utorak, 6. svibnja 2014.

Sasina prica o plavusi G.

U moju firmu su došli da rade neki mladi ljudi.Posle nekog vremena sam ugledao plavušu, bele puti i plavih ociju. Nevelikih sisa. Dosta lepa devojka. U pratnji stalno nekolicine njenih novih kolega. Kao kucka kad se tera. Ali glavno njeno, što sam zapazio ali bogme svi radnici pa i radnice moje firme. To je njena guzica. Nije to guza a la Ksenija Pajcin. Ona je plava debeljuca. Ima i stomacic. Guza joj je velika i lepa. Možda blizu granice gde pocinje groteskno. Ali kad sam je video u belim pantalonama, gde su se providele njene gacice. Pamet mi se pomerila. To je tako jebozovno, seksi. Budi nešto iskonsko. Kurac se diže, luda želja da se poseduje ta lepa guza. Sva prica je zbog ove guze. Šteta o, citaoce što to ne vidiš, ali zamisli. Stvarno coveka spopadne neka vatra. Nekako smo se upoznali. Dva puta smo duže pricali. Prijatna, umiljata. Nisam mogao da kažem odmah da hocu da je jebem. Mislio sam da sam joj se dopao. Leteo sam od srece. Uvece sam drkao misleci na njenu guzu kako izgleda gola.
   Nisam je sreo jedno vreme. Ali kad se to dogodilo, definitvni poraz. Otkacila me, kurvanjski. Prezrela me. Nula sam za nju. Nešto sam govorio, vidim ne sluša, misli joj ko zna gde. Moje reci je vihor odneo. Vidim da je sve palo u vodu. Njeno društvo iz fabrike je uzrok. Odvratili su je od mene. Kurvi to nije bilo teško. Da bi je za sebe imali, a i da mi napakoste. A ja ih uopšte ne poznajem. Kakvi su ljudi. Ne znam kome je sve od njih dala picke. Ali jednom sigurno jeste. Uvek do njega ili nasamo sa njim. Kažu iza kuhinje menze su stajali, a on joj stiskao sise. Momak crn, kosmat , lik kao gruzijac. I nije neka faca.
   Mara, moja sisata školska drugarica, je službenica u mojoj firmi. Ona je kao mužu verna i ja to poštujem. Ali dodjem kod nje. Sama u kancelariji kad je, mi se ispricamo. Slucajno pomenuh joj moj bol Gorjanu. Mara nema pojma da sam otkacio zbog nje. Gorjana je pre zapošljavanja imala Duju,decka ili kako hocete momka. Dujo je blizak rodak Marin. I ona mi prica o njih dvoje. Ja slušam, a i gledam njene velike sise ispod njenog džempera. Ona osuduje što je Dujo psovao Gorjanu. Podcenjivao, kinjio, nipodaštavao. Ali ona prica meni kakav je njen rodak Dujo muškarac. Gorjana je volela Duja, pa i sad. Valjda zbog njegovog velikog kurca. Mara nema pojma da se meni toliko dopada Gorjana. Dujo je tucao i druge cure. Kad mu treba Gorjana, onda je ne ponižava verbalno. Gorjana oseca potrebu, kao neki sladak bol ispod pupka. Kad je pozove na parenje. Ona je spremna, hitro mu dolazi. Gorjana raskopca bluzu da joj gleda gole sise. Onda cucne i puši mu kurac dok on stoji.
   On je gospodar, pobednik. On brzo spusti farmerke, a kurac mu se polako diže. Zna da mu predstoji uživanje i nasladivanje. Posle nekog vremena Gorjana ga gleda u oci, skida gacice. Onda zadigne suknju i legne na sto ili krevet. Pa onda dobro raširi noge. On par sekundi gleda njenu golu picku dok mu se podobar kurac propinje. A onda se penje na nju. Zavlaci kurac i uživa. Ona mu stenje i dahce, što ga izuzetno pali. Zna da je to zbog njegove velike kite. To ga oduševljava i nasladuje. Zna da joj je dobar i da joj prija njegov kurac. Uživa što je opet lako povalio njegovu robinju. Poseduje Gorjanu kao muškarac. Sam cin mu prija. Oseca se muško. Osvojio je. Ona mu se predala i podala. Kako neko lako dolazi do picke. Sam taj cin je velicanstven, kad ona leže i širi noge. Ali njemu je cilj da mu nadode ono uskoro. Opušta se da mu uskoro glavic utrne i on svršava u njoj. Briga ga da li je svršila i ona. On samo ceka da mu zastane dah, zamraci vid i da oseti neopisivu slast na vrhu kurca.
   Ono što ja nisam doživeo, jeste Gruzijac, kako cu ga od sad zvati. Ta nije ni vredno pomenuti mu ime, niti to znam. Krenuo sam sa posla autom. Neki je praznik. Svi se raduju višednevnom neradu. Ispred mene seda u juga, Gorjana. Nevideni krš od juga, vozi Gruzijac. Vidi se radost i nestrpljenje u njegovim ocima. Za cirka pola sata, jebace Gorjanu. Cemu da se ja radujem za praznik. Malo zatim upoznam jednog momcica koji radi blizu Gorjane i društva. Mi se tu upoznamo. Odemo na pice. Momak se okuražio, veseo. Ja mu kao slucajno nabacih za Gorjanu. Ni on nema pojma da me to strašno boli. Vec poce da prica šta je Gruzijac govorio nekom društvu gde je bio i on. Momcic je sa uživanjem slušao i sad meni ispricao kako je Gruzijac guzio Gorjanu. Kaže skinu se goli, a Gruzijcu se podigne. Milo mu što ce je imati. Ipak ona je dobra picka. Onda dok stoje ona mu okrece leda i on gleda u njenu lepu guzu. Ej, gleda golu Gorjaninu guzicu. Kurac mu odskace. Ceka ga uživanje i nasladivanje. Možeš li citaoce samo zamisliti taj prizor koji on gleda. Onda, ona se nalakti na krevet. Kolena su isto na krevetu. Noge malo raširene. On onda skace na nju kao vepar. Nestrpljiv, grabi nasladivanje. Oseca da je muškarac. Eliminisao mene i sad uživa. Pobednik. Kao pastuv kad otera suparnika. I on nasrce kao pastuv. Mužjak. Muško na njoj. Ima je. Njegova samo u tom trenutku. Onda, obema rukama joj hvata sise. Muze je. na stenje i dahce. To ga uspaljuje. Kurac mu kao klip radi. Guzi je. Otpozadi joj. Jebe. Opasuje Gorjanu kao konj. Gleda ispod gola leda plave lepotice. Pali ga miris njenog parfema, udiše ga kao bik. Ženski miris. Ženka ispod njega, povaljena. Ona se dere jer svršava, možda. Onda legne, a on izdrkava kurac po njenoj fantasticnoj guzi. Ne diše. Golemo uživanje. Prošlo je neko vreme. Kad mi dode nocu kriza i duševni bol, ja onda ovo zamišljam. Ali se sladim kao da sam voajer pa ih kroz neku rupu gledam. Jer tako bol jenjava, a strast obuzima. Drhtim kao da groznicu imam. Cujem kao da Gorjana stenje i vrišti od zadovoljstva. Prosipam i ja seme u krevetu. Cujem da se za nekog seljaka udala, novi nasladivac. Zavidim mu. Ali kad svršim,zaboravljam na Gorjanu. Tako sam dva tri dana miran. Opuštam se.I padam u teški san.

Nema komentara:

Objavi komentar