nedjelja, 17. kolovoza 2014.

Moja prva priča

Ovo je moja prva priča tako da se nadam da ćete imati razumijevanja

Za mene nema veće strasti niti boljeg seksa od onog kada nekoga voliš i mrziš u isto vrijeme, a baš takva je moja veza s Ivanom..
Ja imam 21 godinu, a njega sam upoznala prije 5 godina dok smo još oboje bili klinci.. On kao maturant, najpopularniji dečko u školi, nikad mi nije bilo jasno što je vidio u meni.. Nekoliko puta pokušavali smo biti u vezi ali smo prerazličiti karakteri i nikako se nismo slagali, sve je ostalo na seksu bez obaveza. Moram napomenuti da sam jako submisivna u seksu i oduvijek me palila dominancija muškarca, grub seks i poniženje. Tek tada se osjećam živom i on to zna. Odkako sam se preselila zbog faxa u drugi grad, ne viđamo se često ali zato svaki put kad se vidimo bude za pamćenje. Taj vikend bila sam došla kući i izašla sam s prijateljicama. Ušle smo u disko, bilo je već pred zatvaranje. Na sebi sam imala crnu suknjicu i košulju i visoke štikle. Bila sam strašno napaljena jer sam već neko vrijeme bila bez kurca i samo sam gledala da nađem nekoga da me pošteno izjebe. I ugledala sam ga.. Ivan je stajao za stolom sa frendovima i gledao ravno u mene, vidjela sam da je napaljen.. Prišao mi je i povukao me u neki mračni kut. Odmah mi je gurnuo ruku pod suknju i snažno me zgrabio za dupe.. Jedan prst gurnuo je u moju vrelu pičkicu.. ''Kako si mokra, odmah te želim izjebati'' - rekao mi je.. Napalilo me je to, ali sam znala da ne možemo to obaviti tamo.. Rekla sam mu da se nađemo vani za 5 minuta.. Izašao je i ja sam došla za njim. Otišli smo u sporednu uličicu gdje su bile neke stepenice. Zgrabio me za kosu i počeo me strastveno ljubiti, ruke su mu bile svuda po meni. Grubo mi je gurao prste u pičkicu i širio je dok su moji sokovi kapali iz nje. Naslonio se na zid i gurnuo me na koljena na prljave stepenice. Odkopčao je svoje hlače i izvadio iz njih veliku kurčinu oko 20 cm i jako debelu. Obožavam njegov kurac, sline su mi počele curiti koliko sam ga željela osjetiti. Otvorila sam usta i krenula na njega ali dočekao me šamar. ''Ne tako brzo, kučko, želim da moliš za njega'' - rekao mi je i počeo me njime naizmjence udarati i maziti po licu. Plazila sam jezik želeći ga polizati ali uvijek bi ga izmaknuo.. Vidio je da više ne mogu izdržati, tresla sam se napaljeno i molila ga da mi da svoj kurac. Jednom rukom primio me za kosu, a prste druge ugurao mi u usta.. Govorio mi je kako sam njegova prljava drolja dok sam mu ja pohotno sisala prste. Izvadio je ruku iz mojih usta i razmazao mi moju slinu po licu. Šminka mi je bila razmazana a ja sam pohotno jecala i trljala si mokru pičkicu. Pogledao me i počeo se smijati.. ''Pogledaj se kako izgledaš, kao prava prljava kurva, moliš za moj kurac''. Njegove riječi su me strašno napaljivale i molila sam ga da me dotakne. Primio me je za kosu i snažno mi nabio glavu na svoj kurac. Osjetila sam snažan nagon za povraćanjem i suze su mi tekle niz lice a on me nije puštao. Gušila sam se njegovim kurcem.. Maknuo mi je glavu s njega, a ja sam osjetila ogromnu prazninu.. Ošamario me je još jednom.. Gurnuo me na stepenice i sjeo na moje lice.. Osjetila sam njegova jaja na svojim ustima i rekao mi je da ih lijepo sišem kao prava poslušna kujica.. Počela sam ih uvlačiti u svoja usta, jedno po jedno pa obadva skupa.. Pomaknuo se i naredio mi da mu ližem šupak. Nikada to nisam radila pa sam počela oprezno lizati usku rupicu.. Vidjela sam koliko mu to paše pa sam svoj jezik sve više i više uvlačila unutra. Nabijao se na moj jezik i govorio mi prostote što je mene strašno napaljivalo. Pičkica mi je pulsirala, nikad u životu nisam bila tako napaljena. Nagnuo se naprijed i počeo mi grubo trljati klitoris, a ja sam počela svršavati kao nikada. Nakon toga, skinuo me potpuno golu. Ležala sam gola na prljavim stepenicama, a on je samo stajao i gledao me.. Kleknuo je ispred mene i počeo mi šamarati pičkicu. Nakon što sam svršila bila sam jako osjetljiva i počela sam vrištati, više me nije bilo briga hoće li me netko čuti. Bila sam ponižena i to mi se sviđalo. Podigao me i naslonio me na ogradu. Raširila sam noge i on me počeo grubo jebati prstima.. Mislila sam da će mi cijelu ruku ugurati unutra koliko sam bila mokra i raširena. Drugom rukom grubo je stiskao moje velike bradavice. Dva prsta grubo mi je gurnuo u guzu i počeo me jebati s njima. Izvadio je i gurnuo mi ih u usta. Počela sam ih halapljivo oblizivati, pička mi je još više curila na pomisao da gutam prste koji su bili u mojoj pički i guzi. Rekao mi je da se udarim po pičkici što sam i učinila.. Jače, rekao je.. Udarila sam se opet. Gledao me sa zadovoljnim smješkom.. Rekao mi je kako sam poslušna kurvica i da sam zaslužila kurac. Namjestio me je tako da sam se rukama naslonila na ogradu, a on je stao iza mene.. Primio mi je kosu i povukao glavu unatrag.. Naglo mi je zabio svoj kurac dok mi je grizao vrat i leđa. Onako napaljena, počela sam si trljati klitoris i opet sam svršila, nakon toga sam se opustila u njegovim rukama kao krpena lutka. Izvadio je kurac i jednim ga potezom zabio u moju guzu. Punio me dok mi je jednom rukom trgao sise a drugu mi gurao duboko u usta. Spustio me na koljena ispred sebe, zabio mi ga u usta nekoliko puta, a onda svršio po mome licu. Nježno je razmazao spermu glavićem po meni.. Ja sam se tresla i jecala od zadovoljstva koje sam osjetila.. Kleknuo je kraj mene i snažno me zagrlio.
Šaptao mi je riječi smirenja na uho, milovao mi cijelo tijelo.. Kad sam se malo smirila, on se obukao a mene je umotao u svoju jaknu.. Praktički me odnio do svojeg auta, gdje sam ja odmah zaspala s blaženimosmijehom.. Probudila sam se u njegovom stanu. Ušli smo pod tuš i on je nježno oprao sa mene razmazanu šminku i naše sokove.. Položio me u krevet i stisnuo se uz mene. Ljubio je modrice na mojem tijelu koje su se već počele pojavljivati, svojim toplim jezikom lizao je moju natečenu i ranjenu pičkicu. ''Volim te više nego išta, znaš? - šapnuo mi je na uho.
''Znam'', rekla sam i utonula u san u njegovom naručju..

Nema komentara:

Objavi komentar