srijeda, 17. kolovoza 2016.

Na pjenu od mora 2

Sve je otislo u drugom smjeru. Jutro posle lude noci je nekako pojacalo zelju medju nama. Soba je bila okupana mirisima koji ne daju ni sekund prostora da se smetne sa uma  sta se tu odigralo. Pricala mi je o svemu. Dosta toga sam otkrio I povjerila mi se za neke stvari za koje nisam mogao ni da sanjam da je prosla. U nasem ranijem dopisivanju mi je rekla da muz ne zna za njene izlete a  te noci mi se povjerila.
-Mi u krevetu imamo problem. On skoro da ne moze. Trazili smo svakakvu pomoc ali ne moze. Vec 10 godina njegov najduzi sex je dva minuta laganog ritma. I sam znas da je on jako obrazovan I sirokih shvatanja. Od njega je sve poteklo,on mi je rekao da ne zeli da me sputava I da mogu da trazim druge partnere. On zna za sve moje jebace.
-Zasto mi to nisi rekla ranije?  Bio sam zatecen tom pricom.
-Znas gdje zivimo I kakvi su ljudi. Ljudi prezaju od toga…mada ima I onih kojima je to izazov.
-Dobro, znaci ti ces njemu sve sto se odigralo da ispricas?
-Samo je to trazio od mene I naravno da pazim I da se cuvam. To I radim ali sam se zesce navukla na to.
-A jesi li se kad pred njim jebala? Jel trazi to od tebe?
-On ima zelju…ja se malo bojim.
Trebalo mi je vremena da svarim ovo. A opet me palilo da joj muz zna.
-Da li imas problem sa tim?  Pitala me a osjetio sam strah kod nje da bi sve ovo moglo da padne u vodu.
-Nemam problem,moram ti priznati da me pali. Ja sam takodje imao priliku da vidim snimak svoje bivse koja me prevarila. Nije mi bilo svejedno ali ovo me pali. Kad si mislila da mu kazes?
-Vec  zna…poslala sam mu poruke a on jadnik se napalio. Poslao mi je da drka na tu pomisao. Pogledaj.
Izvadi telefon I na viberu mi pokaza slike kako drzi svoj kurac dok se iz njega cijedi sperma.
Ne mogu da opisem taj osjecaj. Ej…on zna da mu kresem zenu I on drka na sve to. Napalio sam se I lagano sam nadrkavao kurac. U tom trenutku se ona spustila I poce pa mi pusi I to jako grubo. Pocela je da se uvija I da jednim rukom mazi klitoris. Uzeh njen tel. I slikah taj prizor a ona je ubrzala I polako me dovela do vrhunca.nastavih sa slikanjem  I u trenutku kad svrsih ona se okrenu da mogu da uslikam kako je sperma sprica I kako je guta. Svaku kap je popila I privuce se do mene.
-E sad da mu posaljemo. Oznacila je sve slike I poslala uz komentar  - to je taj!
- Sta znaci ovo?
-Slusaj, mi smo imali dogovor. Kad nadjem nekog sa kojim bi bila spremna da se pojebem preed njim da mu posaljem sliku  I komentar koji sam poslala. Ovo znaci da zelim da me jebes pred njim I nemoj sad da me razocaras.
Govorila mi je maznim glasom, kurvinjskim,napaljenim. Ja sam joj mazio picic I cekao trenutak eksplozije. Nastavila je  da me drazi iiiiiii…Buuum.
Zaskocih je I bez najave nabih I krenuh grubo da je jebem. Nisam htio da to traje dugo…samo sam zelio da protutnjim I da je cujem kako stenje.
-To miliiii, ahhhh, vidim da si se napaliooooo,hocu da me jebes pred muzem. Joooooj polaaaaakoo.
U tom trenutku je stigla poruka  I ona uze da odgovori.
-On jee uuuuuuh,hoce jos slikaaaaaa.
- Pa slikaj kurvo moja…pokazi svoju picku.
-TOoooo ja sam tvoja kurvaaaaa.   Napravila je par slika kako ulazi kurac u nju I poslala. I u tom trenutku mi pade na pamet.
-Napravi glasovnu, svrsavaaaam brzo.   Uzela je I poslusala me. U poslednjem trenutku je zabiljezila vrhunac…
U trenutku kad je pocela snimanje moj ritam sam ubrzao  a sljapkanje tijela  je sve upotpunjavalo. Iiiiiii kraj.
Kao u filmovima,istovremeno. Ja sam toliko bio napaljen I toliko me je ova situacija zapalila da sam svrsio nikad glasnije. Punio sam je I uu tom trenutku ona je pustila snimanje I glasovna je poslata. Ja sam ostao u njoj I lagano dok se kurac polako spustao poceh da je ljubim. Tako je izgledala sexy a disanje se polako vracalo u normalu.
Sav ovaj cin je trajao oko 3-4 minuta…meni se cinilo kao vjecnost.
-Hajde da vidimo sta se snimilo.
Snimak je trajao oko 18 sek I sve se jasno culo. Sa malim sumovima ali udari tijela I orgazmi su tako uvjerljivi da sam znao da ce muz da poludi od  uzbudjenja.
-Mili bio si bas grub…bas si me razvalio.
-Tek cu…ima da pozeli da nikad ne vidi kako  te jebem.
-uh, to me paliii… nastavi da mi pricas. U tom trenutku je telefon zvonio a zvao je muz…ustala je I posla I sjela za stolom. Ja sam sjeo na krevet I gledao u nju. Pricala je napaljivo sa njim I podigla je desnu nogu na stol. Mazila je picku iz koje se slivala sperma a mene je gledala u oci. Ja sam drkao I cekao da zavrsi…ali ona je htjela igru.
-Mali sada odmara…jesi video sta radi tvojoj zenici,aaaa? Jos mi iz picke curi njegova sperma. Mali me rastura.
Ja sam cutao ne zeleci da se mijesam u njihov razgovor.
-Jesi li siguran da zelis da cujes opet?  U tom trenutku je ustala I dosla do kreveta I gurnula me rukom,kao da sam njen rob. Legao sam a ona me opkoracila I nabila se na njega.
-Juuuuuj..evo naaaatakla sam se…reci dalje ljubavi. Vec mijesam…joj samo da znas kako je.
Nije skidala pogled sa mene…taj kurvinjski pogled I nestvarni jecaji. Nabijala se sve brze I primijetio sam da je sve ovo uzbudilo. Zestoko me lomila…pomalo I neoprezno ali nekako izdrzah da me ne povrijedi.
-Dooooolazii, juuuuuuuuuj sta mi radiis. Jeeeeeeeeeebi meee,aaaaaaah.
I u tom trenutku je  podigoh u narucje I krenuh da je nabijam.
-Jeeeel cujees ljubaaaaaaaaaavi kako se zakucava u mojju piiiickicu. Jel cujes kako me jeeebacc raaaazvaljujee. Svrsaaaaaaaaaaaaavaaaaaam!
Ja nisam…bio sam daleko od toga ali sam htio da ona sto duze stenje njemu na uvce. Polozih je na krevet I naravno poceh lizati. Bila je predivna…vlazna I otvorena sa pulsiranjem od orgazma. A ja sam samo lizao…obuhvatio sam je rukama oko kukova. Htjela je da pobjegne sa mog jezika ali joj nisam dao. A njenom muzu na uvce svirala je simfonija orgazma. Trzala se I molila da je pustim da dodje do daha ali sam bio zedan njenih sokova. I nisam stao…nisam ni na sekund stao.  Orgazam je lomio…stegla mi je butinama glavu I pocela je da se propinje I da seta po krevetu. Glas joj je drhtao…
-Puuuustiiiiiiiiiiiii meeee vise… molim teeeeeeee. Samo naaa seeekund. 
Pustih je a ona prekide vezu sa muzem . Nakon sto se smirila pridje I stavi glavu na moje grudi.
-Zasto si zelio da toliko dugo budem zarobljena na tvom jeziku?
-Zato sto si jako jebozovna dok stenjes I dok molis…I znas sta? Ovako cu I pred tvojim muzem da te tucam.
-Uhh…stalo mi je da me tad unistis. Da me vidi u najboljem svjetlu…hocu da vidi koliko sam patila sto on ne moze I koliko sam zeljna. I hocu da mi radis ono sto ja budem trazila.
Proslo je nekako ovo iskustvo…ja vatreniju od nje nisam tucao. Kada smo se vrcali iz Budve bilo je  negdje oko ponoci. Pri spustanju u pg zaustavila je auto na vidikovcu odakle se vidi cijela Pg. To mjesto je poznati jebarnik. Pored nas je bio parkiran jos jedan auto…I sve se ljuljalo od strasti.
-Pogledaj…klinci se krpe  gdje stignu. Joj kako im zavidim. A ja sam u tim godinama malo prosla…bila vjerna a zeljna da me razvali neko.
-Pa ko god da je u autu pored ja ti kazem da nije bolja jebulja od tebe.
-E lud si. Slusaj mali…ajde da mi je napunis. Hocu da vidi kako ssi mi filovao pickicu ova dva dana.
Kada sam dosao kuci posle odredjenog vremena stize poruka na viber. Ona I muz spojeni dok se iz nje cijedila sperma. Komentar ipod slike: SVE  JE POLIZAO I HOCE DA PRISUSTVUJE  NASIM IGRAMA.
Pogledah sliku I na trenutak mi bi cudno da tako tolerantni muzevi postoje.

Nema komentara:

Objavi komentar