srijeda, 18. prosinca 2013.

Kevina rapsodija – II dio

Ovdje sunastavak priče o mom kevi.Kao sam rekao u prvom dijelu jedinice i Kev su nakon tog događaja , kada sam je vidio susjedu Radem i kad me vidio kako sam gledati ih govori više o sat vremena vremena.ona ispričao i plakao cijelo vrijeme . Iako sam bio u krivu , jer sam biomalo ljubomoran , da mi je žao keve.Zaspala u mom naručju.Osetio 'm njezine pune grudi na mojima.Odmah bio sam uzbuđen i mislio sam da bi mogao iskoristiti ovu situaciju i da sam voditi ljubav s njom , ali nisam imao hrabrosti učiniti nešto pokušam.Otišao u moju sobu i izdrkao razmišljam dvaput o kevi.Ujutro sam se probudio oko 9 sati , a ja ustala odmah , bojeći se susret s kevom.Ustao sam jedan nakon pola sata i našao kevu u kuhinji priprema doručak .- Dobro jutro - rekoh stidljivo .- Dobro jutro , sine , zašto ne bi i dalje spavao - rekao Keva samo nakratko pogledavši me .- Ja spavam , navikao sam se na ustajanje rano - rekla sam joj .Sjeli smo na doručak ćuteći.Keva prva progovorila :- Žao mi je sin opet , ali nisam znao da dolazite - Kev , rekao je , u potrazi za stolom .- Nema veze , nije li to sam ja , jer ja nisam rekao da ćeš doći , ali ja sam htjela iznenaditi - rekao sam .- Samo želim da znaš da nikada nisam prevarila svog oca - rekao je Kev i nakratko opet pogledao me , gleda prema dolje .Samo sam htio reći da je ona mlada i ima svoje potrebe , ali u vrijeme kad su ušli u kuću Baba i tetka.Počele zagrli me i pitao kako sam tako naglo i tako sam bio u vojsci.Rekao da sam htjela iznenaditi ih .- Pa , samo smo iznenađeni - Kev je tiho ne dižući pogled sa stola .Cijeli dan smo imali neke goste , a ja i Kev ni u jednom trenutku bili smo sami.Meni je drago jer sam se osjećao pomalo neugodno i tako je Keva bila.Uveče Otišao sam u društvu s tako grad.I tri dana . peti dan sam se trebao vratiti u vojarnu i noć prije odlaska odlučio sam napraviti par - Tay na kuće.Kevavečeru i ja dobio piće.Na par - Tay je četiri kolege i dva drugarice.Jedna mate pomogla Kevina i bio samo lijepa i dobra.Svidela Kevinu da joj dobrota i počeo joj se jave djevojko .- Kad je Milan došao iz vojske biti povezan i udaje - rekao keva.Ona samo stajao tihi , pocrvenjela .- To će mi biti malo i smiriti - rekao Jivan ( ovo jejedan drug koji je udvarao moj Kevi kadsusjed pronašao Rade ) . -Dakle, morate pronaći neke djevojke - rekao je Keva kolege .- Bio sam dobro , a time i besplatno , onda svaka djevojka i moja supruga - rekao Jivan .- Pogotovo stariji i oženjen , ti si poznat kao veliki zavodnik - dobaciokolega smejući biti .- Dakle, kada su najbolje žene u srednjim godinama - rekao je Jivan gleda na moju kevu .Samo je stajala tiha i počela crveni.Večerali započeli smo mi žurka.Slušali glazbu i đuskali i pili smo pivo.Posle dvosatni napitak nas uhvatilo.Oko 22:30 drugarice otišao kući jer smo bili dobri ljudi pili . nastavili smo piti i pevamo.Oko 23:30 Keva ušao i pitao da li smo treba.Ja nešto mi je rekao da mi ne treba i da ćemo biti na miru kad sam snaći.Čuo Živan rekao jedan drugi mu ona trebala i da je on volio bih povalio.Počeli moraju smijati gledajući moju kevu.Ja pretvarala sam se da sam čula i Kevinu biti slobodan otići u spava.On smo poželjeli laku noć i rekao joj nije ostao dugo, jer sutra bi trebalo da se vratim na kasarnu.Kada odlazi Živan i jedan pratitelj gledao njezin smejući je nešto šaptali.Pitao im ono što je smiješno , oni su rekli da ništa važno.Nastavili ćemo nastaviti s partyjima i više smo bili pijani . oko jedan sat poslije ponoći , a neki su počeli kunjaju.Ja pogledao sam po sobi i vidio da je jedan od partnera spava na trosed Živan i drugi drug govori nešto sjedi jedna do druge njega.Sa sjedio sam za stolom i pričali smo o vojsci . nakon pola sata drug koji mi je rekao da stavi glavu na stol i zaspao sjedeći na stolici . Pogledao sam na kojojostatak spota u kojem je spavao i spava na prijatelja koji je razgovarao s Živana se sprema i da je to učinio nije legne.Živana video.Pitao sam druga gdje Živan i on mi je rekao da on ne zna i da je možda sam otišao u VC.Pošao na VC -a i videa na Živan ne tu.Pomislio Mislim da sam otišao kući.Hteo da se vratim u dnevnu sobu , ali osjetio sam nešto čujem od Kevina sobe.Prišao i Gates i videa je pritvorena , a ona radi TV.Pomislio Mislim da sam čuo televizor i otišao zatvoriti vrata.tada sam čuo kao šapat i pomeranje.Provirio sam ostao u sobi i pokopan na mjestu što sam video.Pošto u sobi radio TV isvjetlo od njega pada ravno u krevet sve jasno videlo.Keva je ležao na leđima i Živan stavi između nogu preko nje.Donji dio tenerku je spustio na kolena.Kevina spavaćici bio dolje na njezine grudi i Živan usne i jezik pokušavajući ih lizati i sisa.Levom rukom držao kevu za njezine rane , a njegova desna bio među nogama.Keva Kevin je pokušavao izaći pod Živana .- Nemoj molim some'll nas čuti - šapnula je Keva dalje pokušava izaći .- Ne bojte se da su mrtvi pijani - rekao je Jivan .- Ne , ti siprijatelj mog sina , ja to ne mogu učiniti - rekao je Kev .- Pa što je krivo , a ja samčovjek , a vi ga - on stvarno nedostaje rekao Jivan i počeo sisa joj bradavice .- Ali ja ne trebam muškarca - rekao je Keva dalje radi svoj osloboditi Živana .- Dakle, kada je vaš susjed radi kao Kara i ne morate - rekao je Jivan .Kev prestao biti premještena i zbunjen , šapnuo :- Kaaakav kooomšija rad - Kev šapnuo .- Vidio sam ga kad sam bio s vama , a vi niste htjeli imati spolni odnos , a on je došao - rekao je Jivan .- Ali kako , a ne ono što mislite - rekao Keva zbuljen glas .- Ne, samo sam uništio sve - rekao je Jivan .Kev nije šutio se kreće .- Ako ne želi voditi ljubav reći ću Radovoje ženu i Milan za vas dvoje - rekao je Jivan .- Nemojte molimo vas da nas here'll čuti i vidjeti - rekao je Keva jedvatihi glas .Jivan počeli sve više njezinih usana i jezika sisa grudi.Desnu ruku počele smjene između njihovog nogu.Keva ponovno pokušao izaći, ali ispod nje cijelom Živana spalio . U jednom trenutku , tiho je uzdahnuo i zaustavio se mrda.Živan je sve više i brže sisao Kevin prsa i ruke brzo se pomaknuo iz svog nogu.Keva počeo disati brže i uzdiše.Živan ubrzano kretanje ruku i Keva je zastenje .- Ohhh moja majka .- Počela si ga uživa , rekao sam da ću biti u redu - rekao je Jivan i niz lijevu ruku na prsima i prstima uzeo joj bradavicu i zateže .Kev moanedmalo teže , pokušavam biti što tiša.U ova pozicija ostala još 2-3 minuta , a zatim Živan stajao uz nju i kleknuti između njezine nogu.Levu njezine noge diže na ramena i počeo se polako pomiče stražnjice Kevin prepone . počeo je udarati stražnjicu te je u jednom trenutku Kev tiho polako zaječa.Živan počeo se pomicati naprijed i natrag više ubrzavajući.Keva nepomično ležao pod njim i tiho uzdisala.Živan sve više ubrzava ritam.Karao je kevu u to jedna pozicija za 5-6 minuta, a zatim je podigla drugu nogu i to na njegovom ramenu i gotovo položili nanju.Njena koljeno je gotovo naslonjen na njezinu grudi.Počeo žestoko da kara.Čulo se udarajući mu jaja i Kevin pizzu .- Nemoj nas molim tako much'll čuti neke - jedva šapnuo Keva daha .Jivan dalje se nastavlja u ritmu.I krevet počeo škripi.Keva je brže uzdahnuo i ispustio ponekad jači uzdah , pokušavajući biti kao jedna tiša.Posle 3-4 minuta i počela jecati tiho . U jednom trenutku , on stenjali glasno i emitira glas iz cičući grla.Videlo koja pokušava biti što tiša.Svršavala ječeći.Živan nije zaustavio kara.Posle jedne minute Keva smirila i ušutkati , ali se još uvijek ponekad pao neki su uzdah.Karali pa možda još 2-3 minuta , a zatim je ustao i upitao Živan kevu kleknuti okrenut svoje stražnjice međunožju.Brzo joj je prišao s leđa i tako je započela karati.Jedno minuta polako Kara i onda odjednom ubrzao tempo . Uhvatio kevu s rukama za njom i tako je držao da ne padne na krevet.Keva opet počeo stenje.Čulo biti udaranje svoje prepone strane kevinoj guza kao vrlo karao.Pustio joj ruku i ona je pala na krevet . Naglasio je jednu ruku ispod nje i uhvatio je za grudi , a drugi je uvučen između nje nogu.Nasloniocijela težina joj je nastavio da jekara u ovom ritmu.Oa počela jecati još glasnije , a ona stavi glavu u jastuk da ugušena jecaje . A Živan počeo stenjati sveviše kopanja u kevu.Keva pala za jednu dugu stenjati i počeo ponovno svršavati.Posle jednu minutu Živan uspravio i klečeći iza Keve počeo uzdiše svršavajući.Pošto moja leđa bila okrenuta Nisam vidio odakle je došao . ležao pokraj nje uzdišući.I Kev ležao , pokušava doći do daha.U taj trenutak , čula sam da je netko ušao u dvoranu i brzo privela malo vrata Kevin sobe.Okrenuo I. i video jedne sekunde da ide u VC . Srećom nisam primijetio , jer nije bilo svjetla uključen u hodniku.Jasam prepala da ćemo čuti Keva i Jivan i ja polako krenula prema dnevnom boravku.Stao vrataod sam dan i vidio da su druge dvije spavaju.Ušao ' m dalje u dnevnom boravku i zaustavio se na vratima čuti hoće li netko izaći Kevin sobe.Posle jednu minutu suputnik je izašao iz VC i video me stajati .- Gdje si ti i Jivan izgubila - upitao spava .- Otišao sam vidjeti gdje Živan , ali on je otišao kući - rekao sam tiho mi i čuti Keva Živan .- I mi smo trebali ići na spavanje kao pijan , ali 02:15 - Mate je rekao , gledajući na sat .Nisam znala što da kažem jer sam se bojala da kada odu da oni nisu čuli što se događa u kevinoj sobi , jer sam znao što Kev i Živan rade.Drugdruga dva probudiodrugi i oni otišli kući.Kada su u hodniku bio sam zamrznut sa strahom Živan biti izvan Kevin sobe.Video siguranvrata u sobi je sada zatvorena.Pozdravio bio sam s prijateljima i zatvorite prednji vrata.Tiho kevinih prestao sam na vrata , slušajući ono što ne dešava.Ništa čulo.Polako sam se vratio u dnevni boravak.Seo trosed i počeo sam razmišljati što jekevom i Živanom.Posle3-4 minute čuo sam da je netko ušaodan s boravak.Skočio i trosed i videa kevu stajanja na vratima raščupan poza i crvena licu.Bila u spavaćici i ogrtaču .- Je li otišao prijatelji - pitala je , gledajući u pod .- Sada ste otišli Kevo - rekao je tihim glasom .- Mislio sam da sam nešto čuo kroz san , pa sam dobio da vidi da je još uvijek tamo - rekao je Kev .- NAPILI smo Kevo i otišao na spavanje - rekao sam .- Idi na spavanje , a vi trebate sutra vratiti u vojarnu - rekao je Kev .- Idi ti sad sammalo počistiti to - rekao sam joj .- Oh , ja ću vas pustiti da idete naprijed sutra odmoriti - rekao je za mene , Kev .Otišao sam u svoju sobu , razmišljajući što o Živanom.Legao ' m u krevetu razmišlja o tome gdje i bilo da se polako iz sobe i otišla Kevin kući.Posle deset minuta ušli u Keva sobu.Ja sam se pretvarao da sam me zaspao.Tiho pozvan je netko , ali nisam javljao.Prišlakrevet i stajala jedna pola miuta.Onda mi je jednom pozvao nekoga i budući da nisam kontaktirao izsoba tiho zatvaranje vrata.Ja sam ostao laže oslušujući pa ako nešto nije čuje.Ništa čulo.Bilo me krivo shvatiti sve se to dogodilo jer sam bio ljubomoran na ono što sam Živana Kara kevu.Došlo ja pobijediti sranje od batina.Onda moje misli zalutao na mjesto njihove svađe i napaljeni se.Počeo sam zamišljao da sam masturbirati kako sam Živanov mestu.Odjednom činilo da čuje nešto iz Kevin sobe.Bilo bio poput udarca u zid kao uzglavlje kreveta bila uza zid između našeg soba.Napregao sam mogao čuti ono što je tada dešava.Malo kao čuo sam žamor i pomeranje.Zaustavio dišem da će to biti još bolji čuo.Kao koji sam čuo neke ječanje.Pogledao na balkonska vrata , a ja sam mislio Kevin soba iza svetlost.Pomislio siguran je to zato štoje TV uključen u kevinoj sobi.Malo onda jasno začuo pucanj u zid , a potom kao jecaj.Ti jecaji i povremenim napadima u zidu sve su čuli . Sada sam bio siguran da je Živan nije otišao kući , a to je u sobi s mojim kevom.Opet je sam prevladati ljubomoru i polako ustao i otišao na balkon vratima.Razmišljao dobio sam u sobi i tukli ga natrag Živana se usudio to učiniti s mojim kevom dok ja spavam u drugoj sobi.Skupljao sam imati snage da izađe na balkon i vidjeti što se događa u kevinoj sobi.Posle jedno pet minuta sam se polako otvarajuvrt izbor golman izašao terasu.Terasa jecijela dužina kuće i spajala je moj Kevin sobu.Videlasvjetlo Kevin sobe.Polako sam krenuo prema vratima pritisnuta protiv Zidi provirio.U sobi je još uvijek radio i TV bio uključen i stol svjetiljka , tako da je sve jasno videlo.Živan ležala među nogama Keve koji su bili visoko na ramena i žestoko karao.Njena glava i ramena su naslonjena na uzglavlje , a budući da je bio pribijen na zidu njihovog pokreta je lupalo u njega.Zato čuo sam udarci o zid u mojim sobi.Bili sada su oboje potpuno gola . od kraja svibnja, a bilo je toplo za ovo doba godine, vrata balkona bili samo pritvorena.Jasno mogao čuti jauk i Kev uzdiše.Čulo i udaranje Živanovih prepona Kevina međunožje.Malo nakon toga Živan uspravio i dolje Kevina noge njihove ramena.Počeo da ljubi joj vrat i prsa , te da je sve nizbrdo niže.Prešao poljupci preko njezina trbuha i lizanje je spustio glavu između njezinih nogu.Bili su u poziciji da se jasno vidi što je rade.Počeo dajoj lizanje unutrašnjost bedara sve više približava svoje pici.Raširio joj još više noge i prste desne ruke počeo staviti u Kevin picu.Stavio jedan prst u nju i gurnuo ih sve dublje.Onda počeo lizati joj maca je jezikom.Keva ispustio je duboki uzdah i počeo se kretati u donjem dijelu tijela na glavi i Živanovoj prstima.On ubrzano kretanje ruku i jezika i Kev još je počeo stenjanje , pokušava biti tiha.Lizao i Kara prste možda 3-4 minute , a zatim prestala lizati jezik širi njezine noge još više i staviti još jedan prst u nju.Pocela brzo guranje i izvadite prste iz Kevin pice.Onda zabio četvrti prst ipalac bio samo izvan keve.Ja stajao sam otvorenih usta i bulji u sceni . Vidio sam kevu i kasno Ćaleta nekoliko puta voditi ljubav , ali ovako nešto nikad nije video.Živan brzo pomaknuo ruke u kevinoj maca i počela se tresti sve krevetuUspravioklečanje položej i bez ruku počeo mijesiti njezine grudi . uhvatio je za bradavicu i počeo stisnuti vijak gore ne prestajući desnu ruku da kara.Keva uzeo jastuk i staviti ga na lice kako bi ušutkali jecaje.Počela da završava trese želim telom.Svršavala je svakako više odminute svetresući.Videlo da Živana ruka bila sva mokra od nje sokova.Keva još nije oslabio i Živan opet klekao između njezine noge i počeo ponovno snažno da kara.Ona samo stenjala mu je glava zapela u jastuk , pokušavajući biti što tiša.Posle dva - tri minute opet je počeo svršavati.I Živan počela jecati iu jednom trenutku se zabio u samom kevu i prestao kretati stenjući.Svršavao i on.Legao preko Keve i ostalo je tako dvije minute nitko Mičić i ubrzala dišući.Onda Kev je polako izvukao ispod njega i sela na krevetu u potrazi za svojim međunožje.Bela ljigave tekućine je tekla iz njezina maca na krevetu i bedrima .- Oh , ne vidim što je moja majka - ona se boji glasa Kev .Živan uspravio i pogledao je.Video je pogled na svoje međunožje i počela se smijati .- Ono što vas osmijeh vidite što smo učinili - rekla je Kev .- Ne boj se , i vi ste imali tabletu što Bojite li se - rekao je Jivan .- Da , ali vi vidite što sam , kako si ispuniti - opet će Kev prepala .Živan ustao i zagrlio , ljubeći joj lice i vrat .- Nemojte se bojati da neće zatrudnjeti sigurno - rekao je i polako spustio natrag na Kravet .Počeo je opet poljubiti njezine grudi .- Nemoj više molim te idi ja ne mogu - rekao je Kev , pokušavajući ustati .Polako je ležao iznad nje i poljubio je vratu.Nešta šapnuo u uvodu i Kev mu je rekla da više ne mogu ići tako daleko , jer je ispunila ono što dogovorili.On joj opet nešto šapnuo i ona je rekla da je to nikada radila.Opet su šaptali , a ja nisam čuo šta.Onda je Živan se s njom i njezin glave.Tada klekao pokraj njega po prvi put videa karu.Iako nije podignuta imali sigurmo desetak centimetara .- Hajde , barem probati - rekao je Jivan .Kev rekao nešto nježno što nisam uspio čuti .- Oh , ne bojte se slobodno , ako ti se ne sviđa , nećemo to učiniti - rekao je Jivan .- Ja nikada ne mogu nikada nije radio - rekao je Kev .- To samo polako probati - rekao Jivan i uhvatio je za ruku nudi mu curry .Kev je polako sjeo i uhvatio ga za ruku karu.Živan svoju ruku počeo kretati u njenu.Kara je polako počela rasti u kevinoj ruci . Jivan brzo se pomaknuo za Kevin Hand svojom.Onda joj se nešto ponovno je tiho .- Ja nikada ne mogu nikada pokušao - ponovno je rekao Kev .- Hajde , moramo to i ide gotovo do zore - rekao Jivan .Polako je uhvatio za glavu i to je privuklo njegove prepone .- Samo ga lizati polako - rekao je Jivan .Kev je polako stavio mu jezik i lizali po glaviću.Živan polako strese.Lizuckala je tako malo .- Hajde , samo malo pokriti usta i uručio mu naplatka posao - rekao je Jivan .Kev to učiniti i samo stavi svoje usne na njega.Živan tiho zastenjao.Kara počeo rasti sve više i tek tada sam vidio što je je.Negde pročitao sam da jeprosječna dužina kod muškaraca oko 16 centimetara , a ja sam mu Meriem i bila je za 20 centimetara , ali je još uvijek Živana duža.I je vrlo gusta s velikim glavama .- Nemojte biti jedan od glavnih - rekao je Kev .- Uzmi si vremena , ne brinite , možete staviti što više - rekao je Jivan i opet ona polako staviti kurac u usta .Kev opet usne pokrije glavić i Živan joj malo glavu izvukao prema sebi.Keva uzdahnuo i počeo kašljati.- Ne mogu mučiti me - Kev rekao , kašlja .Živan ponovila je nešto tiho i ponovno pritisnuo joj penis ustima.Opet isto scena.Opet Živan nešto govori Kevina koji ne mogu ga i Kev ponovno čuti prisilno smještena u usta.Sada joj ne Živan pokušava ugurati još samo ju je uhvatio jednom ruku i opet počela pomerati.Sada svakako je dvadeset sekundi , dok je Kev je ponovno preselio glavu.Opet okusio i sveviše to radi bez prekida.Tako njegov penis sisao sam drkao 3-4 minuta, a zatim leći na Živan natrag i izvukao kevu na sebe okreću mu klečeći iznad glave , a glava joj je bila između njegove nogama.Kasnije Otkrio sam da je to mjesto zove 69.Opet rekla nešto i Kev opet prigrliti svoj ​​kurac usne plak drkajući rukom . Živan njegova glava počela smjene među Kevin nogama.U ovo stajalište bilo je 5-6 minuta i Kev počeo uzdiše sve jače.Čvrsto ruke su joj pokrivena stražnjice privlače više bliži svom licu.Nisam moći vidjeti što je njezin rad jer glava mu je bila na drugoj strani kreveta , dok sam jasan videozapis kao Kev pokušava sisa kurac drkajući padnu u gostiju u jednom trenutku on je prestao da raste i počeo da stenje i mrda dupe Živanovoj glavi.Onda samo strepio i Živan je još potrese ruke zadnjicu.Počela da usta mi se , pokušavam biti što tiša.Živan onda je podigao i okrenuo ga da sjedi u krilo.Povukao na sebi , a ona pala preko grudi.jednom rukom uhvatio za dupe idrugi Namestie kurac na ulazu joj maca i podignite kukove pritisne ruku na njezine stražnjice sebi.Video razumijem kakocijeli kara iznenada došao do kraja u nju.Keva stenjali jako da se čuje na sigurnom dvorištu.Živan i drugih ruku na nju stražnjice , izvlačeći sveviše sebe.Onda prestao biti premještena i govorio kevi.Ona se uspravio i polako počeo rasti i spušta.On samo je ležala na krevetu , tiho pustiti da na miru je pretučen na jednoj njega.Posle 3-4 minute opet povukao prema sebi , a ona pala natrag u prsa tijekom njega.Opet uhvatio za stražnjicu i počela da stane na karu.Počeo on se miče gore-dolje svejače i bržepovlačenje . uhvatio je svoje ruke oko mojih leđa i počeo silovito da ide gore i dole.Njna stražnjice stvarno izvanredan u zraku , ali mu nije dopušteno da izađu nje.Počeli su oba zajedno završiti u glasnom stenjući.Sperma počela curiti iz Kevin pizza next Živana svinjetine . drugi lažu , tako da je jedan od pet minuta je nešto šapćući.Tada Kev je ustao i pogledao sat.Onda pogledao prema terasi , a ja sam se brzo zaklonjen zid.Zaustavio ' m disanja , a ja pomerao.Ukočio mene misleći da ja vidio sam Kev .- Hajde , diži se ubrzo nakon zore - Čuo sam kevu reći .-Malo više gledati na tebe - Čuo sam Živana .- Hajde , diži se ne žele prevariti nekoga i vidjeti - opet će Kev .Onda sam se osvrnuo i vidio da će bitimalo svjetla .Polako , provirio sam vidjeti što se događa u sobi.Keva spavaćicu koju je nosilaŽivan još uvijek leži gola na krevetu .- Rekao sam vam da biste dobili gore - rekla je Kev i zgrabio ga za ruku kako bi mu pomogao da ustane .Povukao se na vas i ona je pala preko njega.Poljubio usta strasno.Ona oslobodila od njega i ustala ogrnuvši zapovjedio mantil.I Živan ustao i počeo oblači.Ja sam polako ušao u moju sobu tiho pritvorivši vrata . brzo sam se u krevet . Nakon deset minutavrata su se otvorila svoju sobe.Pošto bio sam pred vratima kroz trepavice sam pogledao i vidio dakeva.Stajala jednu minutu na vratima i pogledala u mene.Ja sam se pretvarao da sam bio pozvan netko spavam.Tiho . Potom je prišao mom krevetu i stajao u minutu ćuteći.Onda polako hodao prema vratima i opet zaustavio .- Je li spava - čuo sam Živana pitati hodnik .- Šuti probudi ga spava - Kev rekao je šaptom .Tada se pojavljujeŽivan stoji pokraj keve.Zagrlio je kevu od iza s jedne strane je grabbing grudi , a druga je dolje između njezine noge i sama dres .- Ti si lud neka mi želimo probuditi i vidjeti nas - Kev šapnuo , pokušava izvući iz zagrljaja .Okrenuo se prema sebi i povukao je i strastveno poljubio da je ostala zakopana u mestu.Poljubac trajalo sigurno više od polaminute i Kev ga nekako otresao .- Ti si lud izlazi upravo sada - opet Kev rekao da mu je ljutito .- Kako lijepo samo spava dok ja razbija kevu - rekao Jivan .- Pustite ga da spava umorni izlazi - Kev rekao , da ga gura van.- Sljedeći put ću spavati s tobom , i ja sam umorna , kada je bomba na krevetu - rekao je Jivan smešeći polako izlazi iz sobe.Keva polako zatvorila vrata njima.Čulo dalje šapat i pomak u hodniku , a zatim su došli iz . Nakon dvije minute sam čuo Kev zatvara ulazna vrata i ponovno unijeti svoje sobu.Opet prilazi moj krevet i tiho zovnula.Ja ja sam još uvijek ostao nijem , praveći se da spavam.Onda ona polako napustio sobu.Čuo sam otišao u kupaonicu kako bi se sigurno istušira.Posle petnaest minuta ostavili za svoj sobu.Nije više neće čuti . Pogledao sam na sat i vidio da je to minuta.Počeo 04:38 ponovno razmišljati o tome što sam video.Iako bio sam ljut na Živana Kara Počela sam razmišljati diže na svom jebačinu.Izdrkao 'm razmišljanja dvaput na kevu Živana.Pokušavao i zaspim i to je bio već u zoru , kada sam napokon zaspao.Keva me probudio oko 9:00 , jer sam 13 sati bi trebao biti idući u kasarnu.Nisam odmah ustao , jer sam imao hrabrosti biti sami s kevom ali čuo sam Babu i teta na pričaju.Ustao sam ih pronašao u dnevnoj sobi piti kafu.Tu joškuma Ivana , tetke i kume Marina Zlata.Posle došao i susjed Oni rade sa ženom Mirom.Sedeli ' re toliko pijan nakon kafu.Malo došao Živan i drugi drug.Ja mislio sam gdje mu hrabrost i odvažnost na dođe.Keva sve zacrvenela u lice .- Ivan i ja izgleda da nije spavaocijelu noć , svi ste otečena u licu - rekla je Marina kum Kevin .Inače moj Keva zove John , to ne samo da je šutio rekao.Keva spustio pogled .- Tossers brzo će Milan vrati iz vojske , a mi smo tu da vam pomogne - ponovio je kuma Marina .- To je točno - rekao jenajbolji čovjek - ti pomoći što god treba.- Svi smo ovdje da vam pomoći - i susjedi , rekao je Rade .Nekako sam mislio da će pomoć pružiti kevi.Onda pogledao Živana i sjetio sam se što je rekao jutros , kada je došao iz moje sobe.U što bi ti pomoći moje Kevi htedoh da mu kaže , ali nekako uzdržah.I pa sam otišao služiti više ono što je ostalo od vojne roka.Kada sam ušao u automobil u moj kum vožnje do autobusnog kolodvora vidio sam kevu plače i Živana i susjed Rada kao lascivne pogledati dolje i mi oka.Krenuli cijelo vrijeme bio sam razmišljati o tome što će se dogoditi Keve između tih dvojice.Nadao ću Keva prekinuti vezu s njima , ali nisam mogao ni zamisliti što ću otkriti kada sam se vratio iz vojske .

Nema komentara:

Objavi komentar