petak, 18. travnja 2014.

Moje masturbiranje

Od svih obaveza, koje sam danas morala završiti,
osječam se pomalo umorno i napeto. Osječam da bi
mi jedno izležavanje u toploj vodi zaista godilo.

Pustila sam vodu da teče u kadu, več sam u nju
ubacila cijelu šaku mirišljave soli i istrasla
podosta gela za tuširanje.

Kupatilo se počelo puniti mirišljavom parom.
Ostavila sam upaljenu malu svjetiljku u toaletnom
ormariću, a ugasila jako svjetlo na stropu. Samo
kupatilo je jedna od najugodnijih prostorija u
stanu, prostrano, obloženo plavobijelim pločicama
i namješteno bjelim ormarićima. Prostrana bijela
kada se polako puni vodom, koja se pjenuša i
polako se penje ka njenim rubovima.
Iz ormara u spavačoj sobi uzimam satenski ogrtač,
dugo ga nisam oblačila i neznam što me danas goni
da ga obučem nakon kupanja. Spuštam ga preko
naslona fotelje u dnevnom boravku i počinjem se
raspremati.
Na uskom zidu, između soba, nalazi se veliko
ogledalo u kome promatram cijelu svoju pojavu.
Doista mogu biti zadovoljna svojom figurom.
Uspjela sam sačuvati vitku liniju i ako sam
posljednjih mjeseci nabacila tri četiri kilograma.
Iskreno, sviđa mi se kako su mi se zbog toga fino
zaoblila neka mjesta. Nekako usporeno raskopčavam
dugmad na košulji i nemarno je odbacujem na ležaj.
Spuštam rajfrešus na suknji i puštam je da
slobodno padne na tlo. Lijeno prelazim rukom
preko ramena i spuštam britele na potkošulji.
Ukazuje se bjelina grudi a zatim tamniji kolutovi
na vrhovima. S obje ruke je potiskujem na dolje,
sve dok se ne ukaže oblina stomaka, pa onda još
niže, zadržavam je kratko na bokovima.
Zavlačim dlanove između potkošulje i bokova i
sasvim lagano klizim po koži uživajući u svakom
novom pokretu. Izvijam bokovima , kako bi i taj
dio odječe napokon skliznuo niz noge. Na meni su
još jedino gačice, male, bijele, broj tri. Baš
onakve kakve znam da se nekom posebno dopadaju.
Samo palčevima polako milimetar po milimetar
svlačim gačice. Zamišljam kako bi to jednom
kapetanu bila veoma ugodna slika. Bjelinu puti
polako počinje razbijati pojava tamnog trokuta
smještenog na samom dnu stomaka, tamo odakle se
počinju spuštati noge. I taj tamni trokut je tu
samo zbog njega, do skora je on bio najčešće
glatko izbrijan i nije narušavao bjelinu mog
tijela. Puštam da gačice polako klize niz duge
noge, pomažem njihovo padanje njihanjem bokova.
Stojim potpuno naga i gledam svoj odraz u
ogledalu, razmišljam , da li bih mu se ovakva
kakva sam doista mogla svidjeti.
S tim mislima odlazim u kupatilo, zakoračim jednom
pa drugom nogom u kadu . Lagano se spuštam u
ugodnu toplinu pjenušave vode, lijeno se ispružim
i sklopim oči.
Kakav užitak. Prepuštam se maštanju.
Lagano dlanom prelazim preko ramena i vrata, a
zatim obje ruke zadržavam na grudima. Milujem ih
nježnim , kružnim pokretima, povremeno
zadržavajuči nabrekle bradavice između prsti.
Ponavljam te pokrete dok mi mašta u vidokrug
donosi siluetu zagonetnog muškarca. Stoji tu na
dva metra udaljenosti , ali mu ne razaznajem lik,
ali osječam da ga pojava u kadi neodoljivo
privlači. Spuštam lagano ruke niz stomak milujem
ga a osječam da me to miluju njegove ruke. Osječam
kako na mojoj koži ostaje iza njih vreli trag.
Sada osjetim njegove ruke na svojim bedrima,
širim noge, želim da njegovu ruku što prije
osjetim tamo dolje. Nemirno izvijam bokovima, a
njegova ruka toplo pokriva to zagonetno mjesto.
Lagano , kao povjetarac pronalazi moju dražicu i
nježno je trlja. U glavi mi se več pomalo muti,
čujem svoje najprije tihe a zatim sve glasnije
uzdahe.
Njegove ruke klize po mom tijelu, čas su na
grudima, čas na stomaku, osjetim kako mi klize
između nogu, pa se ponovo penju kako bi ponovo
pronašle to skriveno i vrelo mjesto. Pokreti su
sve brži, sve nestrpljiviji, dok se moje tijelo
propinje ka njegovim rukama. Moji uzdasi su sve
češći, sve glasniji, pokreti su sve brži, sve
nestrpljiviji, tijelo se izvija i traži
zadovoljenje.
Čujem kako ponavljam iste riječi molim te , molim
te. Ne znam koga to molim, ni zašto, samo znam da
se mora nešto dogoditi, da mi treba da tog časa
uzletim, da se vinem negdje među oblake, ali moram
sačekati taj grč koga več osječam negdje duboko u
stomaku, negdje u bedrima, u mojoj karlici, nešto
želi da eksplodira , da se raspline, da se
oslobodi. Vručina mi obavija cijelo tijelo,
pokreti su vrtoglavi, prsti na mojoj dražici prave
kružne pokrete od kojih mi se kupatilo počinje
vrtoglavo kretati u krug, a sa njim i misteriozna
sijenka muškarca, koji još uvijek stoji na istoj
udaljenosti, a njegove ruke su ipak tu na meni, u
meni. Vrtlog je sve dublji, tijelo se trza, utroba
počinje pulsirati, grčiti se, čujem vlastiti krik
zadovoljstva, stišćem među nogama njegovu ruku,
osječam kako ispod nje pulsiram, pulsiram, a onda
posatjem svjesna da je to moj dlan , a njegova
slika počinje da nestaje u pari koja se još podiže
iz kade.
U tjelu osječam ugodan umor, ili je to jednostavno
ugoda opuštanja, ostajem ležati u
kadi, a oko mene se širi neki mir, neko
zadovoljenje, nešto iz ćega pronalazim snagu i
nadu da za mene ipak postoji sutra. Tamo na
fotelji čeka me moj omiljeni ogrtač od satena,
koji će mojoj koži pokloniti dodir nježan kao što
je to bio dodir nekih zagonetnih ruku.

Nema komentara:

Objavi komentar