četvrtak, 17. listopada 2019.

Hvala ti, tatice

Mislila sam samo na tebe tatice. Citav dan. Razmisljam samo kako ne mogu da docekam da dodjes kuci. Kako te cekam na vratima, tako uzbudjena… Mislim o nama, u tolikom iscekivanju… ahhhh. I onda kada udjes na vrata, prosto moram da dotrcim i zagrlim te. Toliko si mi nedostajao… Onda te dopratim do kauca i pruzim ti lepu masazu. Tvoja ramena, ledja, tvoj vrat… Ahhhh. Obozavam da te masiram. Osecam tvoju toplu kozu. I tako zelim da te poljubim.

Onda pocnem da nizem malene poljupce niz tvoj vrat… Zatim pocnem da ti otkopcavam kosulju i mazim te po grudima… Onda dodjem ispred tebe na kaucu, spustim se izmedju tvojih nogu i otkopcam tvoj kais. Zatim pantalone… oslobadjam tvoj kurac… Ahhhhh. Tako sam gladna tvog kurca tatice. Njisem svojim kukovima pred tobom, zamisljam kako ga jasem. Mmmmm… Onda svlacim tvoje pantalone i mazim te po butinama… po stomaku. A onda sasvim, savim nezno pocnem da ti ga drkam… fino i polako. Mmmmm, volim da gledam kako ti kurac raste samo za mene… Onda krenem na gore, i nizem malene poljupce po tvom kurcu, po glavicu, po celoj duzini, po tvojim mudima… Obozavam da lizem tvoja muda… Mmmm. Imaju bas ono sto zelim. Zelim tvoju spermu tatice.

Tatice, ne mogu da izdrzim… Moram da ti ga popusim, ok? Da?

Pocinjem da te lizem od jaja, i skroz uz celu duzinu do glavica… i onda ti ga posisam malo, drkam ga svojom rukom… Zatim ga lepo ovlazim svojim jezikom, pljujem po njemu, obavijam ga svojim rukama…ahhhhh.

Hoces li da mi drzis kosu tatice? Ovo ce biti dugo i socno…. Onda prelazim na tvoj glavic i pocinjem da ga klizim u svoja usta… sve dok mi nosic ne dodirne tvoj stomak. Ahhhhh, obozavam jebeno da se gusim na tvom kurcu tatice, a ti mi samo drzis glavu tu nekoliko sekundi dok kasljem i balavim po njemu. A onda me povuces pozadi… obozavam to… Daj mi da se vratim dole, molim te. Daj mi da se vratim na tvoj kurac tatice. Ahhhhhh. nateraces me da mi suzice krenu na oci… ali ja to volim. Volim tvoj kurac… Ahhhhhh.

Ti si prljavo kopile tatice… Obozavam koliko si prljav. Jebes svoju devojcicu u usta tako. Mmmmm, jebi me u usta tatice… daaa.

Onda me povuces nazad i lupis me po obrazu… Nisam to ocekivala… Drzis me cvrsto za lice i kazes mi, “Penji se na moj kurac. Jasi ga, odmah ”

Zeljno skocim gore, skinem svoju suknjicu i gacice… i popnem se na tebe. I lagaaaano skliznem tvoj kurac unutra… ahhhhh. Centimetar po centimetar… Ahhhhhhhh. Bas to mi je trebalo tatice… oh jebote… Samo ga jasem. Prizeljkivala sam ovo ceo dan… Ahhhh da tatice, jebi svoju devojcicu. Mmmmm daaa.

 Drzis me rukama za kukove dok se jebeno zabijas u mene. Oh daaa, jebi me tatice, jebi me jace…. jace! Oh Boze. Ahhhhh… pripijam se uz tebe i zarivam noktice u tvoja ledja dok vristim. Tako mi jebeno prijas. Godis mi svaki put sve vise tatice. Ohhhhh Boze…

Tatice, svrsicu. Smem li da svrsim?… Da? Hvala ti… Ahhhhh vuci me za kosu! Povredi me tatice, povredi me! Da, da! Ahhhhhh!!! Mmmmm, hvala ti, hvala ti tatice. Ahhhh. Kako sam jebeno svrsila na tvom kurcu… Mmmmm…

Onda skliznem sa tvog kurca i ponovo kleknem ispred tebe. Zelim da mi ga izdrkas u usta, molim te… Da, zelim da okusim svu tu ukusnu spermu tatice… Ne zelim da ispustim ni kap. Mmmmmm to! Drkaj taj kurac za mene tatice. Zelim svu tu spermu u mojim ustima… to… to! Nmmf… Mmmmmm… Taaaako je ukusna… Hvala ti tatice. Hoces da odemo gore u spavacu sobu i da se igramo jos malo? Ok.

Nema komentara:

Objavi komentar