nedjelja, 3. srpnja 2016.

Već duže vrijeme “servisiram” prijateljicu od svoje žene

Evo da odmah kažem u glavu: družim se s Lidijom već godinu dana i lijepo mi je. nađemo se u jednom malom motelu tu pored glavne ceste, napijemo se, dobro pokaramo i svako ode kući svojim putem. Lidija je inače dobra prijateljica od moje žene, poznaju se još iz srednje škole. Mi smo se upoznali davno, još prije valjda 15 godina kad sam tek počeo hodat sa Petrom, ali nije pokazivala neki interes za mene. Meni je ona uvijek bila zgodna, ima neki lijep osmijeh i brutalnu tjelesinu s velikim sisama, ali uvijek je imala neke tipove. Onda smo jednom svi bili zajedno na ljetovanju u Vodicama, moju Petru je bolila glava i išla je spavati, a Lidija je taman prekinula s dočekom. Pa smo rekli Petri da idemo samo popit cugu do grada…
Cuga je završila tako da smo popili četiri-pet đus-votki, nekih 2 boce vina, još par brzih žestica. Ni sam ne znam kako se to dogodilo, ne sječam se baš svega, ali odjednom sam se našao u WC-u s Lidijom. Ona je bila na lavabou i dignula je suknju, a ja sam je držao za guzu i bijesno karao. Bio sam skroz pijan i govorio sam joj da je kurva koja se kara s mužem od frendice, a ona je samo vikala da je. Onda smo otišli doma i još jednom se roknuli u vrtu ispred vikse, mislim da nas je Petra možda i mogla čut kroz prozor, ali nismo si mogli pomoć.
Nismo baš pričali o tome nakon toga, ujutro smo glumili da ništa nije bilo i da smo samo malo išli spavat. ja sam onda nakon toga uskoro se malo smirio, dobili smo Petra i ja dijete (u vodicama je bila u 3. mjesecu trudnoće), i nekako se sve posložilo. Međutim postala je grozne volje, stalno mi je nešto prigovarala, govorila da je debela, bilo joj zlo stalno… A ja sam se osjećao usamljeno i tužno, pa sam jedne večeri otišao s dečkima na pivu i nisam mogao izdržati, poslao sam Lidiji poruku da ne mogu zaboraviti Vodice.
Došla je po mene za 20 minuta i opet sam je pokarao, ovaj put u autu. I to sad traje već dakle nekih godinu dana, nalazimo se potajno, pazimo da si ne šaljemo poruke nego samo na Viber, ona se u međuvremenu zaručila i onda se često napijemo i pričamo kak ni Petra ni taj njen ne kuže da se mi karamo. Jednom je cak ona bila na telefonu s Petrom, a ja sam je drzao za guzu na kauču i rokao od iza, a ona je glumila da se ne kara i kao normalnim glasom pričala nešta bezveze s njom. Lijepo nam je, nekad se osječam kao govno, posebno kad dođem doma Petri, a doma dreka i malo dijete i sve. Ali mislim da je tu Lidija puno više kriva od mene, ona se prijateljici iza leđa splela s mužem. Mislim nije to sad ni važno, meni je dobro i mislim da sam pazljiv muz usprkos svemu.

Nema komentara:

Objavi komentar