srijeda, 18. prosinca 2013.

Škola – VII dio

Prodje tako novembar mesec... Novembar mi je uvek bio jedan od najaktivnijih meseci, i teško da je prošla neka godina a da mi se u novembru nije nešto zanimljivo desilo. Ovaj što je prošao je bio definitivno najludji od svih dosadašnjih i činilo mi se da će teško neki moći, u onima koji su dolazili, da to promeni. Medjutim, nikad ne reci nikad...
Decembar je počeo sa pravom ludnicom! Bili nam u gostima ljudi iz Francuske iz naše partnerske škole, pa je cela škola šminkana za njihovu posetu. Naravno, ni ja nisam bio poštedjen aktivnog učešća u tim aktivnostima. Ne znam odakle ljudima ideja da samim tim što sam mladji, nemam šta da radim?! Alo bre, je l’ znate vi koliko ja obaveza imam u vanškolskim aktivnostima? Zbog svih ovih obaveza, nisam stizao ni da se pošteno odmorim, a kamoli da se posvetim svojim damama... Nataša me nije cimala, pošto je i ona kao direktorka svakodnevno po deset-jedanaest sati bila u školi, Maja, kao zrela žena, je razumela moju zauzetost, Tamara i ja se bavimo istim poslom, pa je i ona razumela, a Olja...druga priča. Devojčica je pizdela kako to da nemam vremena za nju. Ali, ok, nekako je i ona na kraju skapirala. Jedva sam čekao da dodju i odu ti jebeni Francuzi, pa da se sve vrati u normalu. I konačno, došli, videli, ostali tri dana, jeli, pili i ćao-zdravo...odoše. Njihov odlazak sredinom decembra, se otprilike poklopio sa Oljinim rodjendanom. Pozvala me je na rodjendan, ali bilo mi je malo glupo da se tamo pojavljujem. Zahvalio sam se, objasnio joj zašto ne mogu da dodjem i rekao da ću joj se odužiti. Za divno čudo, razumela je, rekla da joj je žao, ali da ćemo neki dan posle rodjendana napraviti našu žurku. Tome sam se i nadao i da vam kažem, uželeo sam se njene mlade ribice. Vikend došao, prošao i u utorak šalje mi poruku u kojoj mi kaže da dodjem kod Maje u stan, a da će Maja otići kod njenih, da se kao vidi sa sestrom, pa ćemo mi imati praznu gajbu za naše malo slavlje. Mislio sam da će ona doći kod mene, ali mi je i ovo odgovaralo. Spremim se ja, kupio joj već poklon, uz put i cvetić i eto mene ispred Majinog stana. Zazvonim, Olja mi otvori, udjem, poljubim je i čestitam rodjendan. Udjemo u dnevnu sobu, sednemo, kao fol nešto pričamo, a u stvari smo već od vrata počeli da se merkamo. ’’Ma zajebi ovo...’’, pomislio sam, privukao Olju i počeli smo da se ljubimo. Pa mislim stvarno, nisam došao da pričamo o teoriji haosa i kako kad leptir mahne krilima u Brazilu, u Indiji dodje do poplave... Oljica me je lepo zajahala, ljubeći me požudno, kao i ja nju, dok sam rukama milovao njeno mlado, čvrsto, zgodno telo, obnavljajući gradivo. Bluzicu koju je imala na sebi sam brzo skinuo, a odmah zatim i brus, izgarajući od želje da ponovo vidim, osetim pod rukama i usnama njene lepe, devojačke grudi. Spustio sam poljubac prvo na jednu pa na drugu bradavicu, ljubeći ih obe nežno, blago ih stiskajući, mazeći, uživajući u njenoj mekoj koži. Dok sam se ja tako igrao sa njenim sisama, Olja je već spustila ruku i uhvatila me za kurac, lagano ga mazeći preko farmerica, prateći ritam kojim sam ja obradjivao njene sise. Onda je ustala, uhvatila me za ruku i povela u Majinu spavaću sobu. Kad smo se približili krevetu, gurnula me je na njega i zaskočila me, gurajući mi jezik u usta i sada mi već daleko energičnije drkajući kurac. ’’Prvo ću ja malo da se igram, a onda ćeš mi dati moj poklon.’’, rekla mi je, gledajući me u oči i smešeći se, pokazujući njene blistave zube. Nasmešio sam joj se u znak odobravanja i zavalio se, unapred se radujući onome što je trebalo da usledi. Otkopčala mi je duks, svlačeći mi ga, zatim se spuštajući dole do prepona. Poljubila mi je i pomazila kurac, a zatim zubima uzela donji deo majice u usta i počela da se pomera na gore, dižući je. Kad mi je skinula i majicu, ponovo smo se malo ljubili, stiskajući ja nju za guzu a ona mene za kurac, koji je već odavno bio u stanju opšte gotovosti. Izvukla je jezik iz mojih usta i počela da me svuda ljubi i liže. Prvo uho, pa vrat, zatim se spustila do grudi i počela da mi ljubi i gricka bradavice, pa čak i da ih malo štipka. Kad je završila sa ovim delom igre, počela je jezikom da klizi ka dole, ližući mi stomak, pupak, spuštajući šake na kaiš, otkopčavajući ga. Farmerice mi je skidala polako, namerno odugovlačeći i paleći me. Znao sam šta radi, ali se nisam uopšte opterećivao time kada ću joj ga zabiti, pošto sam zaista rešio da uživam. Konačno me celog skinula i počela da se od stopala pomera prema gore... Kad je došla do kurca, pogledala ga je kao starog, dobrog prijatelja, uhvatila ga jednom rukom, lagano je pomerajući gore-dole. Stisla mi je jaja, poljubila ga nežno u glavić a zatim je naglo promenila ritam i nabila ga u usta, onoliko, koliko je mogao da udje, jako mi stiskajući i masirajući muda. Levom rukom ih je masirala, dok je desnom žestoko drkala kurac, svaki put kad bi izašao iz njenih usta. Onda je opet promenila ritam, usporivši i samo ga ližući i ljubeći i njega i jaja. Sisala mi je jaja, kvaseći ih svojom pljuvačkom, mljackajući u slast, dok mi je kurac držala u rukama, palcem mi masirajući glavić. Nisam mogao a da ne pomislim kako je Olja izgleda ovladala novim veštinama i kopkalo me je kada i gde? Da li joj je Maja pokazivala neke nove trikove ili je imala praksu? U tom trenutku to mi i nije bilo toliko bitno, već samo ono što je radila, a radila je za Oskara. Kad je valjda i ona postala prenapaljena, samo je podigla glavu i rekla mi kao hoće njen poklon. Bacio sam se na nju, kao da sam deceniju proveo u samostanu u nekoj vukojebini, odvojen potpuno od sveta. Ona je bila moj mali, slatki plen, i spremao sam se da ga progutam. Skinuo sam joj pantalone, kao da pokušavam da oborim rekord u brzom skidanju, a zatim i ono što je ostalo na njoj, spustajući glavu medju njene noge. Bio sam u pravu kad sam mislio da je bila napaljena, pošto joj se mačkica sva presijavala od sokova. Znao sam da nema ništa od nekog dugog lizanja, ali sam hteo da se makar na brzinu podsetim njenog slatkog ukusa. Pomazio sam je prstima duž rascepa, uživajući u tome kako se tada stresla od mog dodira, da bih joj zatim gurnuo odmah dva prsta u pičku, koji su samo propali u nju. Dok sam je jebao prstima, lizao sam je svuda okolo. Tako je slatka i ukusna bila, da sam bio spreman da celo veče provedem ližući je. Ali je Olju to moje lizanje i jebanje prstima samo još više uspalilo, pa je samo viknula : ’’Jebi me već jednom!’’ Ko sam ja da protivrečim salvljenici?! Dignuo sam se, uzeo ga u ruke i počeo da je mazim malo glavićem po usminama, po klitorisu, sada ja namerno odugovlačeći. Olji je sve to postalo previše, pa se onako besna pridigla, ponovo me gurnula na ledja, skačući na mene i nabijajući se na moj kurac. Počela je da skače, želeći da ga oseti celog u sebi, dok sam je ja držao za bradavice, lagano ih štipkajući. Spustio sam zatim ruke na njene guzove, čvrsto ih držeći, stiskajući, udarajući je po guzi... ’’O, pa vi ste već počeli?’’ Digao sam glavu i video Maju kako stoji na vratima... ’’Izvini, tetka, nisam mogla više da čekam.’’, samo je izustila Olja, nastavljajući da skače po meni. Maja, kao da mi je čitala misli mi je samo rekla :’’Pa zar ti Olja nije obećala da ćemo ’’razgovarati?’’, upitala me je, na šta sam ja samo smogao snage da se nekako debilno nasmešim i klimnem glavom.
Dok me je Olja i dalje jahala, Maja se skinula, popela se na krevet, stala iza sestričine, hvatajući je za grudi i ljubeći je u vrat...

Nema komentara:

Objavi komentar