utorak, 24. prosinca 2013.

Incest , rodica

Bio sam mlad , 17 godina i tek sam se razvijo dosta , atletski gradjen 190 visok . Uvijek sam zagledao svoje starije rodice kad bi dosle u posjetu , bas sam se palio krisom gledajuci ih dok se presvlace . Tako je doslo ljeto i vrijeme da jedna od tih rodica dodje meni kuci , Svetlana . Ona je bila cura od 23 godine veoma zgodna , tamnog tena , oble guze , srednjih grudi i noge za poluditi . Tako je ona izlazila sa svojim drustvom veoma cesto i tulumarila , ali jednu vecer je dovela i njih sa sobom . Odmah sam vidio da je bas pijana , jer cim je dosla pocela me grliti i govoriti kako me voli . Cijelu vecer su sjedili , pili i pricali samo o seksu i nicemu vise a ponajvise je pricala Svetlana . Onako pijana u veoma kratkoj i uz tijelo haljinici koja je pokazivala svaku njenu oblinu izazivala je u meni erupciju . Na izgled se dalo primjetiti kako je napaljena tu vecer bila , samo je o seksu pricala i koprcala se , nije si dala mira . Otisla je da isprati i posljednjeg gosta , a ja sam sjedio na kaucu i cekao je . Prilazila je kaucu u onoj uskoj haljinici koja se podigla jos vise , a ja sam mislio da cu eksplodirati , dosla je do mene i sjela mi u krilo , sto prije ovoga nikad nije ucinila . Gledala je u mene i pocela se smijati i govoriti koliko se napila , a sve dok je pricala dirala me po prsima i nogama , milovala me , da bi na kraju uhvatila agresivno me za kurac i poljubila . Oborila me na kauc i zestoko mi pocela uvaljivati jezik , prihvatio sam njenu igru i otkopcao joj haljinu i skino je . Ona je skidala mi majcu i ljubila me polahko po stomaku i prsima , a onda mi je odmah skinula i hlace i pocela pusiti . Pusila mi je jako , agresivno i sve vrijeme mijesila guzicom koju sam ja milovao i s vremena na vrijeme udarao . Ustao sam , prisao joj s ledja i uzeo joj obe ruke i stavio na ledja i poceo da joj guram . Jako sam ga gurao i sve jace i jace , pojacavao sam tempo. Kada sam se umorio , okrenuo sam je u misionarsku i poceo polahko da guram , onda sam joj uzeo noge i stavio na ramena pa poceo opet jacim tempom , jako jako dok nisam dosao do vrhunca , brzo ga izvadio i svrsio po njenom stomaku .

Nema komentara:

Objavi komentar