETA DOK MI SIN ŠIRI PIZDU I PUNI MI JE SPERMOM…
“Prestani jebati sina I gledaj u mene kujo”

NE…UHHHH.NE…TOLIKO MI JE DOBRO…TAKO MI JE LEPO E NJEGOVIM KURCEM U MOJOJ UTROBI…TAKO ME LEPO POPUNJAVA DA JE TO ZA NEVEROVATI…A I ZAŠTO BIH PRESTALA?...ŽELIM DA ME TI JEBEŠ U ŠUPAK…HAJDE KOMŠO…JEBI ME U DUPE…ZNAM DA ŽELIŠ TO…JEBI MAJKU SVOGA DRUGA DOK JE ON JEBE U PIČKU…

“Prekini droljo,I uradi što sam rekao…spremi se da sedneš na sinov kurac okrenuta licem prema meni…tako…opkorači ga I raširi noge I nagni se prema njemu…sada namesti kurac na otvor guzice I sedi na njega….tako…tako…sedi na njegov kurac I neka ti uđe sve dok mu ne budeš sedela na jajima..dobra si devojčica…jel ti prija?...voli li majka kurac svog sina u dupetu?...voli li majka kada joj kurac ispunjava njen otvor za kenjanje……voliš li…voliš li kada ti sin širi šupak?...


“OOO mamaaaa,šupak ti je tako uzan I vreo…tako je vruće unutra…kurac mi je ponovo u tvom dupetu…ponovo je u guzi tvojoj mama.”


O BOŽE MOJ…DA…..DAAAA…SINE,UZMI MEEEEE…UZMI MAMINO DUPE….JEBI MAMU U ŠUPAK…ŠIRI MI DUPE SA TIM PRELEPIM KURCEM…JEBI ME DUŠO…JEBI MEEE…JEBI MAMU U DUPEEE…

“A sada mu lezi na prsa…lezi mu leđima dole na prsa…tako…kao dobra kurvica…sada mogu da vidim kako ti cure sokovi iz pičke te dlakave na kurac koji ti ulazi I izlazi iz guzice…a sada se spremi da primiš moj kurac u rutavu pičku kujo…neće ti meni da nedaš pičke, jes ti luda…ima da te jebem…evo ga…raširi usmine kujo…ulazim u tebe…osetiš li kako moj kurac sada ulazi u tebe…osetiš li?...osetiš li moj kurac u pički I sinov u dupetu…kakav je osećaj?...jebeš se sa dva tipa kao što si želela…duplo si jebana sada…I to od dva dečaka…dva klinca te jebu kurvo matora…s decom se jebeš…pa gde ti je stid I sram…sin te jebe u dupe a njegov drugar u pičku…”

UH…A JOJ…A JAOOO…BOŽE MOJ…OVO NIJE ISTINA…OVO SE NE DEŠAVA…PREVIŠE JE DOBRO DA BI BILO ISTINA…PREVIŠE JE DOBRO JEBOTEEEE…SIN MI JE U DUPETU A PRIJATELJ NJEGOV U PIČKI…O MOJ BOŽE…NE MOGU DA POVERUJEM U OVO SVE…JEBENO NE MOGU DA VERUJEM…ŠTA SAM TO POSTALA…ŠTA SAM TO URADILA OD SEBE???...DA LI JA OVO ZAISTINSKI RADIM…DA LI SE JA STVARNO JEBEM SA DVA KLINCA???...IMAM KURAC I U PIČKI I U GUZICI I TO U ISTO VREME???...MOMCI,DA LI SAM JA STVARNO TOLIKA KURVA???...JESAM LI???...JE LI TVOJA MAMA STVARNO TAKO PRLJAVA KURVA?...RECITE MI MOMCI???RECITE MI ŠTA SAM JA…RECITE MI ŠTA SAM POSTALA…ŠTA STE NAPRAVILI OD MENE!!!


“DA,MAMA,ti si perverna prljava kurvetina…želiš ti da ti još jače nabijam kurac u dupe mama?”

DA,DA,NEGO ŠTA NEGO DA ŽELIM…JEBI MOJE KURVANJSKO DUPE…TI MAMO JEBAČU…NABIJAJ MI DUPE…JAČE….AAAAAAHHHHHH…TOOOOO…A TI JEBI ME U PIČKU…JEBI MI JE…MOJA RUTAVICA MALENA…NAPOKON JE NAHRANJENA I SITA…HAJBDE MAJMUNE JADNI,ŠIRI MI PIČKU KOLIKO MOŽEŠ…POCEPAJ JE AKO MOŽEŠ…AKO SI SPOSOBAN ZA TO…JEBI JE BEZ MILOSTI…RAZJEBITE MI TU DROLJASTU PIČKU DECO…TAKO…SAMO TAKO…PERVERZNJACI MALI…MATORU ŽENU NAŠLI DA JEBETE…KAKO VAS NIJE STID SAMO…A TI SINE SAMO MI ŠIRI ŠUPAK…PROŠIRI GA DA KURCEM DA MAMA MOŽE LAKŠE DA SERE…TOOOO…SAMO UDRI SINE…O BOŽE…DAAAAAAAAA…ZABIJAJ MI GA U PIZDUUUU…JEBI JE….DOBRO JE IZJEBI…POŠTENO…JEBITE ME DECO…JEBITE OVU MATORKU…POKAŽITE MI KAKO DECA JEBU…POKAŽITE MIII.RAZJEBITE ME….ISKORISTITE OVU PRILIKU…IZJEBITE VAŠU LIČNU DROLJU…

Zrela žena koja je okusila mladi kurac nastavila je da prostači I da iz njenih usta izlaze reči kojih bi se postidela svaka bogobojažljiva žena,majka I domaćica dok su je dva mlada kurca nemilosrdno rasturala.


HAJDE SERONJE JEDNE MALE…DAJTE KURCA OVOJ DROLJI KOJA VOLI INCEST…POKAŽITE JOJ OD ČEGA STE GRAĐENI…JEBITE TO MOJE TESNO DUPE.JEBITE MOJU VLAŽNU PIČKU…JEBITE IH SNAŽNIJE OBOJICA…JEBITE ME JAČE…UHHHHH…UHHHHHHHH….OOOOOOWWWWWWWW….TOOO.TO DECOOOOO…TO….OMLADINO MOJA….O NBOŽEEEEEE….BOŽEEEEEEE…JEBITE VAŠU KURVICU…NEKA MI ŠUPAK BUDE OTVOREN KAO PIČKAAAA…JAOOOOJ…RAZGUZI SVOJOJ MAJCI ŠUPAK SINE MOJ…RAŠIRI MI ŠUPAK JEBAČU MAJKE SVOJE…NAPRAVI OD SVOJE MAJKE UVEK KURCA GLADNI KURCA ŽELJNU DAMU…NA ULICI FINU,A IZ VRATA KUJU KOJA NE MOŽE BEZ KURCA…


“TO DRUŽE,JEBI MAJKU ŽEŠĆE…VIDIŠ DA TRAŽI….UHHHH…to druže…komšo moj….kakvu majku imaš…svaka čast…da je barem moja takva….jače čoveče…jače je jebiiiii.zabijaj joj ga u dupe…vidiš kako joj se oči sjaje…takva žena I treba biti…kada se jebe treba da bude drolja da je nema veće,a na ulici dama, a u kući uzorna majka I supruga…vidiš kako voli incest,uživa u njemu…pogledaj me drže…ja ti jebem mater upravo…prima ga us voju pičku kao u glasačku kutiju…da vidiš samo kako ima usku,toplu I mokru rupu,kurac mi sam ulazi u nju….usmine joj sve mljackaju dok ulazim I izlazim iz nje…..čoveče…ne mogu da verujem da ti ja napokon jebem mater jebote….ja je jebem I ona me preklinje da nastavim I to sve jače…tvoja mater me moli da je jebem…tvoj prijatelj čoveče…tvoj prijatelj ti jebe mater…prava je kurva…prvoklasna kuja…”


“Bože mama..stavrno si kurva koja moli za još malo kurca…kako voliš kurac nisam mogao ni zamisliti….kurvetina od moje mame moli za još…a dvojica nas te jebu…dvojica…voliš to mama?jel da?voliš d ate jebu dva klinca u isto vreme???...imaš duplu I istovremenu penetraciju…kurac u dupetu I u pički!”



DAAA….DECO MOJA…U PRAVU STE OBOJICA…ISTINA JE…PROČITALI STE ME…NEMATE NI POJMA KOLIKO STE ME SKONTALI…KOLIKO JE USTVARI OVA MATORKA ŽELJNA KURCA I JEBAČINE…JA SAM KURVETINA…MAJKA…KOJU TAKO I TREBA JEBATI…VOLIM DA ME JEBU SIN I NJEGOV DRUG…JEBI MI ŠUPAK…ŠIRI GA KOLIKO GOD MOŽEŠ….OTAC TI SVEJEDNO TU NE ZALAZI TAKO DA NEĆE NI SKONTATI DA SAM SE PUSTILA U PROMET…I DA SAM SE PODALA NI MANJE NI VIŠE NEGO VLASTITOM SINU I KOMŠIJI SPRAT IZNAD…A OBOJICA SU MI DECA…I OBOJICA ME ŠIRE…ISTINA JE MOMCI MOJI…ISTINA…VOLIM KURAC I DOBAR SEKS…SVE ME BOLI…ALI NEMA VEZE….TVOJ OTAC SADA NEGDE KOPA KANALE NA POSLU A JA MU KOD KUĆE NABIJAM ROGOVE SA SINOM I KOMŠIJOM…DOZVOLILA SAM DA ME DVOJE DECE JEBE…I TO U ISTO VREME…I DA MI SE TO TOLIKO SVIDELO DA NE ŽELIM DA STANETE…STVARNO SAM KURVA…POGLEDAJ SINE…TVOJ PRIJATELJ ME JEBE U PIČKU I MESI SISE…KAKO TI SE TO ČINI??...JESI LI LJUBOMORAN MALO?...LJUTI LI TE SAZNANJE DA TI DRUG JEBE MATER I TO DOSLOVNO?...I TO U PIČKU RUTAVU?...LJUTI LI TE TO?...HA?...DA LI ?...E PA…ON TO UPRAVO RADI…JEBE TI MAMU U PO PIČKE…JEBE TI MATER U PO PIČKE A MAMI SE TVOJOJ TO JAKO SVIĐA…VAŠA MAMA TO VOLI…VOLIM TO…VOLIM KURAC…VOLIM KURČEVE…VOLIM SEKS I TO ŽESTOK…VOLIM SE JEBATI…MAMA ŽELI JOŠ…TREBAM JOŠ…AJMO DECO,ZAMENITE SE…ZAMENITE SE DECO…ŽELIM TE PONOVO OSETITI U PIČKI SINE…JEBI ME U PIČKU A TVOJ DRUG NEKA ME JEBE U DUPE RUTAVO…ŽELIM DA ME NAŠ KOMŠIJA MLADI JEBE U DUPE…JESI LI ČUO TO DUŠO…MAMA ŽELI DA JE KOŠIJA JEBE U DUPE…ŽELIM GA U DUPETU DOK SI MI TI U PIČKI…

Obojica smo izvukli kurčeve iz obe njene rupe, I namestili se po njenom besramnom zahtevu.

TOOOO DECO MOJA…TAKOOOOOO…JEBI MI PIČKU…A TI JEBI ME U DUPE…O BOŽE MILI KAKO VOLIM OVO…OBOŽAVAM OVO…MAMICA JE DOPUSTILA DA JE DVA MLADIĆA JEBU I TO U ISTO VREME…U MAMINU PIČKU A I U MAMINU GUZU…VAŠA MATER JE PROBIJENA U ISTO VREME SA DVA LEPA,MLADA,IZDRŽLJIVA KURCA…MAMA VOLI SEKS  DUŠO…MAMA VOLI KADA JE DVOJICA JEBU…MAMA VOLI KADA JE JEDAN KURAC BUŠI PO PO PIČKE A DRUGI U DUPE…STVARNO SAM KURVA,JEASM,JEBIGA,PA ŠTA SAD…UUUHHH SUNCE MAMINO,SLUŠAJ…TVOJ DRUG ME JEBE U DUPE…JEBE TVOJU MATER U DUPE…JEL TE TO LJUTI,ČINIM LI TE LJUBOMORNIM ŠTO SAM MU TO DOZVOLILA?...JESI LI BESAN?...JESI LI?...TVOJ DRUG ME JEBE U DUPE DOK ME TI JEBEŠ U PIČKU,OBOJICA STE U MENI…KURAC TVOGA DRUGA JE U MOM ŠUPKU I MAMA TO VOLI,VOLIM TO,ŠTA DA TI KAŽEM…LEPO MI JE SA DVA KURCA…PRELEPO…O BOŽE….JESTE LI STVARNI DECO???ALA DOBRO JEBETE SVAKA ČAST…BRAVOOO….NAUČIĆE VAS OVA MATORKA SVEMU…SAMO JE PUNITE SPERMOM…JEBITE MI PIČKU DOBRO…NEKA MI SE USMINE OBESE OD UPOTREBE…VUCITE ME ZA SISE, RASTEŽITE IH…SILUJTE IH…RADITE S NJIMA ŠTA GOD ŽELITE…VAŠA SAM…JEBITE MI PIČKU…JEBITE ME U ŠUPAK…SAMO ME JEBITE DUBOKO…NAPUNITE ME SPERMOM…PUNITE MEEEEEE….DAJTE DA SVRŠIM POD VAŠIM KURČEVIMA…SRANJEEEE…JEBO TEEEE….UHHHHHHH….SVRŠIĆUUUUU…AJOOOOOJJJJ…ŠTA MI RADITEEEE…JAOOOOOOJ…UHHHHHHH…NE MOGU IZDRŽATI VIŠE….

“I JA SVRŠAVAMMMM…punim ti mamin šupak supermom družeeee…svršavam joj u dupeeeeeee…kako dobro dupe imaaaa….jaoooo…hvala ti komšiniceeee….hvala tin a sebi što si mi se podala…

.”I ja…I ja svršavam mamaaaaaa….evo ga...rutavice spremi se….evooo tiii…sperma stiže….mamaaaaaa….kurvoooooo…napunio sam ti pičku mamaaa….tvoju pičku….moju pičku…


BRAVO DECO…O BOŽE MOJ KAKO STE DOBAR POSAO ODRADILI ZA MENE…NAPUNILI STE ME SPERMOM…OBE MOJE RUPE…U MOJ ŠUPAK…I U MOJU PIČKU…NAPUNILI STE OVOJ DROLJI STAROJ DUPE SPERMOM…MOJU PIČKU SPERMOM…AJOOOOJJJJJ.-……..UUUUUUUUUUUHH….SVRŠAVAM…PONOVOOOO…JEBOTEEEE….ALA STE ME IZJEBALIIIIIIIIII…SAM OSEĆAJ SPERME U DUPETU….A TEK SPERME VRELE U ISPUNJENOJ PIČKI…O MOJ BOŽE DECOOOO…O BOŽE MOJ…ISPRCALI STE OVU MATORKU STVARNO PRAVSKI…VAŠA KURVA SVRŠAVAAAA…UHHHHHH.AAAAAAAHHHH…




Izjebana žena klonula je na sina leđima,a maldi komšija pao joj je među noge.Obojica su još imali kurčeve zabijene u nju.


*ZAČULO SE ZVONO INTERFONA OD ZGRADE…

BOG TE JEBO ŠTA ĆEMO SAD?..NADAM SE KLINJO DA SI ZAKLJUČAO VRATA?...NIJE BAŠ SAN DA ME MUŽ ZATEKNE NA GOMILI  SA DVA KURCA ZABIJENIH U NJEGOVU ŽENU…I TO JEDAN ROĐENOG SINA…A DRUGI KLINCA SA SPRATA…

“Jesam KOMŠINICE,jesam,okrenuo sam ključ dok sam vas gledao I drkao dok ste se jebali.

OK…TI MALI ŠTO SI JEBAO ,JEBAO SI DANAS…AKO TE NE BUDEM ILI BUDEMO KONTAKTIRALI ZA DALJNI PROVOD TO JE TO…NEMOJ NAM PRAVITI PROBLEME I MOŽDA BUDEŠ IMAŠ PRILIKU DA PONOVIŠ OVO…ALI-ZAPAMTI-DA MI GA NIKADA VIŠE U PIČKU NISI ZABIO AKO JA TO NE ZATRAŽIM-NIKADA VIŠE…OVOM PIČKOM SAM RODILA TVOGA DRUGA I NAMENJENA JE NJEMU,OSIM AKO JA DRUGAČIJE NE KAŽEM…

“Važi komšinice,dogovoreno je sve I hvala ti puno,pravo se dobro jebeš…

A SADA RASPALITE OBOJICA U SOBU I OBUCITE SE, I OTVORITE MUŽU MOM KAD DOĐE,A JA ODOH DA SE TUŠIRAM AKO PIUTA GDE SAM…HVALA VAM PUNO OBOJICI…A TI SINE MOJ JA I TI JOŠ NISMO GOTOVI…OBE MOJE RUPE SU TU ZA TEBE,PA TAKO I MOJA USTA…GDE GOD DA MI GA STAVIŠ…I KADA GOD TO BUDE BIĆU TI UNAPRED ZAHVALNA…DAĆU TVOM OCU RUČAK I ODOH MALO DA PRILEGNEM,NE DRŽE ME NOGE VIŠE…NEMAŠ VIŠE POTREBE DA MI MIRIŠEŠ GAĆE JER IH NEĆU VIŠE NOSITI,TAKO DA KADA TE UHVATI ŽELJA DOĐI MI MEĐU NOGE…PA MAKAR TI I OTAC LEŽAO KRAJ MENE…SVEJEDNO NEĐE NIŠTA SKONTATI,SAMO MI RAŠIRI NOGE I PRIONI NA POSAO…MOJA PIČKA JE OD DANAS I ZVANIČNO TVOJA…KO BI REKAO-KADA SAM TI UŠLA U SOBU IMALA SAM NAMERU DA TE IZGRDIM,A ZAVRŠILO SE TAKO ŠTO SAM TI ZADIGLA SUKNJU I PODALA TE SE SVOJIM TELOM I DUŠOM,SVESNO TI ŠIREĆI NOGE…KAKO TEBI TAKO I KOMŠIJI NAŠE…OVO JE PREVIŠE ZA MENE BILO…


PREVIŠE – ALI NE I DOSTA…

Nema komentara:

Objavi komentar