utorak, 24. prosinca 2013.

Razočarn u mamu

Pošto sam naišao na jednu priču na ovom sajtu koja je slična mom događaj od pre deset godina,ponovo mi su se probudila sećanja za isti.
Glavni akter price je moja mama Vesna jako zgodna i
doterana zena,koja je sa tadašnjih 45 godina budila uzdahe muškaraca.Jednog jesenjeg dana krenuli smo na selo mama tata i ja na godišnjicu tatinom stricu.Rodbina i prijatelji se skupili na rucku.Mama je odmah krenula da pomaže ostalim ženama u služenju i spremanju.Zapao joj je posao da ode do garaže da donese meso koje je tetak sekao.Pošto je zaboravila ponijeti neku tepsiju ja sam morao odneti.Čim sam prišao blizu garaže video sam dasu vrata zatvorena sto mije jako bilo čudno,pa sam na jedan mali prozor pogled,i imao sta videti.Rodjenu mamu sa spustenom suknjom i crnim najlonkama naguženu preko stola dok je tetak snažno nabija otpozadi,držeći je za sise svojim prljavim rukama.Staja sam ukopan i posmatrao dok je mama dahtala ko najveća kurva,i požurivala tetka govorećimu da će neko naići.On je nije slušao nego sve jače nabijao,dok u jednom trenutku se nije smirio i izgleda napunio je spermom.Za čas posla je navukao trnerku i otišao,a mama je ostala i počela brzo da oblači crne gaćice čarape i suknju.Popravila frizuru uzela meso i odnela.Ja sam još ostao tu ne znajući sta me je snašlo.Posle sam ija otišao do kuće ručak je već bio počeo,mama baba i tetka su služile.Tata me je pitao gdje sam dosad,a ja htede reći pitaj svoju ženu.Razmišljao sam damu kažem,ali ne znam zbog čega nisam.To je ostala moja tajna koju sam vam ispričao.

Nema komentara:

Objavi komentar