nedjelja, 29. siječnja 2023.

Stari pokvareni jarac

 Imala sam za dva dana ispit iz matematike ali nikako mi to gradivo nije sjelo. Trebala sam instrukcije i na preporuku kolegice s faksa dogovorila sam kod jednog starijeg profesora umirovljenika.
Zamalo sam zakasnila na dogovoreni sat.
Stari profesor me dočekao na vratima stana.... da si došla malo kasnije ne bi me našla, sigurno i dečku kasniš na spoj... kaže mi on...
Čekala sam dugo autobus...
Već sam se idućeg trenutka raskomotila i sjela za stol.  Profesor je sjeo do mene i započeo priču: "Ana, vama mladim curama je samo jedna stvar u glavi.... te se pokvareno nasmiješio... zato ste tako  nedisiplinirane i nepouzdane."
Ostala sam malo zaprepaštena. Atmosfera je posatala malo napeta.
Drugi put kad sam došla kod njega profesor me je iznenadio sa svojim provokacijama.  Njega mi je preporučila kolegica Blaža s faksa koja je bila dosta razuzdana studentica. Za nju se pričalo kako se jebala s nekim profesorima s faksa. Pomisao na nju kako ju profesori jebu ne uzbudila., iszog trenutka sam posumnjala da ju je jebao i ovaj stari pokvareni profesor.
Slušaj mala... nastavi mi profesor.... nemaš pojma o ovom gradivu a ja ti ne mogu dati znanje za par sati.  Ne zavarajmo se, tebi se ne da učitii nisi za to ali ja ti mogu pomoći na drugi način.  Poznajem sve profesore s tvog faksa, mogu se založiti ta tvoj ispit prekosutra ali to ima cijenu.  Ne zanima me novac, imas dobro tijelo, zgodna si, sisata a mene starog perverznjaka to pali te me zgrabi za sisu a drugu ruku gurno mi je bezobrazno među noge ispod minice. Ostala sam zaprepaštena. Nisam očekivala da je toliki perverznjak. Bojažljivo sam ih skupila ali  je stari perverznjak bio uporan te mi he grubo ugurao ruke do pice. Brljavio je grubo prstima i kopao ispod tangi.  Osjetila sam njegove pohotne prste na usminama i klitiću, uzbudila sam se ...  mmmmmaaahhhh tiho sam izustila a dovoljno starome da shvati kak sam se napalila. 
Onda!  Hoćeš li me slušati?! Ispit je moj problen samo budi poslušna.... nastavi stari jarac.... mmmmdaaaa. Pristala sam, osjećala sam se prljabo poput kurve, ali ta strast mi je bila jača od razuma, prihavila sam uvijet. Nekako sam i maštala da budem iskorštena na sličan način, nije mi bila bitna protusluga, bitno mi je bilo da budem uzeta, iskorištena, potrošena kao jeftina kurva a ovo je bio taj trenutak iz moje mašte.
Profesor je imao oko 60 godina, udovac, otišao u prijevremenu mirovinu ne što je želio nego je morao. Bio je u odličnoj kondiciji, pokvarenih crta liza i perverznog karaktera.

Hajde kurvo, da vidim kakve imaš velike sise.... ponovno će mi stari perverznjak te mi raskopča košulju  i počne mi ih grubo gnječiti preko grudnjaka. Bradavice su mi reagirale na njegov dodir a pička mi se počela vlažiti. Nisam se ni ni snašla već mi je bio otkopčao grudnjak. Bio je iskusan. ..A ja sam svom dečku morala pomagati da mi otkopča grudnjak... 
Željela sam da me izjebe ovaj stari jarac, predala sam mu se potpuno. Držao me je za nabreknute bradavice. Digao se i izvadio kurac koji je bio  već dignut.  Puši mi ga kujo. Naredio mi je glasnoni usmjerio je svoj kurac prema ustima. Poslušno sam sisala njegov stari kurac. Bila sam posušna. Davala sam sve od sebe da mu udovoljim.... to kurvo, samo puši za pušenje nw trebaš instrukcije vidim,  talentirana si kurva, samo nastavi,  dobit ćeš sjajne preporuke i preporučit ću te svojim prijateljima, što kažeš droljo?  ... mmmmhhhhhmmmm .... potvrdim punim ustima.... osjećala sam kao kurva.... tako sam i davala mu potvrdno odgovor a on je nastavio....
Možemo se dogovoriti, ja tebi sređujem ispite a ti pružaš usluge meni mojim prijateljima  kad te pozovemo. Bit ćeš moja sisata drolja za jebanje.  Aaahhhaaa ddaaaa.
Dosta za sada sisata kujo.  Diži se  i naguzi se preko stola. Naguzila sam se i raširila noge.  ....kujo sada ću te guziti. Volim kad si me  ovako besramno ponuđena za jebanje. Osjetila sam kako me slika tako naguženu.  Stari jarac mi je grublje još raširio nogeb i uhvatio šakom za vrelu pičku.... vrisnula sam od ugode.. već sljedeći trenutak mi je zanip svoj stari kurac u pičku. Držeći se za moje kukove nabijao mi je svoj kurac bez milost. Vrijeđajući me  i ponižavajući. Od njegovog silnog nabijanja glavom sam udarila od stol....
Probudila sam se u njegovom  krevetu sama i potpuno gola....

Nema komentara:

Objavi komentar