subota, 3. svibnja 2014.

U sestrama do jaja 5

Žestoki sex sa Giannijem i Milkicom za mene je bio prvi swing u životu, a za moju svastiku Meri i prvi incest u životu. Novi korak u vode «zabranjenih strasti». Pogledali smo se zadovoljni i prećutno sporazumjeli «ovo je bilo super, idemo dalje i žešće». Nakon prve runde razvratnih igara trebalo nam je vrijeme za predah, za piće, klopu i smirivanje strasti prije nove perverzije koju mi je Milkica već prišapnula. Naime, htjela je voditi igru tako da obje, ali Meri svakako, dođe u sendvič između nas dvojice i da se u jednom trenutku i ona na poseban način ubaci u jebačko klupko tako da se Meri nađe u kombinaciji «tri na jednu». Nasuo sam svastici novi dupli viski i to je bio prvi korak. Mada je Meri već prelomila u sebi da nema povratka i da nema toga što neće učiniti i probati, Milkica nas je sve forsirala sa viskijem kako bi otupila sve eventualne kočnice. «Neke stvari možeš učiniti samo pijan k’o guzica», šaptala mi je ona, nazdravljala sa Meri, a zatim eksirala još jedan viski.


Svastika Meri me gledala pohotnim pogledom i bez ikakvog stida raspravljala o tome šta smo činili.
«Ovo nam je prvi puta zete da smo još s nekim parom pa da razmijenimo partnera, sviđa li ti se, ha? Meni je super primiti dva razna kurca za redom... svašta ćemo mi još proći. Zbilja, Milkice, šta nas sve čeka? I noćas, i inače,» zanimala se Meri.
«Tebe izgleda sve zanima... pa ćeš sve i dobiti. Neka ovo bude tvoja i zetova noć. Naš braco Gianni i ja smo već skoro sve probali pa ćemo i vama pokazati. A ti onda vidi šta ti se sviđa, a šta ne... Ja, naprimjer obožavam dvojicu u sebi istovremeno... to je super, ako su dečki pažljivi... a ovi naši će biti, jel tako dečki? Kad sam mrtva pijana odgovara mi redaljka... samo se naguzim i raširim guzove... Jer, kad popijem ili se napušim treba mi puno da svršim. E, tad je najzgodnije kad me nataknu tri-četiri frajera i to po dva puta. To ti je Meri bar sat i pol guslanja među nogama, moraš svršiti makar da si Pinokio. Bila sam na redaljci pet-šest puta i nikad mi nije bilo previše...» pričala je Milkica, a Meri ju je slušala gutajući pljuvačku. Priča ju je već palila.
«Naravno da ti nije bilo previše, kad si bila toliko pijana, niti ne znaš koliko je frajera bilo na tebi. A nakon frajera i ona gospođa... ona što drži butik u centru... sjećaš se ona sa privezanim gumenim kurcem. Nisi ni primijetila da te tuca žena,» tobože grdio ju je brat.
«Naravno, da sam primijetila. Poslije sam se ja našla s njom nasamo. Ženska je otkačena maksimalno... i super je u sexu,» odvrati Milkica.
«Ma zbilja se sexaš sa ženama... ne mogu to ni zamisliti... u stvari, kako je ?» javi se Meri.
«Čuj, sasvim drugačije nego sa frajerima.. Teško je objasniti, a najjednostavnije je - probaj slatka moja rođako. Kao i sve ostalo što ćeš probati. Što je, nije ti prirodno... a prirodno je gurati onoliki krastavac u dupe... ? Ma daaaaj... ! No, hajd’mo činiti ono što te zanima. Dođite dečki... idemo dalje. I ti zete imaš svoje želje, zar ne?»
Naravno, imao sam i na Milkicin poziv krenuh prema krevetu povukavši obje ženske za ruku sa sobom. Skužio sam da mene i Meri čeka nekakav «program» koji je diktirala Milkica i kakav se izgleda primjenjivao na tim alkoholičarsko-narkomanskim orgijama kako bi svi dobili ono što žele. I bio sam u pravu. U «mašinu» je prvo ubačena Meri.
«A sada sestro - na koljena!» zapovijedio je Gianni pokazujući Marini na mjesto na podu pored kreveta gdje je trebala kleknuti. «Puši nam obojici... Hajde, malo jedan, malo drugi kurac... pa tako redom!»
Meri je kao hipnotizirana pala na koljena i uzela moj i rođakov kurac u ruke i lagano počela drkati, a onda halapljivo uvukla Giannijev glavić u usta, a moj nastavila navlačiti. Pa poslije minut-dva, kad je njegov već napucala, uze u usta moj mumlajući nešto nerazumljivo. Radila je to sklopljenih očiju i bilo je očigledno da uživa. Meri je bila vješta i uzimala je naše kite sve dublje u grlo, skoro do jaja...
«A sad oba istovremeno!» oglasi se Milkica. Okrenuh se i ugledah vruć prizor - Milkica je sjedila zavaljena u fotelji, nogu širom raširenih i prebačenih preko bočnih naslona fotelje i već žestoko drkala zavlačeći prste u koku. Pored nje već spreman je bio veliki falus u prirodnoj boji kože, čak sa venama i remenima kojima se pričvršćuje u međunožje. «Zini koliko god možeš pa puši oba istovremeno... probaj i to.» Meri kao neki automat pored mog kurca u usta strpa i Giannijev i pokuša oba uvući što dublje. Bilo je malo nepraktično, Gianni i ja smo se već gurali oko njenih usta, a ona se već borila sa nagonom za povraćanje što su joj ga izazivala dva kurca na resici te ih ona izvadi i nastavi drkati u punoj veličini.
«OK, dečki... hoćemo li sad na krevet?» poželi Meri i podiže se. Dlačice Venerinog brežuljka bile su već ulijepljene sokovima, željela je penetraciju, ali za to još nije bilo vrijeme.
«Može seko, ali ćemo te prvo dobro polizati,» reče Gianni i povali je na «francuza» i odmah joj zavuče jastuk pod guzicu. «Da probam sokove i ove druge seke...» i odmah se zavali Merici među noge. Ona samo jeknu, raširi i podiže noge koliko je god mogla otvarajući rođakovom jeziku put u svoje otvore. A Gianni je žestoko navalio po šupku i vagini bacajući je u zanos. Meni su preostale njene dojke koje sam žestoko oblizivao, a bradavice grickao. No, Mericino tijelo mi je već bilo dobro poznato i ja se ponovo okrenuh prema Milkici. Prizor je sad bio još žešći... i dalje je bila na fotelji, ali sada nagužena prema nama. Veliki falus sasvim je nestao u njenoj pički, ritmično ga je vadila dva-tri centimetra, a zatim opet zabijala i istovremeno srednji prst gurala sebi u čmar. Milkica je očigledno uživala za sebe prepuštajući Marini ulogu «mesa u sendviču». Pozvah je da nam se pridruži i ona bez riječi u par koraka dođe do kreveta, dok joj je iz vagine i dalje visio dildo. Onda smo prešli u novu kombinaciju.
Gianni je i dalje lizao i gurao jezik u ...

Nema komentara:

Objavi komentar