srijeda, 4. lipnja 2014.

Dolazak

Doputovala je trajektom Jadrolinije iz Rijeke. U Split je stigla u 5 poslije podne. Javila mi se mobitelom to jutro kad se ukrcala i pitala gdje cemo se naci. Rekao sam da je prvo pravilo koje ce od danas nauciti da nista ne pita. Sve sto se od nje trazi je da uradi, a ne da pita. Rekla je da se ispricava, da nece grijesiti i cekala je sto cu reci. Kazao sam da cu joj se javiti na vrijeme a dotle da se odmori. Potvrdila je i onda sam je pitao sto je obukla. Rekla je bijelu majicu i minicu drap boje. Pitao sam. A ispod? Malo je zastala, cuo sam kako se povukla malo sa strane, valjda da ne cuju okolo sto prica pa je rekla tise: Imam bijele gacice. Onda je jos dodala, bez da sam ja pitao: Ispod majice ne nosim nista. Odgovorio sam: U redu je, i onda sam nastavio: Poci ces u brodski salon i sjesti ali tako da oni koji sjede nasuprot mogu lijepo vidjeti tvoje gacice. Onda sam dodao: Kad sjednes tako, javit ce se mobitelom. S druge strane nisam nista cuo i onda sam pitao: Je li ovo jasno? Rekla je: Shvatila sam. Ici cu sada i sjesti cu. Prekinuo sam vezu i cekao da se javi. Za nekih pet-sest minuta bila je na mobitelu. Govorila je prilicno tiho i objasnjavala da neki jos sjede do nje i da ne smije biti glasna. Pustio sam joj to na volju, ali jos samo dok ne doputuje, tada vise necu imati za takvo sto obzira. Onda sam pitao: Kako sjedis? – Sjela sam slobodno, onako si rekao. – Budi jasnija, kazao sam. Onda se skroz unijela u slusalicu mobitela i saptala: Noge su mi malo razmaknute. – Da li dovoljno? pitao sam. – Mislim da mi oni mogu vidjeti gacice, saptala je u slusalicu. –Tko oni? pitao sam. – S ove druge fotelje u salonu. – Tko sjedi s druge strane? – Dva decka, mislim da su srednjoskolci. - Kako mislis, pitao sam. – Po godinama, a vidim da drze neke skolske ruksake. – I kamo gledaju? – Listaju neki casopis, ali kad ja sklonim pogled od njih vidim kako gledaju direktno izmedju mojih noga. – Lijepo, rekao sam. Pomakni desnu nogu jos par centimetara udesno. Kako ona s druge strane nista nije odgovarala pitao sam: Radis li kako ti se kaze? – Ucinila sam, prosaptala je. – I kako se osjecas? pitao sam. – Ruke mi se jako znoje. – Neka se znoje. Kad ozednis malo se prosetaj i popij pice, a kad sjednes ponovo, sjedni jos bolje i povuci minicu vise uz bedra. Opet nista nije rekla i opet sam pitao: cujes li ti mene? Samo je tiho odgovorila: Hocu sve sto si rekao, iako se sva preznojavam. – No, daj, rekao sam, to je tek mala sitnica da ti ne bude dosadno dok putujes. Misli na ono sto te ceka ovdje. – Znam, rekla je i cuo sam kako dublje dise. Tada sam je pozdravio i rekao da cu joj se javiti prije nego doputuje.

Pustio sam se na trosjed, zatvorio oci i razmisljao kako cu je kad dodje. Kako cu je jebati. Ne jebati, to nije prav izraz u ovoj situaciji: izjebati, razvaliti je, rasturiti. Deset dana koliko mi jedan dana raspolaganje da je ocijenim, deset dana cu je jebavati, necu silaziti s nje. Osim kada bude trebala prolaziti druge zadatke koje sam joj pripremio. Prebirao sam u mislima ponovo taj plan i raspored koji sam odredio za nju. Toj kobili koja je skroz dobro izgledala nece biti dovoljan jedan ****. Imao sam rjesenje za takvo sto. Leo, moj prijatelj jos iz srednje skole vrlo povjerljiv sa mnom i osoba koja zna cuvati tajnu kao svoju vlastitu, i jos malo vise ako se tice mene. (Leonard mu je puno ima ali oduvijek ga zovem Leo.) Njemu sam rekao za ovo i da cu trebati njegovu suradnju te da rezervira svoje slobodno vrijeme tih dana u gradu. Bio je jako pocascen time i nije to krio te mi se zelio posebno zahvaliti. No ja nisam ni obracao na to paznju. Prijatelj je tu da ti bude prijatelj kad ga trebas i to je bio nacin moga razmisljanja. Rekao sam mu samo na vrijeme i predlozio mu da se malo pristedi da bude u formi kad bude trebati. Nasmijao se tiho na to dok smo na Rivi sjedili i ispijali pice a ispod oka sam vidio kako brise dlanove koji su mu se znojili od uzbudjenja. Znao sam iz nasih dosadasnjih druzenja da se jako palio na ovakve cure i na ovakve situacije: kad cura treba unaprijed ono sto joj se kaze, ali ovako nesto u totalu jos nije imao prilike probati. Jucer sam ga cuo telefonom i provjerio je li slobodan kad ona stize. Da slobodan?! Taj je odlazio s posla u pola radnog dana jer nije mogao izdrzati. Onda sam mu rekao: Imam jedan zadatak za tebe. Kazi, stari, znas da cekam sto ces reci. cuj, uzmi auto i docekaj malu na brodu pa ces je dovesti u hotel. Ja cu se u medjuvremenu svojim autom odvesti do Slona (to je jedan poznati splitski restoran) da rezerviram stol i uredim meni. Naravno nije mu trebalo to dvaput reci vec sam mu samo da broj njenog mobitela da se mogu naci kad brod pristane. Tada me je pitao sto sam planirao sa fotografijama. Naime, Leo je bio u dosadasnjim prilikama sa mnom kada sam zelio snimiti neku intimnu situaciju, kada sam ja s curom u krevetu i slicno.. U njega sam imao potpuno povjerenje da moje slike nece zavrsiti kojekuda, a sto se tice cura koje sam snimao njemu bih ostavio po neku sliku za njegov album i on je to dozivljavao kao poseban poklon. Pitao je, dakle, sto sam mislio oko slika, da li da se on pripremi za to. Rekao sam mu da naravno da zelim imati njene slike i da je to dio njegovog rasporeda. Onda je on sugerirao da je snimi odmah kada dodje jer da ce joj time odmah na dolasku biti jasno sto je njena uloga i da ne moze ni malo vrdati nego ce biti svjesna da je ti kontroliras i preko tih njenih golih slika, tako je kazao. Nasmijao sam se na njegovo simpaticno obrazlozenje a zapravo znao sam da mu je nesto drugo u mislima, njemu vaznije: da time sto ce je trebati slikati dobije priliku da je sto prije vidi golu. Nisam mu to zamjerio vec sam mu zelio omoguciti i rekao sam neka napravi par njenih slika cim dodje. Tako je on otisao vrlo zadovoljan. Kad je dosla odvezao ju je autom izvan grada do sportskih terena u Stobrecu, istocno od Splita, i onda ju je slikavao na otvorenu tako da je prolaznici mogu gledati i ona se je morala tako skidati. Potvrdio je da je slusala sve sto je govorio i bio je odusevljen kako je ona radila. Ona mi je kasnije priznala da je jako pazila da se ne bi Leo meni na nju bilo sto potuzio, sto bih joj ja kao ponasanje zamjerio, te je radila i namjestala se kako je on trazio, iako joj nije bilo lako zbog prolaznika. A on je sve obilazio oko nje te trazio svakakve polozaje i da joj se cinilo kako to radi samo da bi mu se bolje izlozila i da je on moze tako izbliza razgledavati do zadnjih detalja (sto je skroz dobro zakljucila), ali meni je to sve sto je ona kasnije ispricala bilo jako simpa. Buduci da sam znao koliko se Leo napalio kad ju je trebao ici docekati i slikati, onda sam nesto odlucio ali nisam to rekao njemu, neka mu bude iznenadjenje, nego njoj na mobitel prije nego se imala iskrcati.

Pola sata prije nego je njen brod doplovio u splitsku luku okrenuo sam njen mobitel. cuo sam na glasu da je uzbudjena i to mi je bilo lijep osjecaj. Rekao sam joj tada da se popne na palubu i da mi se otamo javi mobitelom. Zovnula je za nekih pet-sest minuta. Na palubi je malo puhalo i to se culo u slusalici telefona te je ona trebala biti skroz glasna. Rekao sam joj da sada skine gacice. – Mogu li po, cuo sam kako je zaustila a onda se zaustavila sjetivsi se da ne ocekujem da sto pita vec da radi sto joj se kaze. Onda je rekla samo: Oprosti, ovo mi je pitanje pobjeglo. – OK, rekao sam, prihvacam ispriku, a sada ipak bih zelio cuti sto si to zeljela pitati. - Htjela sam, bila je tisa, pitati smijem li poci u toalet da ih tamo skinem. – Ali si shvatila da su tvoja pitanja suvisna, dodao sam ja. – Da, rekla je. - Onda ces ih skinuti tu na palubi, ne zanima me tko ce to vidjeti i onda ces ih lijepo baciti u more prije nego stignes u samu luku. Nadam se da ces biti dovoljno diskretna u tome, nasmijao sam se. I ona se skoro nasmijala, iako sam je stavio u nezgodnu situaciju. Tada sam jos rekao: Ovim bacanjem tvojih gacica u more jasno ti je da ih ovdje u sljedecih deset dana neces vise trebati. Cijelo vrijeme bit ces bez njih. Je li ti ovo jasno? pitao sam. Potvrdila je tiho, a ja sam trazio da potvrdi glasnije. Onda sam joj objasnio da ce je u luci docekati moj prijatelj i rekao sam joj jos da bude dobra. Nista nije komentirala na to moje da bude dobra samo sam jako osjecao njen dah na mobitelu. Ali ona je bila pametna studentica i bilo je izvjesno da je njoj kao curi jasno sto znaci to da bude dobra. Kad sam dakle imao njen nijemi pristanak i potvrdu produzio sam, ali sada skroz direktno: Prije nego te dovede ovamo zahvalit ces mu se za docek. – Hocu, rekla je. cekaj jos malo, nisam rekao sve. cekala je i slutila da ce biti nesto tvrdo. Rekao sam joj tada: Popusit ces mu! Samo sam sutio i cekao da je cujem. Jako je disala. Shvatila je da je pocelo to sto treba poceti, ta njena uloga radi koje je stizala iz Rijeke u Split, radi koje ju je njen ljubavnik i decko predao i na sto se ona unaprijed obecala da ce tu uloga za njega ispuniti: da ce biti svedena na svoju dlakavu picku i da ce se na nju istresati kao na dobru drolju. Takvu sam joj ulogu priredio. Mozda je pola minute proslo u toj sutnji u kojoj je se ona znojila na palubi kad je rekla: Znam, radit cu sve sto mi odredis. Tada sam joj poslao poljubac na daljinu, ostavio je njenoj zenskoj poziciji i prekinuo telefonsku vezu.

Jos sam imao prilicno vremena te sam lagano ljeskario na trosjedu. Mogu reci da mi se ovaj plan sto sam ga trebao provesti s njom svidjao i to sam jasno osjecao dolje u preponama. Osjecao sam kako su mi farmerke tijesne. Osjecao sam da mi je **** u boksericama kao kakav klip kukuruza. No nisam zelio ni preko hlaca dirati ga sam. Lijep je osjecaj kad odlazes zadovoljstvo koje te kasnije u punini ceka. A to me je zadovoljstvo sada cekalo: da tu malu na ovaj svoj tvrdi **** nataknem bez ikakvog obzira. Da tu picku koja mi dolazi da se poda, da je podlozim i da je iz****m i ona da to zapamti, da zapamti kad je bila u Splitu.

Oko 19 poslije podne sacekao sam njih dvoje u cafeu hotela Split. Ona se pomalo izgubila kad mi se primakla da me zagrli i poljubi ali ja sam je ohrabrio. Leo je ostao s nama jos dok smo popili po pice i onda nas je ostavio nasamo. Primakla mi se tada blizu a ja sam gledao jednu mrlju na njenoj bijeloj majici i pitao sto joj je to. Sva se zacrvenjela kad je morala objasniti da joj je to od Leove sperme. Nasmijao sam se, pogladio je po kosi i rekao da se ne treba zbog toga crvenjeti, da je to lijepo i onda sam cekao da mi isprica sto je bilo. Rekla mi je da je ucinila sto sam joj zadao i da je nastojala samo da misli na to kako da odradi to sto sam rekao i da je zanemarila svoje osjecaje pri tome. Priznala je da joj nije neki problem ako treba pojesti spermu, da joj je to decko cesto trazio, ali ovaj put da se nije snasla kako je Leu to brzo islo i da se nije protivila nego je jela taj njegov ejakulat ali joj je ipak malo pobjeglo i iscurilo po majici te malo po sjedalu auta. Ona mu se zbog toga ispricavala a on ju je pohvalio i rekao da mu je bilo super i da se ne sekira zbog tih sitnica. No najzgodnije je bilo to kako je pocelo s tim pusenjem. Kao sto se zna, njoj sam bio kazao da mu ima popusiti prije nego je on dovede, a njemu to nisam rekao. Onda kad je on vec zavrsio s fotografijama i kad je sjeo do nje u auto, ona je jasno vidjela kako je on sav uzbudjen (to mu je vidjela i u hlacama i na licu) i ocekivala je svaki cas kad ce joj on jednostavno gurnuti lice medju svoja muda i reci jednostavno: Pusi! Mogla je pretpostaviti da sam je svome prijatelju opisao kao picku koju je tu dosla da bude dobro naprcena i da je ona sada tu da ga zadovolji te se ona tome nije ni protivila. No kako on nije znao za moj naum, a tu sam malu zabunu namjestio da njena situacija bude skroz eroticna, ona nije sad imala nikakvog izbora vec je morala preuzeti inicijativu, makar sva propadala od stida, i onda je skupila hrabrosti i rekla mu jednostavno: Popusit cu ti. Njemu je tada u tren sinulo da je to moj poklon za njega, sav se ozario te joj se unaprijed zahvalio i namjestio se. Sad je bio i malo iznenadjen i zbunjen te nije ni otkopcao slic i ona je trebala i to raditi i vaditi mu ga iz hlaca. Kazala je kako joj se tresao u ruci od uzbudjenja i kako nije uspjela ni dobro ga do jaja polizati a on je vec trazio njena usta jer mu je sperma navirala. Toliko je bio napaljen. Zato ju je iznenadio s tom spermom koja mu je bila jako obilna, a on uz to nije rekao nista da li ona treba to jesti, no kako su joj usta bila zauzeta i nije mogla nista pitati i nisu bila dovoljna da to, sav taj nadiruci ejakulat drzi unutra, morala je gutati sto joj je dolazilo, da ne zaprlja sve oko sebe. Eto tako, sada se nasmijala i rekla da je dobro vecerala. Na to sam joj rekao da je to bilo samo malo predjelo a da je vecera tek ceka i onda se tako slatko i eroticno nasmijala da sam pozelio isti cas uvaliti joj ga, ne u usta, nego u samo zdrijelo koje sam joj gledao dok se naglas smijala. No rekao sam samo da dovrsi pice pa da idemo u sobu da se sredi.

Odveo sam je na treci kat u njezinu sobu. Moja je bila do njezine. Sad ovdje moram odati svoju malu tajnu. Kada vodim cure u hotel uvijek uzmem dvije sobe, jednu za sebe, a jednu za curu. To se pokazalo visestruku zgodno. Prvo jer onda imamo dva ambijenta za dobar seks i drugo jer zelim da cura ima neku svoju intimu u medjuvremenu. Naime i onda kada curu zivotinjski ****m ja i dalje nju smatram damom i omogucavam joj da bude dama, da ima svoj intimni prostor u kojemu ce se dotjerivati i kojemu ce me primiti ili iz kojega ce mi dolaziti na moj poziv. Tako je bilo i ovaj put. Ta mlada ***** koja je bila ovdje meni na raspolaganju, da je svu propisno iz****m, nije za mene bila samo potrosna roba nego prijateljica ciju sam poziciju cijenio i omogucavao joj da se dobro osjeca. Soba koju sam za nju odbrao bila je svijetla, s velikim balkonom, prostrana i imala je francuski lezaj. Kad smo usli vidio sam na njoj kako je ugodno iznenadjena i kako je dugo gledala na krevet, za koji mi je priznala da joj se dopao, i razmisljajuci valjda sto je sve ceka na njemu. Ostavio sam je, dakle, njezinoj intimnosti, da se istusira i namirise i rekao joj da dodje nakon toga i to gola golcata u moju sobu. Stigla je doskora, ja sam lezao na krevetu a ona je skroz gola i skoro hrabra presla u moju sobu i stala ispred mene. Tako sam je postavio i onda joj naredjivao kako da se namjesta a ja sam i dalje lezao ledjima na krevetu, glavom na uzdignutom jastuku i proucavao svaki njeni centimetar. Nisam je ni prstom dodirnuo, a ona mi je morala doci na dah blizu lica i stajati mirno i namjestati mi pred oci svaki centimetar svoje intime. Osjecao sam kako gori i pustao je da gori a ja sam je samo ocima srkao. Gotovo sat vremena, vise ni sama nije znala koliko je tu trebala biti nepokretna ispred mojih ociju i nijemo stajati jer joj se nisam ni jednom rijecju obracao. Tek nisam odolio a da joj ne pohvalim jedan madez sto joj se zavukao tamo do njene vagine. Kad sam se napio njene golotinje trebala mi je da joj ga zviznem posred pizde i ona je to vjerojatno htjela, no ja sam ipak izdrzao da to ne ucinim sada nego poslije nase zajednicke vecere. Tada sam joj rekao da se oskudno odjene i da cemo poci u grad. Obukla je kosulju i jedan pulover na kopcanje te suknju, bez gacica naravno. Najprije sam je poveo preko Rive da udahne malo splitskog zraka, da popijemo po pice i da prolaznici vide dobre nove noge u gradu. Oko 9 navecer krenuli smo u Slona. Vecera je bila uz svijece. Htio sam da zna da je dosla u ruke muskarcu koji zna sa zenama. Riba, vino i kolaci i onda kad je vec malo popila, ali ne puno, tek toliko da se otvori ali da joj je svijest u punom pogonu, rekao sam jednostavno: Sanja, sad cu te jebati! Zinula je od zaprepastenja jer sam ja to rekao dovoljno glasno da su se okrenuli i dobro se nasmijali dva-tri muskarca sa susjednog stola. Jos svu crvenu u licu uzeo sam je za ruku i pozurio prema izlazu. Gledali su za nama i dobacivali. Ona je gledala u pod. Od Slona do hotela ima autom tri minute. Sjurio sam se do parkiralista, pograbio je za ruku, ugurao je u lift i gnjecio joj sise dok nismo uletjeli u sobu. Videci i sama sto ima biti pa racunajuci valjda da joj ne potrgam odjecu stala se sva ozbiljna skidati jos dok sam ja otkljucavao vrata. Kad smo bili unutra bila je vec gola. Samo sam je pogledao a ona se spustila na krevet. No, ovaj put neces na krevetu nego na podu, na tvrdu, rekao sam. - Kako zelis da stanem? pitala je znajuci da vise necu ni casak cekati i da joj ga moram uvaliti. E, o ovoj sam situaciji vec prethodno razmisljao: kamo da joj ga kao prvo uguram. Da li u picku ili u guzu ili u usta. Da dobro zapamti ovaj pocetak odabrao sam da joj prvu vecer probijem guzu. – Kad si se zadnji put jebala u guzicu? pitao sam direktno. Znala je sad sto joj spremam pa je uzdahnula i rekla; povremeno me je decko tako uzimao. –I? – Ne znam, sto trebam reci jos. – Pitam kako ti je bilo. - Mogu to, ali ako bih se smjela malo namazati tamo, rekla je. – Bit ce dovoljno da umjesto tvoje rupice namazemo ovo sto ti ima uci, rekao sam joj i pokazao na **** koji mi je jako strsio. Zbunila se sva i nije znala sto bi rekla. No da cujem sto kazes na taj prijedlog. – Nisam tako nesto do sada probala. No sad ces probati, rekao sam, a ona je dodala da ima kremicu u torbici. Nasmijao sam se i rekao. Neka ostane tamo. Bit ce dovoljno da me namazes svojim jezikom. Na to se jos vise zbunila i skoro se izgubila ali je valjda bila jako svjesna da ne napravi nista na sto bih se ja mogao potuziti te je samo klimala glavom sto je znacilo da ce ona raditi sve kako joj se kaze pa bez obzira sto ona o tome misli. Dao sam joj tada **** da ga polize i navlazi da si olaksa tako bar malo moje prodiranje u svoje dupe. Pocela ga je lizati na dugo i siroko ali onda sam je ja jednostavno prekinuo i rekao: Drugi put ces to, sad mi se namjesti. Krenula je da ce stati cetveronoske, ali onda sam ja rekao: Ne, lezi na ledja! Legla je tako i onda sam trazio da digne noge na moja ramena i onda sam joj ga naciljao i onako mokra i izvadjena iz njenih usta u prvom naletu do pola zabio u guzicu. Cviljela je, ali nije bila preglasna. Vidjelo se da me hoce i da joj se anus prilagodjava. Onda sam gurao dalje, dok god sam mogao, do korijena. Stenjala je i puhala ali nije vikala. Pitala je samo zasto sam htio ovaj polozaj. Rekao sam da joj ga tako mogu najvise ugurati. To joj se izgleda svidjelo, da sam je tako temeljito uzeo i cak joj se pokazao osmjeh unatoc grcu od moga prodiranja. Kad mi se dobro prilagodila vukao sam ga natrag i rusio opet unutra a ona je uzdisala i govorila da neka je ****m da joj to treba. Znam da ti treba i zato ti radim sve ovo govorio sam i jebavao je kao zivotinju. Do malo je rekla da joj je skroz dobro ispod mene i da gusta i onda je pocela mumljati da ima orgazam, da svrsava, da ludo svrsava, da nikad ovako slatko nije svrsavala. Udarao sam kurcem kroz njene guzice i drzao joj ga duboko i pratio njezin orgazam a jedva sam suzdrzavao svoj. Tada sam joj rekao da necu izdrzati, da mi se okrene i naguzi se. Namjestila mi se odmah kako sam joj rekao i onda sam joj ga zabio s ledja. Sad sam joj uspio odjednom cijeli uletjeti. Sva mi je bila prilagodjena. Dobro se ****s, rekao sam joj, a ona nista nije odgovorila samo je sakrila glavu u dlanove, jos se donekle stidjela ovoga cina. **** ti nabijam u guzu, jesi li cula? pitao sam je. A ona je samo glavom potvrdjivala. No ja sam trazio da govori jasno sto joj to nabijam i onda je morala reci direktno: ****. pa opet: ****, i opet isto: ****. Onda sam pitao, kakav. Govorila je: veliki. Trazio sam da to kaze zajedno i ona je slusala i odgovarala: veliki ****. Sad ces to ljepse reci, trazio sam. Nakon malo objasnjenja shvatila je i izustila sva crvena u licu, ono sto sam htio da govori. s to ti nabijam? pitao sam a ona je odgovarala: kurcinu. Ponovi, trazio sam i ona je opet odgovarala: kurcinu, pa ponovo: kurcinu! Htio sam je poniziti. Na to sam osjetio da ce me savladati orgazam te sam izgovorio samo: Daj usta!. Skliznula je s moga kurca, brzo se na koljenima okrenula i namjestila usta: Ugurao sam joj ga, duboko, do jaja samih. Grcala je a ja sam joj spermu bljuvao, iz svojih muda u njena usta i grlo. Gutala, je, grcala i gutala i onda me lizala a ja sam lezao na ledjima zatvorenih ociju.

Nakon sto sam je jebao, istusirali smo se, uvukli se u krevet i mazili se. Bio sam njezan s njom i onda sam je pitao sto ce napisati decku u svome prvome pismu. Naime, dogovorili smo se utroje, jos dok smo bili u Opatiji, da ce ona imati samo jednu slobodu, da navecer pise decku, i tu sam joj slobodu ostavio sve vrijeme nedirnutu. Rekla je da ce mu napisati sto ju je sve zateklo na dolasku i da misli da ce on biti vrlo zadovoljan jer da prolazi tvrdo kako je on i zamisljao da joj treba biti. Pitao sam je sto ona misli. Rekla je da u sebi ima neku zebnju od toga bezuvjetnog predavanja i od toga sto joj ja sve nalazem, da sam dosta tvrd u svojim trazenima, ali da ona to razumije, da se s tim slaze i da osjeca neki neobicni uzitak od toga bespogovornog izvrsavanja. I jos je rekla da joj je dodatni poticaj da bude poslusna to sto sam joj jako zanimljiv kao muskarac i sto imam neku pozitivnu energiju i moc nad njom. Tada mi je izmamila osmjeh, poljubio sam je i rekao da sam ovdje samo zato da ona poslusno odradi zadacu za svoga ljubavnika i decka a ona je rekla da tako treba biti i da se dalje prepusta da ja vodim ovu igru. Na to sam je toplo poljubio i ostavio je nasamo a ja sam presao u svoju sobu na pocinak.

Nema komentara:

Objavi komentar