nedjelja, 20. listopada 2019.

NEVEROVATNA ANA-MOJA MAMA 2

Našu prvu zajedničku noć proveli smo pripijeni jedno uz drugo…Spavao sam mirno i rastererečeno kao dete u majčinom zagrljaju.
Svanuo je i petak,poslednji radni dan za tu nedelju.Probudila me je nežnim poljupcem u vrat.Otvorih polako oči i ona mi reče: „Hajde sine,skuvala sam kafu, osam sati je moraš na posao!!!“Pogledao sam je umiljato i sneno,bila je privijena uz mene…Poljubio sam joj slatke usne…Uzvratila mi je poljubac i nabila mi jezik duboko…Nisam se nadao…Uzvratio sam i ja majci…Počela je da me mazi po vratu i da me pomahnitalo ljubi…Po žaru u njenim poljupcima videlo se da voli svog sina najvise na svetu…Kurac mi je bio u punoj jutarnjoj erekciji…Polako se moja mati spustila do njega…Krenula je da ga ljubi po vrhu…Pulsirao je u ritmu…srca…
Lizala ga je lagano i nežno od vrha prema korenu!!To je radila tako dobro da mi je sopstvena koža postala tesna…Uh majko,ne bih te menjao ni za jednu ženu na svetu!!! –kroz zube sam uspeo da joj kažem.Ne bih ni ja tebe,lepi sine moj,kratko je rekla i nastavila da mi obradjuje glavić…Ne postoji naćin da opišem svoju sreću.Spustila se do mojih jaja i krenula da uvlači jedno po jedno u svoja usta.Pri svakom uvlačenju napravila bi vakum i moja muda su krenula da lude i da se ispunjavaju spermom…Nisam mogao ovo ludilo više da izdržim…Užitak je počeo da se meša sa bolom u jajima…Poželeo sam da se što pre oslobodim celokupne količine sperme u mudima..Rekao sam joj: Mama,dovedi me što pre do vrhunca!! Nije joj trebalo dva puta reći. Krenula je da mi lagano nateže nabrekli kurac dok me je jezikom lizuckala po vrhu.Nakon par pokreta njene ruke sperma je krenula da šprica iz mene…Nabila je moj kurac u svoja usta i krenula da ga sisa…Pulsirao je kurac u njenim ustima a ja sam drhtao kao prut….Ne pamtim da sam za poslednje šest godine doživeo lepše buđenje od ovog…Pogledao sam na sat,morao sam odmah da krenem da bih na vreme stigao….
Na poslu tog dana uobičajeno,samo sam razmotavao  filmove i želeo da što pre odradim do 5 i da idem svojoj dragoj mami…
Stigao sam kući.Na stolu me je čekao moj omiljeni ručak.Dok smo ručali majka mi reče:
-„Sećaš li se  Srečko onih papira koje si izvlačio?
Klimnuo sam glavom…
„Vidiš sine,svaki od njih je bio po jedna tema…Na prvom je pisalo Ulje na vatri,i shvatio si sigurno da je juče sa onim masažama bilo upravo to!! Raspalili smo jedno drugo!Današnji dan je  –Usne vrele višnje!!! Mislim da shvataš šta to znači?
Rekoh joj uz ozmeh: Da Ana,shvatam itekako shvatam…
Nakon ručka otišli smo u dnevnu sobu zapalili po cigaretu.Nakon neobaveznog razgovora rešio sam da svojoj majci pružim užitak približan onom koji je ona meni jutros pružila za dobro jutro.
Bez previše okolišanja spustio sam se do njene pičkice..Počeo sam da je ljubim…Imala je najtopliju pičku na svetu,sa velikim crvenim usminama..Ljubio sam se sa njenom pičkom kao lud,a majka je sve glasnije i glasnije stenjala…“Tako je srećo mamina“,povremeno bi izmedju uzdaha progovorila…Pička moje majke sve se više opuštala i vlažila a ona je sve jače dahtala…Sisao sam joj klitoris i uvlačio ga duboko u svoja usta praveći joj vakum.Isto kao i ona sa mojim jajima…Obradjivao sam joj klit svojim jezikom,širio joj usmine i gurao jezik u pičku  što sam dublje mogao…Bukvalno sam je tucao jezikom..Ona je kvasila i ispuštala sokove…Unutrašnjost joj je bila jarko crvene boje…Celim telom je drhtala dok sam joj zabijao jezik…Onda bih za trenutak zastao,izvukao jezik i krenuo da je oblizujem od dna ka vrhu.Nakon par  puta ostao sam na klitorisu i krenuo da palacam jezikom po njemu.Jedan prst sam joj gurnuo i krenuo da joj šetam prstom po unutrašnjosti.Sve vreme sam kao zmija palacao jezikom po klitorisu.Osetio sam nakon nekog vremena da je počela da diše sve brže i brže,stenjala je kao raspomamljena kučkica a onda sam na prstu osetio kako je pička počela da ima kontrakcije.Stezala se i opuštala…Svršila je….Rekla mi je,dobro je sine,uffff,dovoljno je…polizao si pičkicu svojoj mami za zlatni medalju!
Zapalili smo po cigaretu,onako goli i nakon par dima njena ruka spustila se do mog ukručenog kurca…“Želiš li da spustim svoje usne na njega   ili da ovaj kamen tvrdi nabijem u sebe?“
Rekao sam joj:“ Sedni mama,slobodno sedni i nabij ga u sebe duboko!“
Sela je odnosno stavila je kurac u  njenu raskvašenu pičku…U jednom potezu ceo moj organ bio je u njoj.Još uvek su nam cigarete gorele,pušili smo,gledali se pravo u oči i uživali jedno u drugom…Kurac je ceo bio u njoj i ona je blago počela da  njiše kukovima,neprestano me gledajući u oči.Njihala je i vrpoljila se po njemu a kurac je šarao po zidovima njene vagine…Počeli smo da se ljubimo a zatim je ona krenula da se lagano izvija i da se brzinom svetlosti vraća  u prvobitni položaj.Nabijala se na kurac kao pomahnitala,neko vreme a onda je svoju desnu ruku stavila na moja jaja i počela da ih meša….Poludeo sam od uzbudjenja i počeo da prosipam spermu duboko u njenu pičku….Još jednom se izvila i nabila do kraja a kurac njenog sina pulsirao je u njoj…..
-„Ana,stvarno si neverovatna mama!!!! Volim te!!!“-rekao sam joj kroz uzdah opijen od strasti,sreće i zadovoljstva.Kroz glavu mi je prošla nakon toga misao: Šta li znači:“Teatar snova“ koji mi se sprema sutra!!

Nema komentara:

Objavi komentar