petak, 25. listopada 2019.

Doktorka

Severin: Dobar dan. Izvinite... kad radi Dr Lukić?
 
Doktorka: Na žalost Dr Lukić je otišao u penziju, nisu još skinuli pločicu sa vrata.... ja sam ovde umesto njega.
 
Severin: Znate... ja sam njegov pacijent... ovaj... pa ne znam...
 
Doktorka: Slobodno uđite unutra.... dajte mi vašu zdravstvenu knjižicu!
 
Severin: Neprijatno mi je.... nisam nikada.....
 
Doktorka: ....... niste nikada bili kod žene urologa. E pa imate dve mogućnosti.... ili da promenite dom zdravlja... ili da meni kažete šta vas muči....
 
Severin: Dobro... problem je delikatan... nemojte mi se podsmevati..
 
Doktorka: Gospodine... ja sam lekar.... ovo je zdravstvena ustanova... a ne zemljoradnička zadruga.....
 
Severin: Izvinite molim vas.... evo o čemu se radi.... u poslednje vreme iako lako postignem erekciju prilikom kontakta… problemi nastaju kod ejakulacije... izbacim par kapljica neke tečnost koja se nikako ne može nazvati spermom....
 
Doktorka: Skinite gaće... priđite bliže... da pogledam penis.... na prvi pogled sve je u redu..... u kesicama je sve normalno.... evo u ovoj flašici predajte ejakulat... pa ćemo videti.....
 
Severin: U redu.... doneću sutra....
 
Doktorka: Zašto sutra? Za dva minuta poslića vi ćete sutra čekati u redu... slobodno masturbirajte... dok ja obavim administrativne formalnosti.... neću vas gledati......
 
***
 
Severin: Ah....uuuh..... ne ide.... ne mogu na ovaj način postići erekciju.....obući ću se......
  
Doktorka: Stvarno ste vi muškarci jako komplikovani.... sačekajte da zaključam ordinaciju...da vidim da li će ti se dići kad skinem mantil.....
 
Severin: OOoooooh..... dojke samo što nisu iskočile iz prslučeta.... bele čarape sa helterima.... kako me to uzbuđuje...
 
Doktorka: A šta kažeš ako i ja zavučem ruku u gaćice...  kako mi je mokra ribica...
 
Severin: Ja sanjam... ovo se ne dešava meni...uštinuću se...
 
Doktorka: Nema potrebe da se štipaš... ovo je bolji način da se uveriš da sam zaista tu kraj tebe...
 
Severin: Taaaako.... otvori usta jače..... stavi ga celog..... sada ih sklopi oko mog nabreklog mesa...
 
Doktorka: Treba oblizati glavić sa svih strana... kako su ti jaja otežala......
 
Severin: Izvini ali moram te uhvatiti za kosu... tako me pališ...
 
Doktorka: Ušao je ceo... nije ostao ni milimetar napolju...
 
Severin: Skini gaćice.... moram i ja tebe da dodirnem.....uuuh.... kako su ti mokre usmine.....
 
Doktorka: Gurnuću ti jedan prst u anus..... većinu muškaraca to izuzetno pali.......prija ti .... osećam reakciju penisa......
 
Severin: Ne želim ovako da svršim.....lezi na sto......
 
Doktorka: Sviđa ti se moja izbrijana pričkica.....mokra i natečena.....stavi ga unutra......
 
Severin: Kako je zevnula......sada ću joj dati ono što želi... najpre glavić ..... aaaah.... a onda i ostatak......
 
Doktorka: Daj mi dva prsta u usta.... jebi me.... jebi još jače....
 
Severin: Kako si ovlažila..... osećam sok iz tvoje pičke kako curi i razliva se po butinama...
 
Doktorka: Izvadi kurac do pola...... a onda ga naglo nabi nazad.... toooo.... to me izluđuje....
 
Severin: Jebaću te do smrti....
 
Doktorka: Podigni mi jednu nogu u vis.... tako možeš dublje da ubadaš...... slobodno...... bez ustručavanja.....
 
Severin: Sada me ne bi razdvojila od tebe ni prepuna čekaonica.... ma ni ceo konzilijum.... dok te ne napunim spermom......
 
Doktorka: A analiza.... zaboravljaš zašto si došao na pregled......
 
Severin: Drugi put.... sada ću te nafilovati svojim lepljivim sokom......
 
Doktorka: Potrudi se da ovoga puta izbaciš više od dve-tri kapi... molim te......
 
Severin: Nadam se da će pokuljati vrela lava... aaah u ogromnoj količini...
 
Doktorka: Kako ti se sviđa moja pičkica?
 
Severin: Taman je po meri..... pasuje mi......nije neka razvaljena rupa......a zna da radi radnju.... lomi ga u svim uglovima.... i upija svaki centimetar.....aaaah.....
 
Doktorka: Čekaj.... sad ti lezi dole..... hoću da se nabodem na kurac..... da mi je dodirne kraj materice...
 
Severin: Taaako.... progutaj ga... oljušti kao bananu...... zguli mu svu kožicu.......
 
Doktorka: Ja neću moći još dugo ovako..... svršavaj.... sva treperim...
 
Severin: Okej.... nema problema.... dobićeš ono što želiš... mislim da se dosta nakupilo u testisima...
 
Doktorka: Pomisli samo kako te svaki deo moje pičke željno iščekuje.... da je napuniš...... vrelom lepljivom spermom.....
 
Severin: Ne verujem da ima išta slađe od ovoga na svetu....
 
Doktorka: Aaaaah.... svršiću ..... ne mrdaj.... nabi mi ga dublje.... i ne mrdaj....
 
Severin: Zario sam se ceo..... nije ostao ni milimetar napolje.... krećem da izbacujem...osećaš li kako te puni.....
 
Doktorka: Oooooh.... lažljivče..... za tebe je ovo malo..... prosipaš kao cisterna.... kao bušno crevo...... kao da u tvom telu postoji samo sperma....
 
***
 
Bakica: Mladiću.... mladiću..... šta je to sa vama.... spavate kao zaklani..... a već treći put vas prozivaju da uđete....ja ovako gluva morala sam doći sa druge strane hodnika da vas budim......
 
Severin: Joj... pa to je bio samo san..... evo me... evo dolazim.....Dobar dan.... izvinite kad radi Dr Lukić?
 
Doktorka: Na žalost Dr Lukić je otišao u penziju, nisu još skinuli pločicu sa vrata.... ja sam ovde umesto njega.... izvolite uđite unutra.... na šta se žalite.....

Nema komentara:

Objavi komentar