nedjelja, 17. kolovoza 2014.

Rodendanski poklon


Probudio, sam se i protegao i odmah osjetio kako me nešto steže oko kurca. Maknio sam pokrivac i ugledao veliku mašnu svezanu oko mog kurca i jaja. Vidio sam da na mašni nešto piše ali nisam mogao procitati. Potražio sam cvikere, koje sam nosio ponekad u nuždi, jer obicno nosim lece. Sve najbolje je pisalo na mašni. A na drugoj strani: Pogledaj DVD.
Podigao sam se smješkajuci, što mi je to moja žena pripremila. Gol sa mašnom oko kurca išao sam u boravak i ukjucio ga. Odjednom se na ekranu pojavi moja Ana i zaželi mi sve najbolje za roden dan. I šalje mi pusu. Ma dobra je pomislio sam. Sama se snimila. A onda je pocela pricati. Da te zagrijem malo. Znam da voliš još uvijek da ga podrkaš. Da te pripremim za veceras. Odmah mi se digao. Baš sam htio da vidim šta je to spremila. Pocela
je polako da se skida i mazi se. Izvadila je svoje velike sise i štipala se za bradavice. Odna je prešla na pickicu i vec u mokru nabila dva prsta a pri tom se oblizivala. Krenula je do ormarica i izvadila onaj umjetni kurac, koji sam ji
poklonio za valentinovo. Komad debel ko moja ruka i dugacak oko 25 cm pocela je da oblizuje i polako ga sisala. Bože nisam znao da može da proguta pola takvog kurca i više. Drkao sam ko lud. Jednom rukom sam navlacio jaja do bola a drugom stisnuo kurca koliko sam mogao. Ništa njje pomoglo. Poceo sam svršavati. Štrcao sam ko nikad dosad. Cak i po ekranu. A moja Ana je sad vec nabila kurac u picku i stenjala ko kobila. Evo za tebe .  mmmmmmmmmmmmmm. Kako bi tek bilo da je ovaj kurac živ. Rekla je i nabila ga do kraja i pocela svršavati.
A ja sam bio toliko napaljen da sam svršio i drugi put. Tek kad sam se malo smirio pomislio sam kako je to snimila, pošto se kamera kretala. Bože. Nekom je dala da je snimi. Kurac mi se digao ponovo a ja sam ga naravno izdrkao treci put. Poslije 17 došla je Ana i odmah zanjom naruceno jelo. Pojeli smo, lezali i ljubili. Vrijeme je brzo prolazilo i negdje oko 22, kad sam mislio da idemo u krevet i da cemo se pojebati kako valj moja ženica kao da se tek sada sjetila rekla mi je. Skoro sam zaboravila poklon za tvoj rodendan. Ajde spremaj se idemo van da ga zapijemo.
Nisam bio baš zagrijan, ali pošto je ona uvijek bila gazda u kuci rado sam je saslušao. Nije mi ni htjela reci kuda idemo. Samo je sjela u naš kabriolet i rekla da ona vozi pošto sam ja slavljenik i smijala se. Rijetko sam bio u tom djelu grada. Pa necemo valjda ovdje. Rekao sam dok je parkirala ispred jednog bara . Pa da ljubavi rekla je. Imam iznenadenje za tebe. Pa ovdje koliko ja znam zalaze sami južnjaci. A znala je da mislim na bosance, srbe, albance… Samo se smijala i rekla mi. Da znam. Vidjeceš da ce ti biti ljepo. Ušli smo i odmah se vidjelo, da sam ja jedini slovenac u toj rupi. Blond, svjetlog tena, visok ali mršav. Svi ostali su bili ili crne kose ili tamnijeg tena. Trojica su sedjela za šankom i pricali. Odmah kad smo ušli okrenuli su se i neko je fijuknuo. Cuo sami neke komentare ali nisam slušao. Bio sam navikao. Ana se voljela obuci izazovno ko ovaj put. Kratki minic i samo bluzica zategnuta ispod sisa. Ja u kratkim hlacama i košulji otvorenoj skoro do pupka zbog vrucine kakva je bila
ovoga ljeta. Unutra je bio samo jedan veliki šank i dva stola. Odpratio sam je do prvog i ponudio joj stolico i tek kad je sjela sjeo i ja nasuprot nje. Kelner je bio u trenu kod nas. Poslužio nas na brzinu i mogao bi se zakleti da mu se digao dok nas je služio. Sva trojica pokraj šanka piljila je u moju Anu kao da mene nama. Bili so to neki decki oko 20 godina. Pitao sam je dali da sjednem pOkraj nje. MA nemoj. Tako mi je ljepše rekla je. Izvukla je malo stolicu i prekrižila noge. Odmah zatim cuo se uzdqh i onda komentari muškaraca pokraj šanka. Ana se nagnula preko stola i smijuci mi rekla da nije obukla gacice. Odmah mi se digao. Nisam znao kako da to sakrijem. Vidjeli su to i decki i smijali se. Cuo sam jednog kako prica. Napalio se taj njen ali
nocas nece jebati. Svi su prasnuli u smjeh.
U tom udu dvojica tipova. Jedan jako visok i snažne grade. Pravi
mužijak mogao bi reci. Da sam žensko odmah bi mu dao. Drugi je bio
malo manji ali isto jako nabijen.
Uau što je to došlo u našu rupu. Cerio se onaj veci i jednostavno
izvukao stolicu izmedu Ane i mene i sjeo. A onaj drugi sjeo je
nasuprot njega.
Kakva sladka cura. Cerio se i u trenu je uhvatio za sise i gnjecio ih
kao da je njegova žena.
Ana je samo zatvorila oci i zastenjala ko kakva kuja kad se ganja. Htio
sam se dici ali me onaj drugi uhvatio za rame i snažno povikao na
stolico.
Sjedni i miruj. Bolje za tebe. A onda se nasmijao. Jednostavno me
uhvatio za dignuti kurac i rekao. Napalio sise a. Pali te da ti diramo
ženu cerio se. A meni se kurac sada skamenio. Digao mi se do bola .
Tek sad sam pogledao prema Ani. Njena stolica sada je bila sasvim
izvucena i onaj div je privukao sebi skoro na sredinu bara. Držao je
sada za kosu i ljubio se sa njom da su im sline curile niz bradu.
Njegova druga velika šaka sada je bila imedu njenih nogu i vidjelo se
kako svojim debelim prstima šara po njenoj obrijanoj pickici.
Sva si se natopila kujo moja. Pricao je na sav glas da svi cuju. Voliš
da ti to radim a.
Ana je samo stenjala zatvorenih ociju dok joj je gurao svoje debele
prste u picku .
Pa naravno da voliš. Rekao je. Moj prst je veci od njegovog kurca
rekao je tip i cerio mi se. Vidim da si vec spremna za nešto pravo

rekao je. Za pravi bosanski kurac. Za kurac, koji ce da te zadovolji ko
nijedan dosad. Daj, daj izvadi mi ga. Pogledaj kako mi se digao. Samo
za tebe kurvo moja.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaa . Zategla je Ana puzeci sa stolice na pod i
kleknivši medu njegove razširene noge. A on je skoro ležao na stolici.
Nudeci joj svoju batinu. U trenu je Ana otvorila hlace i izvadila
njegovu kurcinu. Skoro me kap. Imao je kurac kao onaj umjetni što
sam kupio Ani.
SvIda ti se a. Daj , daj mu pusu. Ljubi svog boga koji ce da te odvede
u nebo. Ana me pogleda i u istom trenu nabila si tu kurcinu u usta.
Sisala ga i lizala cjelog do jaja i njih je uzimala u usta i lizala. Naprosto
je poludjela.
Vidiš sad što joj treba, pricao mi je taj bosanac i smijao mi se. A nije
joj dosta samo moj. Njoj treba više kuraca. Ona je prava ženka za nas.
Ti je tim kurcicem od 18 cm ne možeš zadovoljiti. Moraceš me moljeti
da je jebem da bude sretna i zadovoljna. Cerio se.
A kurac mi se digao do bola. Nisam ni shvatio da sam zavukao ruku
ispod hlaca i da ga navlacim.
Svida ti se a. Smijao se. Gledajte kako je sretan da mi njegova žena
puši. Svi su se smijali. Daj vadi ga. Da ga vidimo rekao mi je. Ako ti je
najmanji u baru svi cemo ti jebati ženu. Može?
Nisam znao šta reci. Pa nije moj valjda najmanji. Važi rekao sam kao u
transu. Skinuo sam kratke hlace do koljena i pokazao im svoj kurac
sav mastan i tvrd. Polako sam ga drkao i cuo kako svi kažu da je moj
najmanji.
Svi su poceli da se skidaju.
Sada se Mirsad digao, tako se zvao i podigao Anu na stol. Ležeci na
stolu podigao joj noge i namjestio svoju batinu medu njene noge.
Kretao se napreijed nazad i mazio je kurcem po masnoj pickici. Vidjeo
sam da je u trenu njegov glavic vec bio na samom ulazu ali se on
odmaknuo prije nego li je Ana trznula da se nabije.

Daj šta si se ukipio rekao mi je. Daj namjesti mi ga. Svi se podigli i
prišli da vide šta cu da uradim. A šta sam mogao. Zurio sam u tu
njegovo cudo i uhvatio ga dlanom. Osjetio sam kako mu kuca srce u
batini i kako je prasac napeo kurcinu i trzao u mojoj šaki.
Htjeo sam da mu ga namjestim a on je viknuo. Pa nakvasi ga malo .
Vidiš da je savim suh. Znao sam šta želi. Sagnuo sam se i slinio mu po
kurcu dok mi nije naredio da prestanem i da ga namjestim. Kad je
osjetio da je na samom ulazu njene picke samo je trznuo jako i nabio
se od prve do jaja. Zapravo do moje ruke jer nisam uspio da je
odmaknem.
Ana je pustila onaj njen aaaaaaaaaaaaa, koji je dolazio jako rjedko dok
smo se doma jebali. Znao sam da je pocela svršavati vec od ovog
prvog nabijanja na taj kurac. Stenjala je i cvilila ko kuja dok se ganja i
trzala želeci se nabijati ali je Mirsad jako držao nabijenu i nije se
kretao.
Tek ovako nabijenoj na batini sad je prišao onaj drugi i nabio joj kurac
u usta. Zamalo ga vadeci i onda je skoro sjeo na Anino glavu da mu
sisa jaja i liže cmar.
Malo zatim stajao je sa druge strane stola i najednom joj cjelog sjurio
u usta do grla i onda do jaja. Pogledali su se obojica i smijuci se
poceli da se krecu. Bože da ja mogu tako jebati pomislio sam.
Kao da su mi citali misli cuo sam ih kako mi pricaju. Toooooooooooo
vidiš to treba njoj. Dobar bosanski i šiptarski kurac. Zapravo šiptarski
ce tek da dobije. Pogledaj onu trojicu za šankom. Smijao se. Šiptrari
su i svi imaju kurac veci od 20 cm. Pogledaj rekao je još jednom. A ja
sam sad gledao kako oni skacu sa stolova i kako mi pokazuju svoje
tamne batine, koje su pocele vec da sline od želje. Jebacemo ti tu
tvoju ženicu do zore. Bice naša kurva. A ti možeš biti sretan dok
gledaš kako svršava kao nikad sa tobom. Na pravim batinama.
Oplodicemo sada tu našu kurvu kao kobilu. Napunicemo joj sjemenom
sve rupe do kraja. A ti ceš nas još moliti da je jebemo.
Uto poceo sam svršavati ko lud a ostali se smijali gledajuci me.

Još ceš ti drkati mali moj rekao je Mirsad i nabio se jako. Jedan od
šiptara došao je do stola i popeo se. Obkoracio je Anu i klekao. Kurac
je spustio medu njene sise i rukama ih uhvatio te stegao oko kurca i
poceo da se krece.
Što volim jebati slovenke pricao je gledajuci me. Dobro se jebu, ko
kurve. Nikad im dosta a kilavi slovenci ih nemogu zadovoljiti. Zato
dolazimo mi u sloveniju da ih jebemo, zadovoljavamo i da vam
pravimo djecu. Hahaha smijali se svi.
Bože što me to palilo. Poceo sam ponovo da svršavam.
Napalio se jako taj naš slovenac pricali su. Baš nam takav treba.
Voliš da ti je jebemo. Pitao me šiptar.
Da rekao sam i razmazivao svoje sjeme po kurcu, jajima. Kurac mi nije
spao. Boleo me malo a ja sam nastavi da drkam napaljen kao na
pocetku.
Onda sam cuo decka koji je jebao Anu u usta kako stenje. Svršicu. Daj
gutaj kurvo vikao je . Ana je pokušala da proguta sve ali je nešto
sjemena iscurilo iz usta a decko je kad ga izvadio štrcao po njenom
licu i sisama i cak po šiptaru koji je jebao medu sise. Evo ti bosansko
sjeme kurvo. Liži pricao je Ani. A ja sam uživao gledajuci kako pije
njegovo sjeme ko najbolji nektar. Bože što sam voleo gledati kad se
moja ženica kurva sa drugima. Onda je Mirsad rekao šiptaru da se
sklanja. Podigao je Anu a ona se rukama ovila oko njegovog
bikovskog vrata a nogama oko kukova. Sad je stajao nasredini bara sa
mojom ženom nabijenom na batinu. Nekoliko puta je podigao i onda
spustio odjednom da se sama svom težinom nabila na njega. Cvice
Ana je sada svršavala jednom za drugim. Jedva je zadržao na svom
kurcu. Daj pricvrsti se rekao je šiptaru, koji je u trenu bio iza Ane i
samo se malo sagnio i po Aninom vrisku zano sam da joj ga nabio u
šupcic.
Ovako treba da svršava svaka žena dok je jebemo južnjaci pricao mi
decko koji joj je svršio u usta polako drkajuci svoj na pola dignuti
kurac. Svida ti se a.
Da. I stvarno sam uživao. Neznam ko je više dobio. Ja ili Ana.

Sad ceš dobiti pravu porciju bogovskog sjemena. Napunicemo ti i
picku i šupak. Voliš to. Daj reci kurvo .
Daaaaaaaaaa volim volim da me tako jebeš. O bože još je bolje nego
kad smo snimali ono.
Sad sam znao ko je snimao onaj film za mene kad se Ana
zadovoljavala umjetnim kurcem. Bila je sigurno zato jako napaljena
što je snimao Mirsad a mora da je bio go i da je gledala njegovu
kurcinu. Zato mi je i rekla da bi voljela da je živ. Bože svršicu opet.
Navlacio sam jako kožicu preko svog kurca koji je trzao osjecajuci
navalu sjemena.
Onda mi Mirsad kaže da ga molim da joj svrše što dublje a ja sam ga
slušao ko rob. Ko njegovo pseto.
Daj molim te daj napuni joj picku svojim sjemenom do kraja. I ti šupak.
Volim to. Molim vas, molim ljepo. O bože.
Nema tu pomoci od boga cerio se Mirsad. Mi cemo joj pomoci. Želiš li
da joj napravimo djete. Reci. Pseto. Što šutiš. Moli me da je oplodim,
tu tvoju ženu. Tu našu kurvu .
Molim te da je oplodiš. Daj napravi joj djete.
Molimmmmmmmmmmmm te.
Tako eto sad cemo je napuniti rekao je Mirsad. I odmah potom poceli
su zajedno svršavati i puniti Anin šupak i picku. A ja sam drkao kao
nikad dosad. Sav sretan što je Ana sretna i što mogu da gledam
najbolju jebacinu. Svršio bi sigurno više puta ni da nebi taknuo kurac,
toliko sam bio napaljen.
NIkad nisam video nekog da tako nabija svoju batinu dok svršava.
Šiptaru je poslije nekoliko štrcanja ispala kurcina i svršavao je Ani po
ledima i onda drkajuci brisao kurac o njeno dupe.
A Mirsad je onda uhvatio ispod pazduha i nagnuo gornji dio njenog
tjela od sebe i nabijao je ko životinja. Sve najbolje za roden dan rekao
je gledajuci me. Kad se smirio samo je privukao i poljubio je . Zažvalili
su se koa ljubavnici a onda je malo trznuo guzom kao da želi da se
nabije jace.

mmmmmmmmmmmmmmmm. Stenjala je Ana i glasno pricala kako
mu je još uvijek divno tvrd i kako ga osjeca duboko u sebi.
Jebacu te još ali i njima treba dati priliku rekao je i najednom je skinio
sa kurca, pa ga taj lupio po trbuhu. Te Anu je namjestio na sve cetiri i
onda su prišla još ona dvojica koji su plako podrkavali batine pokraj
šanka i jednostavno je uzeli. Jedan se nabio u guzu a drugi u usta.
Poslije nakoliko uboda zamjenili su mjesta. Pa opet tako nekoliko
puta i onda je jedan sjeo na pod a Ana se nabila na njegovu skoro
crnu kurcinu. On je povukao prema sebi i ljubio je u usta dok je drugi
stao iza nje i nabio joj ga u šupak. Obojica su bili jako maljavi . I jako
me palilo da gledam ovakve jebace.
Svršio sam opet. A sad je izašlo puno manje sjemena nego prije.
Kurac mi nije sasvim pao. Gledao sam one maljave šiptare kako je
guze i kako Ana opet cvili. Znao sam šta ce biti. Pocela je opet da
svršava . U tom trenu Mirsad je zakoracio preko glave šiptara što je
ležao i skoro mu nabio guzicu na facu i Ani ugurao kurac u usta. Svaki
put kad bi ga nabio udarala su jaja šiptara po glavi ali se nije bunio.
Jebali su je pravo. Divlje i jako dobro. Drkao sam ga sada ponovo
tvrdog ko kamen a ostali su pricali kakvu dobru kurvu imam za ženu i
gledali jebacinu.
Moraceš za svaki rodendan da nam je dovedeš. Da uživaš gledajuci
kako je sretna na našim batinama i kako voli naše sjeme. Sjeme
južnjaka.

Nema komentara:

Objavi komentar