srijeda, 4. lipnja 2014.

Prva Iskustva

Danas sam stigao kod svoje rodbine u grad, odnosno kod svoje tete, mamine sestre. Kod njih cu nastaviti daljnje skolovanje. Tako je odluceno ovog ljeta kada su oni bili kod nas. Govorila je teta zasto da Nikica placa sobu a kod nas ima dosta mjesta, a i Nada mu moze pomoci oko skole. I tako oni rijesili jednu moju veliku brigu koje sam se ja malo pribojavao. Ja sam vec prije k njima odlazio na praznike tako da mi je tamo bilo dosta toga poznato. Kada sam stigao teta je bila sama kod kuce. Kada me je vidjela na vratima sva radosna je uskliknula, udji Nikice udji dobro nam dosao, i brzo za sobom zatvori vrata. Daj da te teta poljubi, ali to nije bio obican poljubac nego filmski. Ostao sam ukopan kada sam njezin jezik osjetio u svojim ustima. Vidjela teta sto bi pa samo doda, jos si mlad nauci ces. I bio sam tek sam zavrsio osnovnu skolu ali sa dvije godine zaostatka. Tako da sam imao nepunih sedamnaest godina. Povede me u dnevnu sobu, sjedni Nikice raskomoti se, sigurno si gladan sada ce teta. Za cas se je vratila sa jelom i sjedne nasuprot meni. Dok sam jeo imao sam lijepi pogled na gole noge moje teta jer se kucna haljina toliko rastvorila da su se noge vidjele sve do butina. Netko ulazi ona skoci i haljina se ispravi. Stigao tetak sa posla. Dizem se da ga pozdravim. Ali on je prvi progovorio, dobro nam dosao. Kako si putovao? Hvala dobro. Sjedni i jedi da se ne ohladi rucak nastavi on. Tako uz pricu proveli smo vrijeme rucka. Poslije rucka tetak je otisao da se malo odmori. Hajde da ti pokazem kako smo ti sredili sobu rece teta i da ti pomognem raspakirati stvari. Sobica je bila dosta mala ali lijepo namjestena. Bas onakva kakvu sam zelio imati. Uz zid nasuprot kreveta regal za knjige i odjecu, uz prozor stol i na njemu lampa za citanje uz krevet nocni ormaric i na njemu nocna lampa. Posto je krevet bio namjesten, teta uzme jedan od dva moja kofera i sjedne na krevet i pocne iz njega vaditi stvari. Kucna haljina se i ovaj puta rastvorila ali sada sam mogao da vidim i tetine gacice koje su se bijelile u polumraku sobe. Za svoje godine moja je teta super izgledala a bile su joj cetrdeset. Dok smo mi to polako raspremali i tetak se je ustao. Ostatak dana smo proveli uz pricu i o tome kako cemo organizirati moj boravak kod njih, jer ipak ja sam sada njima na brizi. Poslije vecere smo gledali televiziju. Vec je proslo deset sati a Nada jos nije bilo otisla je sa skolom na izlet. Moralo se ici na spavanje jer u jutro tetak mora ici na posao a i ja prvi dan u skolu. Tetak je bio prvi gotov sa pranjem pozelio mi laku noc i otisao u svoju sobu. Otisao sam u svoju sobu po pribor i vratio se u kupaonu unutra teta nad ogledalom samo u gacicama udji Nikice nisam gola. Malo sam oklijevao ali sam ipak usao. Kupaonica je bila mala i uska toliko da si se mogao samo okrenuti a bilo je sve na dohvat ruke. Odmaknula se je od ogledala i propustila mene. U tako uskom prostoru tijela su nam se morala dodirnuti, pri izlazu osjetio sam njene tople gole dojke na svojim golim ledjima. Poljubila me u vrat pozeljela laku noc. Uzimajuci spavacicu izasla je iz kupaone. Lezecu u krevetu vrzmalo mi se je po glavi sto teta smjera sa mnom, ali protiv toga nisam imao nista. Jedino sto o tim stvarima nisam znao nista nego ono sto sam vidio na filmu i procitao u seks casopisima. Jedino iskustvo mi je bilo kada sam jednu skolsku kolegicu stisnuo uza zid i opipao njene cice koje su tek propupale ispod majice. U tim mislima sam i zaspao. U noci cujem kako netko otvara vrata moje sobe, uspravim se na krevetu i upalim nocnu lampu. Na vratima je stajala moja sestricna Nada. Udje i brzo za sobom zatvori vrata. Svjetlost lampice ju je obasjavala i lijepo se je vidjelo da ispod prozirne spavacice nema nista. Crni trokut izmedju njezinih nogu lijepo se je isticao. A cvrste dojke napinjale su gornji dio spavacice. Nada mi pridje sjedne na rub kreveta i prosapta. Stigao si Nikice, lijepo cemo se mi slagati zagrli me i poljubi isto kao i teta, a ja sam i dalje ***io tako reci u golo njezino tijelo. A sve vise mi je pogled klizio prema dolje. Dok me ona rukom milovala po grudima na kojima je bilo par tek izniklih dlacica. Nisi jos vidio golo zensko tijelo? Samo na filmu i slikama odgovorim postidjeno. Nesto cu ti lijepo pokazati ali s time da to bude nasa tajna. Potvrdim pozitivno klimanjem glave. Jos se nisam niti snasao a moja rodjaka pored mene je stajala posve gola. Cice je imala manje nego teta ali zato ljepse i napetije. Trokutic medju nogama bio je dosta redak mislio sam da je gusci. Njezno mi polozi ruku bas na taj trokutic i sam pocne mojom rukom milovati svoju picu, osjetio sam nesto vlazno na svom dlanu. Dok je moju drugu ruku stavila na svoju dojku i zapovjedila da ju milujem. Moj **** se je dignuo i napeo moje gacice. Zavukla je svoju ruku u moje gacice i mijesala mi **** i jaja a ja sam se sve vise palio. Brzim pokretima oslobodila me mojih gacica tako da smo sada obadvoje lezali goli. Vec sam se i ja malo oslobodio i rukama obradjivao Nadine dojke a bradavice su se sve vise pupale. Napokon su nam se i usne spojile osjetio sam kako njezin jezik prodire u moja usta i kako se preplece sa mojim jezikom. Poceo sam i ja micati usnicama i jezikom sto se mojoj rodjakinji jako dopalo. Lezala je na ledjima a ja na njoj pocela mi je glavu gurati prema dolje. Polako sam usnicama klizio njenim tijelom prema dolje dok nisam dospio medju njene noge. Ponovo sam cijelom svojom duzinom legao na nju a moja se je ruka nasla na njezinoj picki koja je bila jako vlazna. Ona je navalila na moje usne a rukom mi je obradjivala ****. Sve je vise sirila noge sto sam ju ja jace stezao za picu. Vec sam i ja bio toliko uspaljen da sam onako nasumice milovao Nadu. Odjednom prosapta samo tako Nikice a ja sam postao svjestan da joj prstima obradjujem picu. A ona je sve vise stezala moj **** koji je sve vise rastao. Njezina pica bila je sve uspaljenija i vlaznija. Dok je moj **** stajao uspravno kao stup. Jesi li ikada jebao? Upita me. Meni crvenilo udari u lice ali sreca bio je mrak pa se nije vidjelo, nisam odgovorih stidno. Ali me ona odmah ohrabri. Ne trebas se stidjeti. Niti mene nitko nije jebao do moje sesnaeste godine, mozda ne bih niti onda da nisam malo popila cijelo se drustvo jebalo osim mene i jednog decka, onda sam mu prisla i rekla hajde jebi i ti mene pa sto bude. A ona je tri godine starija od mene. Hajde Nikice da se i nas dvoje malo ****mo, vec dugo se nisam. Prevrne me na ledja i za tren se nadje na meni i nabije se na moju tvrdu batinu. Pocne me ljubiti a svoje tvrde cice smjesti u moje dlanove. Prstima sam joj nadrazivao bradavice dok se ona nabijala na moj ****. Pocela se je spustati prema dolje i svojim vrelim usnicama ljubiti moje tijelo koje je sve vise drhtalo. Tako je dosla i do moga kurca. Njezno ga je poljubila i liznula moja jaja. Na vrhu mog glavica pojavila se kapljica sperme, mali loj ti si vec gotov a ja ga jos posteno nisam niti osjetila. Polako se dize i ponovo moj **** smjesta u svoju razjarenu picu. Gledam kako moja batina nestaje u crnoj sumi i kako ga guta njezina neman. Polako pocne da se njise u bokovima lijevo desno gore dolje, dok sam se ja zabavljao sa njezinim cvrstim dojkama i tvrdim bradavicama. Poceo sam da se '' topim '' od tog osjecaja a njezini su pokreti bili sve brzi i cvrsti. Osjecao sam se nekako cudno a i ona je tako izgledala. Odjednom ispusti njezan krik i sklizne sa mog kurca i odmah ga uhvati rukom, i stade kozicu micati gore dolje mene je hvatao neki cudan osjecaj dok i ja nisam na kraju klonuo. Osjecao sam kako mi sperma sprica iz mog kurca, koju je moja rodjakinja razmazala po svojim dojkama. Jos jednom me poljubi i ja utonem u san. U jutro me je probudila buka automobila. Samo sto sam navukao gacice u sobu je usla moje teta. Dobro jutro golube moj. Kako si spavao? Dobro, i hocu dohvatiti hlace. Ostavi hlace rece dodji mi nesto pomoci nemoj ih oblaciti da ih ne smocis. Uhvati me za ruku i povede u kupaonicu. Kada je vec bila napunjena vodom iz nje se je lagano dizala maglica pare. Prije nego sam se snasao osjetio sam njezine ruke na svojim bokovima. Hajde da te teta okupa kao nekad dok si bio mali i povuce mi gacice nanize. Pokri rukom svoju muskost, dok se ona i dalje zabavljala skidajuci moje gacice. Napokon je uspjela uz moju malu pomoc. Ne rekavsi nista otkopcala je kucnu haljinu i spustila ju na pod. Ostala je gola, njeno divno tijelo probudilo je moj **** koji se je u trenu ukrutio. Njezine dojke su i dalj lijepo stajale, a dlaka izmedju njezinih nogu koje su skrivale njezinu picku bilo je u izobilju kao da se macka sklupcala medju njezinim nogama. Pridje mi lagano i podigne mi ruke i smjesti ih na svoje dojke, dok je ona lagano svojom rukom milovala moj **** i mijesala moja jaja. Hajde idemo u kadu da se voda ne ohladi. Usli smo u kadu jedan nasuprot drugome, povuce me k sebi. Uhvati me svojim nogama oko struka i osjetih njezine dlacice na svom trbuhu. Uhvati me njezno za moj ukruceni **** i usmjeri ga prema otvoru njene picke. Rukama sam ju uhvatio za guzu i lagano povukao k sebi, njezno je uzdahnula. Osjetio sam kako lagano prodirem u njenu utrobu. Usne nam se spojise i jezici stali preplitati. Lagano se njihala u kukovima dok je svojim dojkama milovala moja prsa. S vremena na vrijeme izvlacila je moj nabrekli **** do polovice iz svoje vlazne pice i ponovo se spustala na njega. Njezini su pokreti bili sve brzi i snazniji, sve teze je disala i glasnije stenjala. Mene spopalo neko ludo osjecanje, mislio sam da ce mi se **** i jaja svaki cas raspasti osjecao sam bolove od tog silnog nabijana na moj ****. Sada se je toliko dizala iznad njega da joj je samo glavic ostajao u picki a onda se je svom silinom spustala na njega. I tako nekoliko puta dok nismo obadvoje svrsili uz jaki vrisak. Ali ona nije moj **** vadila iz svoje pice kao Nada tako da sam svrsio u njoj. Nekoliko trenutak smo ostali zagrljeni. Tiho je prosaptala, ovako se vec dugo nisam dobro jebala, ne boj se necu ostati trudna. Moj **** je jos uvijek bio u njoj i ona pocne da se polako njise ali ja vise nisam mogao bio sam totalno iscrpljen. Jedno drugo smo kupali a na kraju je moja teta htjela da mi popusi ****, sjeo sam na rub kade, i cim se je moj mali nasao u njezinim ustima odmah se je poceo dizati. Ali ostalo je samo na tome, jer sam stvarno bio totalno iscrpljen. I tako nocu sam jebao svoju rodjakinju, a danju svoju tetu.

Nema komentara:

Objavi komentar