petak, 18. travnja 2014.

Istinit susret

Usred predavanja stigla je kratka poruka.
- Gdje si??
- U Opatiji -odgovorila sam. Reakcija na to kad
sam vidjela pošiljatelja bila je uobičajena
reakcija koja se dešava kad se on pojavi. Istog
sam trena bila posve vlažna…
- U kojem
- Adriatic…- E
- Spremna za seansu?
- Ako ti želiš, jesam… -Počela me polako loviti
panika jer ti nisi odgovarao…

- Pičkica obrijana?
- Prije par dana. Ako želiš mogu ponoviti.
- Obrij je da bude posve glatka. Jesi li zaslužila
kaznu?
- Pa obećao si…
- Bit ćeš poslušna?
- Podrazumijeva se…
Onda su slijedile upute kako trebam pripremiti
sobu, i da kad se obrijem pošaljem fotku.
-Kad otprilike možeš doći- pitala sam
- Ne prije pola 4. - rekao je
- Mogu li onda otići na šetnju?
- Možeš, i uz put uberi koju šibu…

Šetala sam uz obalu. Naravno da tamo ima šiba,
vidjela sam ih… no šetači kao da su odlučili baš
tad biti u blizini. Na kraju sam ubrala dvije koje
su mi se učinile zgodne, a i tog trena nitko nije
gledao. Marko je stalno slao poruke. Tako smo
dogovorili da odem na predavanje a da će mi on
poslati sms kad trebam doći u sobu. U međuvremenu
smo razmijenili nekoliko poruka praktičnog
karaktera, o tome kao doći do sobe, imam li nešto
za povez za oči..
Bila je pauza na predavanju kad je došla poruka:

- Kreni u sobu.
Javila sam se kad sam stigla
- Hulahopke oko očiju i kleči. Javi kad budeš
spremna.
Pokušavala sam otipkati nešto o tome kako ne mogu
staviti povez na oči prije nego mu otvorim vrata,
kad me nazvao. Objasnila sam mu i dogovorili smo
način.
Kad je pokucao, otvorila sam vrata ali ih
ostavila pritvorenima. Klekla sam kako je bilo
dogovoreno, okrenuta od vratiju, s povezom od
hulahopki oko očiju,lagano raširenih nogu s rukama
na zatiljku . Iza mene je bila stolica za njega,
ispred mali stolić s mobitelom kojim smo
komunicirali .Jednom prije mi je rekao da ostavim
uključen mobitel kao nekakvu garanciju sigurnosti
, na krevetu s moje desne strane bile su dvije
šibe i nekoliko kvačica
Ušao je… Nevjerojatno je kako sam cijelo vrijeme
bila posve mirna…n ije mi smetao ni povez na
očima, nisam bila ni nesigurna ni
dezorijentirana…Čula sam ga kako spušta stvari na
stol, kako skida nešto, vjerojatno jaknu…Cijelo
vrijeme nije progovorio ništa. Čak ni nikakvu
naredbu. U stvari naredbe nisu ni trebale, cijelo
vrijeme sam provela klečeći, samo bi mi povremeno
spustio ruke i glavu na pod ili ih podigao.
Počeo je nježnim dodirima… U stvari sve je kod
njega mješavina nježnosti i boli… prelazio mi je
rukama po leđima, po grudima, po međunožju…Zatim
je uzeo šibu i počeo posve laganim udarcima po
guzi, koje je zatim pojačavao…Kad su postali bolni
pokušavala sam brojiti… obično bi bilo u serijama
po 5… nakon toga nježni dodiri…
Postavio mi je prvo kvačice na grudi… Čudno je
uopće nije boljelo, čak niti kad je skidao..
Ali su zato boljele one druge.. Na pički, postavio
ih je tako da su više prema guzi… Kad bi ih
pomicao definitivno je boljelo… Uz to mi je i u
guzu i u pičku ugurao nešto, jedno je bila svijeća
drugo ručkica od užeta za preskakanje. U jednom je
trenu počeo kombinirati sve to na meni s udarcima
šibom po guzi… Pa… ja se nikada ne znojim, ali sam
osjećala kako su mi dlanovi posve mokri, a mislim
da sam se znojila i na drugim mjestima… Naravno da
sam se trudila biti posve tiha, ta nisam htjela
dići uzbunu u hotelu.. A nije htio ni on, bila sam
svjesna da nijedan udarac nije bio snažan, mislim
kad bi me doista udario da bih vrisnula….Povremeno
bi me uhvatila nekontrolirana drhtavica… od
uzbuđenja… to je malo teško opisati, no u tom
trenu sam željela jedino skupiti noge i baciti se
na pod.
Zanimljivo je, znala sam sve što čini, povez mi
nije smetao…Znala sam kad je raskopčao hlače, ovaj
mi je put dopustio da mu popušim. Inače, on drži
da je to posebna nagrada i da to treba
zaslužiti….znala sam kakvog je okusa i kako
izgleda, prvi put kad smo bili skupa mi je
dopustio pušenje, ali nije svršio… Danas je
svršio…Prvo sam osjetila nadražaj na povraćanje.
No trudila sam se nastaviti… Osjećala sam kako mi
njegova sperma puni usta, naravno da sam progutala
kao što je očekivao… Bila je neobično ugodnog
okusa, sperma obično zna biti neugodnog okusa,
gorkasto kiselog i zna peći u grlu… No ovo
definitivno nije bilo tako.Mislila sam da će otići
istog trena no ostao je još neko vrijeme sa mnom…
Prvo je zapalio cigaretu, a zatim i svijeću… vosak
na išibanoj guzi peče jače, sad znam.. Onda je ,
onako kako on to običava , naglo rekao da ostanem
tako i čekam upute… otišao je… dvoumila sam se što
da učinim, no nekako sam ipak dočekala da mi se
javi porukom
- Bila si odlična, sutra nastavljamo… Sad se
spremi na večeru…
- Hvala, -rekoh
- Dobro pušiš- rekao je
Znala sam od prije da mu se sviđa kako to radim,
iako ne činim ništa posebno. Jednostavno se
prepustim, a i mene to silno uzbuđuje. Do te mjere
da mogu svršiti od samog pušenja.

Nema komentara:

Objavi komentar