četvrtak, 2. siječnja 2014.

Mala je zaslužila!

Do prije nekoliko mjeseci sam živio sa svojim roditeljima iako sam radio i bio poprilično snalažljiv po prirodi. I konačno sa svojih 25 godina se odlučim iznajmiti stan, na drugom kraju grada. Stan je bio na zadnjem spratu. Komšije su mi se činile divnim. Pošto je to bio već početak septembra, vrijeme kada počinju škole, jednom prilikom sam u liftu upoznao jednu djevojku. S njom sam započeo neobaveznu priču i saznao da ima 18 godina i da je četvrti gimnazije. Neću lagat, mala je fino izgledala. Slatkica čičkave kose, nevjerovatnih oblina za djevojku u razvoju. Ali činila se nekako odbojna. Kao da mi je nevoljno odgovarala na pitanja i pozdravljala se sa mnom. Kasnije sam čuo da joj roditelji nisu tu baš često, da je skoro pa niko ne odgaja i da nekada zna praviti probleme po ulazu sa svojim prijateljima, a i da je često u muškom društvu. Jedne subotnje večeri sam se ranije vraćao sa derneka jer nisam bio raspoložen za pijanku do nekih doba. Sretnem i nju u liftu. Vraćala se iz grada. Na moje veliko iznenađenje počela je ljubazno razgovarati sa mnom. Počela se zanimati za mene, postavljala pitanja radim li, studiram li i sl. Pošto se nismo stigli ispričati u liftu, pozvala me kod sebe. Pristao sam. Čim smo ušli, nije odvojila vrijeme ni da me ponudi nečim, samo me zovnula u spavaću. Tek tada su mi se počele motati prljave misli po glavi, pa sam pomislio što da ne. Odjednom sam imao želju naučiti malu pameti. Počeo sam doslovno trgati odjeću sa nje. Bacio sam je na krevet i legao na nju. Grizao i masirao sam joj sise. Počela je malo stenjati. lJubio sam je preko stomaka i sputio se među noge. Jednom sam je polizao preko pičkice koja se u sekundi ovlažila. Gurnuo sam joj jezik duboko. Uzdahnula je tako glasno da me to još više naložilo. Gurnuo sam joj prst, dva i počeo luđački jebati rukom. Vrištala je. Nekoliko trenutaka kasnije svršavala je i uvijala se po krevetu, a ja sam imao osjećaj da će mi kurčina poderat pantalone. Izvadio sam ga i stavio pred njenu facu. Hlapljivo ga je uvukla u usta. Lizala mi ga je odozdo, pa cuclala jaja. Bila je malo spora pa sam ubuhvatio njenu glavu i gurnuo joj ga unutra. Nabijao sam joj do grla. Nije se bunila, šta više sviđalo joj se. Ludio sam, imao sam osjećaj da će mi kurac eksplodirati, i prije nego sam ga izvadio svršio sam joj u usta! Naredio sam joj da pljune, ali mala je progutala. Spustio sam se i raširio joj noge, gurnuo ja jako i do kraja. Opet je vrisnula. Počeo sam je jebat polako a onda ubrzavao. Zarila je svoje nokte u moja leđa. Sav preznojen stao sam na sekundu jer mi je trebao predah. Okrenuo sam je i popeo se na koljena. Rokao sam je odozada. Još jače nego maloprije. Držao sam je za sise, vukao za kosu dok se ona dirala prsticima. Počela je da svršava, gužvala je posteljinu prstima, i derala se koliko je mogla. Pomislio sam da će nas neko čuti pa sam ga izvadio, a ona je počela urinirati po krevetu. Vratio sam joj ga unutra, na šta je ona rekla da je razvalim kao kujicu nezahvalnu, i dobila je to. Udarao sam je po guzi i grebao po leđima. Znao sam šta hoće, pa se nisam suzdržavao da ne svršim u nju. Napunio sam tu malu pičkicu, iscijedio sve do kraja. A onda sam kurčinu uvalio u njena usta jer je trebala počisti za sobom.

Nema komentara:

Objavi komentar