srijeda, 25. ožujka 2020.

Jebala sam se za poso

Kada sam imala 22 godine, majka mi rekla ili da se zaposlim ili da se udam, jer ona nece me hrani. Poslala me kod kafedziju u Aleksinac da me zaposli. On nije hteo da mi da poso ako me ne jebe. Ja sam to rekla majki ona mi rekla da stisnem zubi i istrpim jer ona ne moze da me hrani vise jer sam odrasla devojka. Otisla sam opet kod tog gazdu i rekla mu da moze da me jebe ali da mi ne napravi dete. On je rekao da moze. Oprao mi je picku sa rakiju i jebo me na kafanski astal i svrsio je u mene ali nisam zatrudnela, oprao je kurac sa rakiju i reko mi da odma pocinjem da radim, i da mi je plata 16000 dinara. Tu su bili neki pijani koji su se smejali ali me briga ja sam dobila poso i sad ne trazim nikom pare. Majka mi ne pravi vise problemi, cak mi kaze i da mogu da dovedem gazdu kad god hocu kuci i da mi nebi bilo lose da se udam za nekog takvog jer ima pare. Ali on nece da dodje.

Nema komentara:

Objavi komentar