četvrtak, 2. siječnja 2014.

Ko se igra vatrom... 2

Ponuda da odemo na odmor, u kumovu kuću ma kako bila privlačna imala je isvoju drugu stranu,jedva sam dočekala da moji roditelji povedu decu na more.To je bila prva prilika posle petnaest godina da Peđa i ja odemo sami negde. Provedemo dvadeset dana sami i ponovo se zbližimo.Udaljili smo se i među nama ima nerešenih stvari .ja volim svog muža i dve godine rešavanja „nerešenih“ stvari me je jako promenilo.Nisam bila nezadovoljna tom promenom ali ta promena nas je na neki način jos više udaljila .Tako da kad smo posle duže i komotne vožnje stali ispred kumove kuće, ja sam bila sigurna da dolazak ovde nije bila dobra odluka . Kum nam je otvorio vrata sa kuvarskom kapomna glavi, raširenih ruku i iskreno obradovan,on se nalazio u faz razvoda od svoje žene sa kojom je bio skoro dvadeset godina u braku,glavni razog,Njegova žena ima ljubavnika koga nema nameru da ostavi i i ukoga se zaljubila , nisu imali dece. I njoj nijeprvi put. Počela je pre otprilike dve godine , mada on misli i da je pre, Sa mojim mužem u Dubrovniku, kaže da nisu izlazili iz sobe nedelju dana ’ To me je tad strašno pogodilo, prvi osećaj bio je bes, htela sam osvetu po svaku cenu. Pozvala sam Mikicu , našli smo se u jednom pansionu na kraju grada , ispričala sam mu sve , izjadala se i završili smo u krevetu u sobi 110... Mislila sam da mu se osvetim a bilo mi je predivno, bilo je toliko lepo i različito da smo evo već dve godine to, tu lepotu negovali bar jednom nedeljno.Meni se Mikica uvek dopado, ne toliko izgledan koliko duhovit i predan, u seksu nežan i izdržljiv, potpuno uključen

u moju ženskost, pronalazio je moje najskrivenije misliipotrebe bez reči, sa fenomenalnom osetljivošću kako prvog dana tako i danas-, vremenom je postao potreba koje nikako nisam želela da se oslobodim.Imala sam ja dobar seks i sa Peđom ako zanemarimo izvesnu dozu sebičnosti i perverzije koju je on trapavo ubacivao povremeno i time pokazivao da nije potpuno zadovoljan.Sad dok de tuširam razmišljam o njima,obojici i lagano drkam...Obukla sam kratku pamučnu haljinicu ,i dole uz malo dvoumljenje tanga gaćice.malo šminke, i bilo je super,zadovoljno se pogledah u ogledalo ,bila sam zadovoljna....Pomislih na Mikicinu opasku, kad smo mu rekli da peristajemo da dođemo kod njega,njegov komentar je bio , pazite ja sam solo muškarac koji će ti se non stop udvarati i probati d ate mazne. Peđin komentar je bio,nema šanse kume ona ti je jedna seljanka kad su te stvari u pitanju . Nisam reagovala ,samo smo se pogledali, on je inače ranije pre koju godinu predlagao da uđemosa nekim parom u kombinaciju, odbila sam, a pogotovu kad sam videlakako bali na tu žensku, nije mogao da se iskontroliše , na njenu prostotu... Uzašla sam u dvorište i dočekao me zvižduk, zadovoljni pogledi obojice, osetih bradavice ispod tanke tkanine kako rastu i krute se. Sedela sam između njih dvojice , kojhi mi zaista posvetiše pažnju i ozbiljno se udvarali , bili su duhoviti i zabavni...
Vino i tiha muzika,kao i karakter ubrzo je navede, da uzbuđenje visokog inteziteta, osvoji celu, zbog toga je sa <Mikicom, zbog toga je osveta pretvorila u kurvu , i bila je srećna zbog toga. Peđa, primetno umoran i pripit, reče da ide da se okupa otspava malo i onda će da im se pridruži. Ode, mikica je pozva da sedne njemu u krilo, odbi ga neuverljivo poče da mu priča da će iskoristiti priliku da rasčisti sa Peđom, odnose, Mikica ustade i povuče je blago rukom da pklešu, polako je privio uz sebe. Osetila da raste njegovo uzbuđenje, topređe na nju, počeše das eljube i mazer, držaoje ruku na njenoj guzii lagano je mazio ispred haljine, Osetila je njegove prste kako sklanjaju trakicu sa guze i prstima uđe u njenu ženskost, ona to poprati dubokim uzdahom, malo se pribi uz njega,i blagoraširi noge, omogući mu da rovari po njoj, po;eše divlje dase ljube, stiskao je njene grudi energično i pažljivo povuče njene gaćice, koje pukoše , okrenu je, oslonila sam se na sto i potpuno se otvorila da ga primim pomazio me glavićom od guze prema pički protrese me mali orgazam koji se njegovim ulaskom pretvori u eksploziju. Nastavio je da me jebe opri tome me palio tražeći da mu pričam šta bi radila da se sad poavi Peđa,pričala sam , da bi mu pušila.lizala i šta već mi palo napamet. Dali bi mu prizmala da si svingerkka da se jebemo okolo ko blesavi,Da da, priznala bih mu sve samo me jebii, zbog onoga što sledi zahvalna sam mu, takav orgazam da mi natera suze naoči, jebao me a ja sam plakala ko kiša.Izvadio ga jasam ga primila do grla i iscedila do poslednje kapi,,ostala sam uzbuđena kad me je Mikica ponovo podigao da plešemo,uživala sam , osećala da lebdim, takve nas je zatekao Peđa, nastavila sam da plešem s njim i istovremeno dobila želju da s e jebem sa njim,da mu sve ispričam,d a ga povredim , da mu se osvetim i zahvalim...Priljubila sam se uz njega i osetila da mu raste muškost,ugrizla ga zauvo i šapnula da sam se upravo jebala, da mi je bilo mnogo lepo ida hoću d a se jebemo,počeo je dame miluje po goloj guzi, a onda me je uhvatio za ruku i povreo u našu sobu. Bacio me bukvalno na ležaj, raširila sam noge i željno ga isčekivala, kad je ušao u mene počela sam da radim vaginalnim mišićima ida ga lomim. Uživala sam nekako mazohistički i želela da mu pokažem šta mo0gu, primetila sam i senku, na tarasi gde je očiggledno bio Mikica, počela sam predstavu koju uvek napravim , kad imam publiku, krevet je osvetljavala stona lampa. Peđa je tražio od mene da s epopnem gore reklasam mu momenat , ustala izašla na terasu , Mikica je drkao ,uhvatila sam ga za ruku i dovela do kreveta. Obojic asu bili zatečeni.preuzela sam inicijativu,i krenula da obrađujem Mikicu pred mužem,koji ustade i sede na fotelju,posmatrao nas je i drkao...., al ja ga poznajem. Dala sam sve od sebe da mu pokažem koliko mi je lepo i koliko uživam,da vidi koliko se trudim oko drugog muskarca.znam da je poludeo,ustao je i pridružio se.primila sam ih obojicu istovremeno,razbila sam ih icedila sam im poslednji atom snage,rekla sam da mi nađu trećeg,ozbiljna sam bila,hoću sa trojicom da probam...Probudila sam se strasn mi se piškilo U kupatlu je bio Mkicaa,morala sam,kad sam zavrsila prišao je iz kade i ponudio svj kurac za dobro jutro,normalno da sam prihvatila.Peđa je ušao u trenutku i video kako ga primam na mašini za veš.popizdeo je.ačekao nas je na terasi.nista nije komentariso.Šta će reći kad čuje celu priču......

Nema komentara:

Objavi komentar