utorak, 17. prosinca 2013.

Anal

Pozz svima,ne znam koliko su predhodne price istinite ali bez obzira na to zelim da moju podelim sa vama…Inace tada sam imao 16 god.i za vreme skolovanja kao i svi mi glavni problemi bile su ocene…Kako se jos jedna skolska god.blizila kraju a imala sam 2 negativne ocene tebalo je nesto hitno preduzeti…Posto nista od mnogobrojnih pokusaja nije urodilo plodom odlucujem da sama odem do direktorove kancelarije i spasem se barem jedne jedinice pod izgovorom da se predmetni nastavnik izuzeo na mene…Cim sam usla nisam mogla a da ne primetim nacin na koji me je odmeravao…Inace sam plavusa-kako kazu zanosnih oblina,rekao mi je da sednem i kazem razlog svoj posete.Nakon 15-ak min.price rekao mi je:Bice to malo tesko za srediti ali ako se dogovorimo potrudicu se da ti izadjem u susret..Bila sam spremna na sve sem za ono sto je sledilo…Otvoreno mi je rekao:Zelim da te pojebem u dupe,zelim da moj kurac gutas duboko,da slinis po njemu sve dok ti ne svrsim na licu…Kratko sam se dvoumila ali ubrzo sam pristala.Zakljucao je vrata i skinuo pantalone iz kojih je ispala vec dignuta kurcina od odprilike 19cm.Brzo me ja uhvatio za glavu i smestio ga u moja malena usta..Gusila sam se,pljuvacke je bilo svuda na njegovom kurcu,bukvalno me je jebao u usta sto mi je kasnije izuzetno prijalo…kroz nekih 15-20 min digao me je na svoj radni sto,skinuo mu ogromne stikle i poceo da mi lize stopala.Inace imam jako lepa negovana stopala sto je valjda i razlog zbog kojih ih je lizao.Svojim jezikom dovodio me je do ludila a kada se nasladio mojim stopalima zatrazio mi je da mu njima drkam ogromnu batinu..Neverovatno je uzivao u tome zbog cega je glasno stenjao.Moram priznati da me je ovakva vrsta sexa(drkanje stopalima)na neki nacin palila i to zestoko sto ju uzrokovalo moju picu da vrlo brzo ovlazi..Izgleda da ga ona bas i nije toliko zanimala posto me je ubrzo rasirio na stolu stao iza mene a onda mi ga saterao u moje povece dupe…Uzasno mi je prijalo pogotovu sto obozavam analni sex..Jako mi je samarao guzove,a povremeno jako stezao za sise.Kada bi se bas jako napalio vadio ga je iz mog anusa (koji se pretvorio u ogromnu rupetinu zahvaljujuci njegovoj kurcini), lizao ga je sto me je dovodilo do ludila..Nikad nisam bila tako jebana dok sam trljala picketinu od zestine sexa svrsila sam vec 2 puta,sto je primetio pa me je jos jace jebao.bukvalno ga je celog sateravao u mene dok su njegova povelika muda sljepkala udarajuci o moju pickicu..Kada vise nije mogao da izdrzi posadio me je na kolena i zestoko mi nafilovao facu svojom vrelomi ukusnom spermom koju sam naravno sa njegovog kurca morala progutati…Kada se sve zavrsilo napustila sam kancelariju i mirno sacekala 2 nedelje do kraja godine kojiu sam naravno glatko prosla, glatko kao sto je njegova kurcina ulazila u moje nezasito dupe…

Nema komentara:

Objavi komentar